x




עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 11 עד 16 מתוך 16

נושא: 26/9/10

  1. #11

    Re: 26/9/10

    איך ניתן לקנות זהב?
    מישהו יכול להמליץ על תעודת סל בארה"ב?

  2. #12

    Re: 26/9/10

    ציטוט פורסם במקור על ידי רואה ממטר
    MMaker:
    נראה לי ששחקן לא התכוון שזאת הפקיעה שבה נרשמה התנודה הגדולה ביותר בהיסטוריה לעומת שער הסגירה של היום הקודם, אלא מבחינת המדד עצמו, שאמנם השיא גבוה ממה שנרשם עכשיו אבל לא החזיק עד סוף החודש אלא תיקן וירד מהשיא בתוך אותו החודש.
    ________________________________________________
    - נראה לי "ששחקן" לא התכוון שזאת הפקיעה שבה נרשמה התנודה הגדולה ביותר בהיסטוריה לעומת שער הסגירה של היום הקודם, אלא מבחינת האצת המדד ביומיים הקריטיים לפקיעה, כי שער הבסיס של יום ראשון עמד אך ורק על 1,174.95 בלבד, ותוך יומיים המריא ל-1,229.75 וזו עליה אסטרונומית של 54.8 נקודות בסיס תוך יומיים בלבד.

    - ולאסף, אני לא הסניגור של "שחקן", אבל "השוק כן משוגע", ודי רק אם אך ורק תסתכל על ההזדקרות האנכית המדהימה של "גרף המקלות", ואתה יודע מה קורא למטוס ממריא המגיע לזוית הזדקרות של 90 מעלות?

    - יש איבוד פתאומי של העילוי על כנפי המטוס, וירידת מהירות המטוס, והטייס נקלע לאובדן שליטה, וזה בדיוק גם מה שקרה "לגורם העלום" אשר קלט 1.3 מיליארד בפתיחת הפקיעה, ובמחירים אסטרונומיים, וכאן יש גם את התשובה לשאלה: "מדוע ולמה ירד המדד "בתוך יומי"?

    - הם מפחדים, הם מפחדים להשאר תקועים עם היצעי הפתיחה שקלטו בפקיעה, והם מתפללים להמשך המומנטום הגלובלי, כדי לספק ביקושים מעל לשער הפקיעה, והם רוצים להספיק ולגלגל לנו את הסחורה עד יום שלישי הזה, כדי לשמוח בשמחת התורה, ויש להם מספיק כסף לנעלי ריקוד חדשות לשמחת התורה, אז בהצלחה לך ולכולם, תודה

  3. #13

    Re: 26/9/10

    מייקר - כפי שציינו, הפקיעה הגבוהה מבחינת שער המדד בו התרחשה הפקיעה ולא באחוזים, זו היתה הכוונה. הנתנוים הללו מאוד מוכרים לנו ובגינם בסטיה גבוהה עדין כותבים חלק מהשחקנים בבוקר טרם הפקיעה במרחק 2.5% (לא מומלץ).
    אסף - לא אמרתי השוק משוגע אך אם אחת מהחלטות הודעה המיעצת לנגיד כי לתמוך בהעלאת ריבית בשל התנפחות מחירי המניות, זה אומר דרשני. בנוסף, אף שחקן לארכש קולים מחוץ לכסף שצינת אלא כבטחונות שהאמירו, ואשמח אם תסביר איך בכלל אפשר לראות רכישה של קולים מחוץ לכסף. דוקא היתה כתיבה נוספת בימים שטרם הפקיעה.
    דניק - GLD.

  4. #14

    Re: 26/9/10

    ציטוט פורסם במקור על ידי שחקן מעוף
    אסף - ...אף שחקן לארכש קולים מחוץ לכסף שצינת אלא כבטחונות שהאמירו, ואשמח אם תסביר איך בכלל אפשר לראות רכישה של קולים מחוץ לכסף. דוקא היתה כתיבה נוספת בימים שטרם הפקיעה.
    עליה בפוזיציות הפתוחות בקולים שמחוץ לכסף נראית כמו כתיבה אבל היא לוותה בעליית סטיה בסטרייק הזה מעבר לעליה הרגילה ובצורה בולטת, כלומר הלכו פה על עושה השוק בask שלו ולא בbid שלו. פתיחת הכתיבה נעשתה בצורה פסיבית על ידי עושה השוק של אותו הרגע או המכונה שעמדה בציטוט, כי מישהו בא לקנות ממנו - כלומר זו הייתה עליה בפוזיציות שהמשמעות שלה הייתה חד משמעית קנייה הפעם.

    האמת, האתר הזה באמת תמיד מתייחס לפוזיציות פתוחות ככתיבה, ולא מדגיש לעולם שלעיתים כתיבה פאסיבית של גורם שישב בציטוט, מייצגת למעשה קניה אקטיבית של גוף.

  5. #15

    Re: 26/9/10

    - אסף, אתה צודק וגם "שחקן" צודק, ואין סתירה ביניכם, כי אין ספק שכתיבת הקולים מחוץ לכסף מייצגת למעשה קניה אקטיבית של גוף אגרסיבי, אבל גם "שחקן" צודק, כי השחקנים סיפקו ביקושים "לפראיירים" הקונים קולים מחוץ לכסף, ובצ'אט סיפר לנו "שחקן" על אחד השחקנים שסיפק ביקושים לאופציה C1220, ועד לפקיעה הוא חשב שהוא אוסף כסף מהריצפה:

    (12:13) שחקן מעוף: לא הילס. לא ניתן היה לצפות דבר שכזה
    (12:13) שחקן מעוף: יותר מזה אספר לך על שחקן שכתב 1220
    (12:14) שחקן מעוף: ב 105 ש"ח כפול 8000 יחידות

    - וזה יוצא: (105-975)8000x וזה הפסד של 6.96M

    - ולסיכום, אסף, אתה ראית נכון את הצד של הקונים, "שחקן" ראה נכון את הצד של הכותבים, וגם אני ברוב טיפשותי כי רבה, עברתי ביום ראשון מ-C2000 ל-P1800, ואני שמחתי מאד על העליות "התוך יומיות" אשר היו לטובת המעבר הזה, וגם אני כמו כולם התפקחתי אחרי הפקיעה, ושאלתי את עצמי: "למה התקמצנת על 220 ש"ח של C2000 ? ולמה לא השארת את שתיהן? משני הכוונים? ועכשיו אני שואל את עצמי: "למה מיגדל מעכבים לי ההעברה, ואני פניתי גם "לשחקן" בצאט:

    (12:27) Sassi6: שחקן, העברתי כסף למגדל, והם אומרים שהוא יכנס אך ורק ביום ראשון, האם זה לא מוגזם?
    (12:27) שחקן מעוף: ששיא אין לי מושג. בהחלט לא ברור לי למה.
    (12:27) שחקן מעוף: מציע שתבדוק מול המנהלים שם.
    (12:29) שחקן מעוף: רק שבאמת לא יודע מי קונה 1220 ב 100 ש"ח במדד 1192
    (12:29) Sassi6: שחקן, אני עברתי מ-C2000, ל-P1800, וחשבתי שאני בצד של הריבה, אבל הפרוסה נפלה הפוך
    (12:29) שחקן מעוף: אבל עובדה קנו
    (12:31) Sassi6: תודה שחקן, זה כנראה בגלל שמיגדל מעדיפים לשמור את הכסף עד יום ראשון, תודה

    - ותאמינו לי או לא? מיום שלישי/21/9 ועד היום זה לא בוצע, וזה למרות כל הטלפונים שלי, ולכן לא היתה לי ברירה אלא לפנות בה.פ. "לשחקן" שיזרוק מילה טובה לזיו פניני, והאם זה יעזור? אני בטוח שכן, אז חג שמח, ובהצלחה לכולם, תודה

  6. #16

    Re: 26/9/10

    שחקן הייתי שמח אם היית מתייחס לצמדי מטבעות בעולם ומה קורה איתם בסקירה השבועית.

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות