x
  • קרן המטבע הבינלאומית חתכה שוב את תחזית הצמיחה העולמית

    הקרן צפתה באוקטובר האחרון שיעור צמיחה עולמי של 3% לשנת 2019 ושל 3.4% לשנת 2020 ושינתה את התחזיות האלו ל-2.9% ו-3.3% בהתאמה. העדכון כלפי מטה נובע בעיקר מצפי לצמיחה נמוכה בהודו. בשנת 2021 צופה הקרן שיעור צמיחה של 3.4%.

    "התאוששות הצמיחה עולמית נותרה לא בטוחה. היא ממשיכה להסתמך על התאוששות בכלכלות שוק מתפתחות ובלתי מתפקדות, כאשר הצמיחה בכלכלות המתקדמות מתייצבת קרוב לרמות הנוכחיות", אמרה גיטה גופינאת, הכלכלנית הראשית של קרן המטבע הבינלאומית.

    עם זאת, הקרן ציינה כי כמה מהגורמים הגדולים ביותר לאי הוודאות הכלכלית, התפוגגו. גופינאת אמרה כי "סיכונים מסוימים נסוגו בחלקם עם ההכרזה על עסקת סחר שלב הראשון בארה"ב וסין והסיכוי כעת נמוך יותר לברקזיט ללא עסקה".

    בנוסף, בקרן המטבע הבינלאומית מציינים כי הבנקים המרכזיים צפויים להמשיך ולתמוך בכלכלותיהם. "המדיניות המוניטרית ממשיכה לתמוך בצמיחה ויש כעת סימנים, מהוססים, לכך שהצמיחה העולמית עשויה להתייצב, אם כי ברמות מאופקות", אמרה גופינאת בדו"ח.
    עם זאת, הקרן מזהירה ממצב הכלכלה העולמית בעתיד, בפרט בנוגע למתיחות סחר נוספת. "מתחים מסחריים חדשים עשויים להיווצר בין ארצות הברית לאיחוד האירופי, ומתחי הסחר בארה"ב וסין עשויים לחזור", אמרה גופינאת.

    מקור המאמר: ביזפורטל

    קישור למאמר המקורי
  • נתוני מסחר

  • מובילי צפיות ומעקב

    משתמש מספר עוקבים מספר צפיות
    תיקי מניות של חברי האתר
  • המניות הפופולאריות באתר

    דירוג שם מנייה מס' מנייה

    אין לך הרשאה

    אין לך הרשאה

  • תגובות אחרונות בתיקי המניות

מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות