x




עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 11 עד 20 מתוך 25

נושא: 30/10/11

  1. #11

    Re: 30/10/11

    ממשלת ישראל מנסה להתחרות באירופה בטמטום.
    העלאת המיסים, הון וחברות, היא טיפשות מוחלטת. ההון נייד וחברות יכולות בקלות להעתיק פעילותן למדינות אחרות (פחות מס ובלי גראדים), או להימנע מלפתוח פעילות נוספת בישראל - ומדובר בחברות גדולות שמייצרות אלפי מקומות עבודה.
    מזכיר את צעד המיסוי האידיוטי הקודם שכונה על ידי שטייניץ "פטיש 5 קילו" לשם הורדת מחירי הדיור - העפת המשקיעים משוק הדיור מביאה רק לטיפוס במחירי השכירות, וכזכור המחאה "החברתית" התחילה כאשר דפני ליף (כן, זו שסבורה שרוה"מ עובד אצלה) התרעמה על מחירי השכירות המאמירים.
    דפני ליף וחבריה, עם סמארטפון באלפי שקלים ביד אחת, אספרסו ביד שנייה ופה מלא בסושי (תבדקו גם בבקשה נתוני מכירות המכוניות החדשות שבשיא כל הזמנים) יורים למעמד הבינוני והנמוך בשני הברכיים - כל החברות שנאלצו להוריד מחירים יגלגלו זאת על העובדים באמצעות "צעדי התיעלות", ואחת כמה וכמה עקב העלאת מס החברות.
    כמו כן, החוסכים בני המעמד הבינוני, שגם כך מקבלים ריבית אפסית בכל אפיק אפשרי ישלמו יותר מס רווחי הון על הפיקדון בבנק ועל האפיקים האחרים. (אולי בהפוך על הפוך זה יביא לזינוק מחודש במחירי הדיור עקב העדר האלטרנטיבות שהחריף).

    באירופה לדעתי התוכנית היא בלוף.
    לא קונה את העליות.

    איציק

  2. #12

    Re: 30/10/11

    תודה רבה על הסקירה.
    סליחה על הבקשה אבל הסקירה מתפרסמת לעתים רחוקות.
    האם יש אפשרות לקבל איתות לעתים יותר קרובות.
    לדוגמא נייס ורציו היה אפשר כבר למכור לפני כמה ימים.

  3. #13

    Re: 30/10/11

    תודה שחקן ושבוע טוב

  4. #14

    Re: 30/10/11

    שא ברכה שחקן.

    אולי תוכל להתייחס למה צפוי למטבע היורו המידה והגוש יתפרק.

    תודה

  5. #15

    Re: 30/10/11

    תודה לכל המפרגנים, לכבוד הוא לי.
    Sabaguy – כשמשקיעים "רגילים" מדירים רגליהם בשל מס רווח הון, הרי שהמניה נפגעת ואינה עולה כפי שהיתה אמור לעלות ולכן התשואה הירודה פוגעת גם בחוסכים לטווח ארוך.
    אייל – זו היתה ונותרה הבועה הגדולה בשוק. לצערי, הציבור נדחף ע"י בנק ישראל חזרה לבורסה וזה מה שמשווק כהשקעה סולידית. אין לי ספק שעוד נחזה בירידות בכל המדדים הללו, והסיבה שלא מכרנו בתשואה של כ 8% היא שהמחיר הריאלי קרוב יותר ל 15%...
    איציק – מסכים עם רוב הדברים שכתבת, ומעניין אם מישהו מהמוחים יבין שהממשלה מושכת לכיוון הפוך מהרצוי.
    Kotler – הסקירה מתפרסמת מידי שבוע ללא יוצא מן הכלל, בליל ראשון. רק בחודש האחרון בשל מיעוט ימי מסחר דילגנו על סקירה (וגם על כך מופיעה הודעה רלונטית). בכל מקרה, אם אני חושב שישנן מניות שמיצו עצמן או שיש לשנות הערכה בנוגע אליהן, אפרסם הודעה נפרדת בראשי, כפי שכבר עשינו מספר פעמים בעבר.
    דודו – האיחוד האירופאי לא יתפרק אלא הגיוני יותר שיסיר ממנו את המדינות החולות שניתן לחיות בלעדיהן, דגומת יוון. בכל מקרה כל יציאה של מדינה מהאיחוד משמעה פגיעה קשה באירו אך במטח כמו במטח קה מאוד להתנבא כי הנעלם הוא מה יהיה מצב ארה"ב כשזה יקרה. יתכן שהמאריקנים יהיו שרויים בכאוס כלכלי שיגמד את יציאת יוון מהאיחוד, ויוביל להשפעה זניחה אם בכלל.

  6. #16

  7. #17

  8. #18

    Re: 30/10/11

    שחקן למה אתה כל כך מופתע מהשטטפות של סין בתוכנית חילוץ ? למה להם ? למה לא ? אומנם פרטנר הכי גדול שלהם זה ארה"ב אבל גם 30 % מהיצוא לא הולך ברגל. כמו שכולנו תלויים בסין (שהם הרי מייצרים כל דבר) כך גם סין תלויה בכולם. איפה הם ישיגו 8% צמיחה ? יש להם אינטרס ברור.
    לגבי הלעת מס רווחי הון ל 25%. יעבור. גם אם ידחה זה יקרה בסופו של דבר. וגם לא תיהיה כאם מהפכה על זה.אנשים יקבלו את זה. וזה לא יגרום לשום משיכת כספים כפי זה לא קרה כשהוטל מס רחחוי הון לראשונה. הבעיה היחידה שסיכוי שהכסף הזה ילך לפתרונות של מחאה הוא שואף לאפס.

  9. #19

    Re: 30/10/11

    ציטוט פורסם במקור על ידי שחקן מעוף
    קל מאוד להבין את הרוכשים לתוך הראלי, תוך התעלמות מנקודות המאקרו המאותתות אך יש לזכור כי בפריזמה של שנה בודדים מרוכשי המניות/קונצרני הצליחו ליצור תשואה והגל המרכזי שמעבר לירידה בינואר-פברואר הינו דשדוש מוחלט.
    ...
    בשני המקרים הממשלה לא השכילה ואולי יותר נכון לומר אף העדיפה לנתק את המיסים ממטרתם – האוצר יהנה מהגדלת תקבול המסים, אך איש לא מצא לנכון לקשר 5% ישירות לשכבות מצוקה, עידוד בניה או כל מטרה הכרחית אחרת.
    שלום שחקן ותודה על הסקירה,
    1. האם התכוונת בירידות המדדים (גם של אגח"ים) של יולי-אוגוסט השנה או אולי ירידות בהיקף הגיוסים ? או שאולי אני מפספס את הנקודה?
    2. מתפלא על רוה"מ שמשנתו הכלכלית מאז ומעולם היתה להוריד מיסים - חברות או אזרחיים - ובצדק.
    תודה,
    ארז

  10. #20

    Re: 30/10/11

    ציטוט פורסם במקור על ידי erezn
    2. מתפלא על רוה"מ שמשנתו הכלכלית מאז ומעולם היתה להוריד מיסים - חברות או אזרחיים - ובצדק.
    תודה,
    ארז
    מעניין מאד מה שאתה אומר לפי מה שידוע לי כל נושא המיסים על שוק ההון (ולא רק) היתה משנתו של רוה"מ ב2003
    דעתי בלבד, תקנו אותי אם אני טועה.

    הטבע האנושי הוא להילחם בשוק, על מנת להצליח בשוק יש להילחם בטבע האנושי.

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות