ציטוט פורסם במקור על ידי מנהל תיקים
גיל,
אני חושב שמה שאתה מדבר עליו זה ניגודי עניינים שהם חלק בלתי נפרד משוק ההון הישראלי בגלל שהוא קטן וריכוזי זה רק השפיץ של הקרחון, שאפילו הוא שקוף, מעט רואים אותו.

. יש כל כך הרבה ניגודי עניינים שאתה כנראה לא מודע להם, נכון, אבל מספיק מה שאני כן מודע, כדי לסמר שערות, ועם קצת דמיון, לא פראנויה, אני יכול לתאר לעצמי מה הולך מתחת לשולחן ומתחת לרצפה ובמרתפים.

כי הכתבים הכלכליים למיניהם לא מבינים אותם ולכן לא כותבים עליהם, גם מה שכותבים, כבר מספיק בשביל לתפוס את הראש

אבל מי שנמצא בשוק ההון ורואה את הדברים מבפנים רואה המון דברים "מעניינים", אני מתאר לעצמי , וככל שיותר מעניינים כך מסוכנים למי שרואה אותם, ועוד יותר מסוכנים למי שאפילו רק מהרהר באפשרות להציג קצה חוט.

דרך אגב, לדעתי, ככול שגוף או חברה הם גדולים יותר יש יותר ניגודי עניינים והם גם חמורים יותר אבל זה נושא כל כך מורכב ומסובך שאני מעדיף לא להיכנס אליו כי זה לעולם לא יגמר.
אבל זה לא רק ניגודי עניינים, אני חושב שלא היית שולל על הסף אילו היה מישהו (סתם מישהו, לאו דווקא אני או אדם כלשהו ספציפי) טוען שהמשחק ברובו "מכור" מראש להרבה שנים קדימה, ולא מכור רק ע"י קבוצה זו או אחרת של בעלי הון, אלא לרוחב, עומק וגובה כל העוסקים בעניין, החל מאותם 115 "צדיקים" (ישנם עוד כ-5 שאולי באמת חשובה להם טובת הציבור), ולהוציא אולי את בתי המשפט (שברובם ללא הבנה פיננסית) כל מי שידו בעניין, דואג להריץ קדימה את העניינים וחו"ח לא לתקוע מקלות בגלגלי הכסף שנעים באופן חד סטרי מהציבור והלאה.

בכל מקרה בהצלחה לך !!!
מנהל תיקים.

נ.ב.
ראית מה כתבתי בהודעה החדשה בפורום "יולי" אשמח להתייחסות..