x




מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

נושא: צ'אם 1

  1. #1

    צ'אם 1

    האגח של צ'אם 1 ירד אתמול בחדות עקב הורדת דירוג, אולם יש לחברה עסק פעיל ואני חושב כי השנה , שנת בחירות בארה"ב (שם עיקר העסקים שלכם) יסימו עם תוצאות טובות יותר ולכן גם הדירוג יעלה חזרה. לכן אולי אגח 1 כדאי לקנות.מה דעתכם?

  2. #2
    הי,

    צאם (בניגוד לאברות) הראתה פעילות רווחית לאורך שנים ורק בשנה האחרונה חוותה ירידה משמעותית בפעילות (כפי שנאמר - בעקבות הפעילות בארה"ב). האם הירידה היא באמת רגעית, או שיש בכך להראות על מגמה? התשובה לא ידועה. אך כיוון שהפעילות היתה רווחית לאורך הרבה שנים, כנראה יש לפעילות ערך ומכיוון שכך - אני אישית נחשף לאגח במחיר הזה וממשיך לעקוב.

    בברכה,

  3. #3
    הי Piratתודה עבור התיחסות.דבריך חיזקו את דעתי וגם אני חושב לקנות במחיר זהבברכה

  4. #4
    לא נראה לי רציני לבנות על שנת בחירות בארה"ב בהתייחסות לחברה הנ"ל. חברה קטנה, בהנפקה בעלי שליטה הזרימו כסף כי לא היו קונים. בעלי בית נראים אנשים רצינים אבל מכאן ולבנות על שנת בחירות נראה לי לא סביר.חברה קטנה בלי רווחיות בתקופה אחרונה. דבר חיובי -רואים גידול במכירות.

  5. #5
    האמת היא שכעת זה פחות מעניין (האגח קפץ לשמיים ונסחר גבוה ביחס לשוק), אך בקריאה מעט יותר מדוקדקת של הדוחות, האגח נראה טוב יותר מאשר מהמבט הראשון. ההפסדים נגרמו בגלל נסיונות הרמה של אופרציות חדשות ומעזיבת לקוח מהותי. מאז מדווחת החברה, על נטישה של חלק מהאופרציות החדשות וסימנים ראשונים למעבר לריווחיות באחרות (לא התעמקתי יותר מדי). כמו כן מדווחת החברה שאותו לקוח מהותי שנטש, חזר למשא ומתן עקב בעיות ברו הייצור שלו.
    לסיכום, החברה מראה גמישות פעולה ויזימה לנוכח מצבים קשים ולכן זוכה לאמון שלי. במצב זה, האגח נראה טוב להמשך (אפילו אסתכן ואומר במחיר 94 - אני חיזקתי ב-87).

    בברכה,
    נערך לאחרונה על ידי pirate, 02.04.2012 בשעה 15:50 סיבה: טעות סופר

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות