x
  • הודעות אחרונות בפורומים

    מנחם

    מתחת למיתות

    איש זקן ישב בצד הדרך ומכר אבטיחים.
    השלט עם המחיר היה פשוט וברור:

    אחד ב-3 דולר, שלושה ב-10 דולר.

    בחור צעיר ניגש, דפק על כמה אבטיחים,
    בחר אחד ומסר למוכר 3 דולר עבור אחד.

    הזקן לקח את הכסף...

    מנחם אתמול, 08:04 עבור לתגובה האחרונה
    abupeleg

    אג"ח הקטסטרופה

    מעבירות את נטל הנשיאה בנזקים מהתממשות אירועים אלה, מעבר לספים מסוימים המוגדרים בתנאי האג"ח, מחברות הביטוח למחזיקים, שבתמורה מקבלים קופונים גבוהים.
    מתחילת השנה הונפקו בעולם אג"ח קטסטרופה בהיקף שיא של...

    abupeleg 01.08.2025, 09:07 עבור לתגובה האחרונה
    ab-keren

    יתרון נוסף של קרן כספית - רוב בתי השקעות ובנקים...

    יתרון נוסף של קרן כספית - רוב בתי השקעות ובנקים לא גובים עמלה.

    ab-keren 31.07.2025, 21:13 עבור לתגובה האחרונה
  • פוסטים אחרונים בבלוג

    אלה

    למה דור ה-Z נוטש את מותגי היוקרה? תעשייה של 500 מיליארד דולר במשבר

    ארנו משקיע מיליארד דולר במניות LVMH בעוד הצרכנים הצעירים מתרחקים מהמותגים - ירידה של 7% במכירות לדור Z, האינטראקציה ברשתות החברתיות צנחה ל-40% מהשיא, ומחירי התיקים שיצאו מכלל פרופורציה מובילים להעברת...

    אלה 27.07.2025 19:23
  • אנחנו בפייסבוק

  • ירידה קלה במדד אמון הצרכנים בפברואר לאחר הסגר השלישי

    מדד אמון הצרכנים במחצית הראשונה של פברואר ירד בשני אחוז לעומת המחצית השנייה של ינואר ועומד כעת על 17%-, כך על פי נתוני הלמ"ס. הירידה במדד מגיעה על רקע הארכת הסגר השלישי והיציאה ההדרגתית ממנו, ובמקביל הרחבת מבצע החיסונים
    מדד אמון הצרכנים במחצית הראשונה של חודש בפברואר ירד בשני אחוז לעומת המחצית השנייה של חודש ינואר ועומד כעת על 17%-, כך על פי נתוני הלמ"ס שמתפרסמים היום (ה'). הירידה באמון הצרכנים מגיעה על רקע הארכת הסגר השלישי והיציאה ההדרגתית ממנו, ובמקביל להרחבת מבצע החיסונים.

    מדד אמון הצרכנים תחום בטווח שבין מינוס 100 לבין פלוס 100. ככל שערך המדד קרוב יותר לגבול העליון, כך הוא מעיד על אופטימיות גדולה יותר בקרב הפרטים, וככל שערך המדד קרוב יותר לגבול התחתון, כך הוא מעיד על פסימיות רבה יותר. מדד קרוב לאפס מצביע על היעדר ציפיות לשינוי במצב הקיים.
    המדד מורכב מממוצע של ארבעה מאזנים: השינוי שחל במצב הכלכלי של משקי הבית ב-12 החודשים האחרונים, השינוי הצפוי במצב הכלכלי של משקי הבית ב-12 החודשים הבאים, השינוי הצפוי במצב הכלכלי בישראל ב-12 החודשים הבאים וכוונות לרכישות גדולות, כגון רהיטים ומוצרי חשמל, ב-12 החודשים הבאים בהשוואה ל-12 החודשים האחרונים.
    בשלושה מתוך ארבעת המדדים חלה ירידה ביחס למחצית השנייה של חודש ינואר. המאזן המתייחס לשינוי הצפוי במצב הכלכלי של משקי הבית בשנה הקרובה עומד על ערך חיובי של 1% לעומת 5% במחצית השנייה של חודש ינואר; המאזן המתייחס לשינוי הצפוי במצב הכלכלי במדינה בשנה הקרובה עומד על 14%- לעומת 12%- במחצית השנייה של חודש ינואר; המאזן המתייחס לכוונות של הפרטים לרכישות גדולות בשנה הקרובה בהשוואה לשנה האחרונה עומד על 33%- לעומת 26%- במחצית השנייה של חודש ינואר. במאזן המתייחס לשינוי שחל במצב הכלכלי של משק הבית בשנה האחרונה עלה ל- 23%- לעומת 27%- במחצית השנייה של חודש ינואר.
    מאז תחילת המשבר בישראל, במהלך חודש מרץ, נרשמה ירידה בערך מדד אמון הצרכנים ובמאזנים המרכיבים אותו. כך, עם החלת ההגבלות על האוכלוסייה ועל פעילות המשק במרץ, ירד המדד מערך של 6%- בפברואר ל-22%-, ובחודש אפריל, עם החלת הסגר הכללי הראשון, ירד המדד ל-31%-. בחודשים מאי-אוגוסט ניכר שיפור בערך המדד, אולם הסגר השני במהלך תקופת חגי תשרי הוביל לירידה נוספת לכדי 28%-.

    מקור המאמר: כלכליסט

    קישור למאמר המקורי
  • נתוני מסחר

  • מובילי צפיות ומעקב

    משתמש מספר עוקבים מספר צפיות
    תיקי מניות של חברי האתר
  • המניות הפופולאריות באתר

    דירוג שם מנייה מס' מנייה

    אין לך הרשאה

    אין לך הרשאה

  • תגובות אחרונות בתיקי המניות

מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות