x




מציג תוצאות 1 עד 1 מתוך 1

נושא: ניתוח מעניין של מצב הסחורות

  1. #1

    ניתוח מעניין של מצב הסחורות

    מנחושת, דרך נפט ועד זהב: מדוע צונחות הסחורות
    מלחמת הסחר שתופסת תאוצה והדולר החזק מהווים את הדלק מאחורי הירידות במחירי הסחורות שנסחרות בשפל של 5 חודשים. כעת, מתלבטים הכלכלנים, האם מדובר בירידות זמניות או במגמה ארוכת טווח
    19.07.2018, 16:36
    חיטה, סויה, זהב, נחושת, סוכר ונפט - הם רק חלק מהסחורות אשר סופגות בחודשים האחרונים ירידות חדות במחיר. מלחמת הסחר שתופסת תאוצה והדולר החזק מהווים את הדלק מאחורי הירידות שנסחרות בשפל של 5 חודשים. כעת, מתלבטים הכלכלנים, האם מדובר בירידות זמניות או במגמה ארוכת טווח.
    שוק דובי בזהב
    הזהב אשר נחשב למפלט ברגעי משבר ומושפע בעיקר מהתחזקות הדולר, משלים היום שבוע שלם של ירידות בהם איבד 5% ולראשונה מאז סוף 2016 הוא עושה את דרכו לעבר שוק דובי - ירידה של יותר מ-10% מאז השיא ב-15 בינואר. הכסף רושם ירידה שבועית של כמעט 3% ובכך רושם צלילה של 12.5% אחוז מאז השיא שגם הוא נרשם באמצע ינואר. ואילו הנחושת משלימה את אחד החודשים הגרועים שלה בשנים האחרונות עם ירידה של 13% ב-30 הימים האחרונים.

    גם הסחורות החקלאיות רשמו בחודשים האחרונים ביצועי חסר, מהסוכר, דרך הסויה ועד לתירס - ואין ספק כי הסיבה העיקרית לכך היא מלחמת הסחר אותה התחיל טראמפ עם סין וכבר הספיקה להגיע למדינות אירופה ולשאר מדינות אסיה.

    "הנחושת תעלה"
    כלכלני סיטי התייחסו למחירי הנחושת, אשר נחשבת לברומטר למצב הכלכלה. בסיטי פרסמו תחזית פסימית לטווח הקצר ואופטימית לטווח הארוך. "אנחנו מביטים אל מעבר למלחמת הסחר וההשלכות בשוק הנחושת וסבורים כי בטווח הארוך מחירי הנחושת הנוכחיים של 6,000 דולר לטונה לא קרובים אפילו למחיר שיאפשר לשוק להגיע לשיווי משקל", כותבים האנליסטים של הבנק. "הנחושת צפויה לעלות בביצועיה על רוב הסחורות האחרות שאנו סוקרים במהלך העשור הקרוב עקב היעדר צמיחה בשיעורי הכרייה ועלייה ביקושים".

    https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=3742706
    נערך לאחרונה על ידי אלה, 20.07.2018 בשעה 18:12

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות