x




אלה

  1. למה דור ה-Z נוטש את מותגי היוקרה? תעשייה של 500 מיליארד דולר במשבר

    ארנו משקיע מיליארד דולר במניות LVMH בעוד הצרכנים הצעירים מתרחקים מהמותגים - ירידה של 7% במכירות לדור Z, האינטראקציה ברשתות החברתיות צנחה ל-40% מהשיא, ומחירי התיקים שיצאו מכלל פרופורציה מובילים להעברת כספים לתכשיטים ולוינטג'


    ברנאר ארנו, האיש העשיר בעולם ובעל אימפריית לואי ...
    קטגוריות
    ללא קטגוריה
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות