עובד/ת ליחידת ניהול סיכונים במחלקת Middle-Office בחברת ביטוח
תיאור התפקיד :
- העבודה כוללת עבודת צוות ועבודה עצמית
- העבודה מול מחשב הכוללת חלקים טכניים של ניהול סיכונים וטעינת נתונים, בנית דוחות, ניתוח נתונים, איסוף נתונים הקשורים בין היתר בבקרה והערכת ניהול סיכונים.

דרישות התפקיד :
- בוגר תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים בשילוב עם סטטיסטיקה או מתמטיקה
- רקע במחשבים יתרון
- חובה ידע וניסיון באקסל ובVB
- יכולת עבודה בצוות
- יוזמה ו"ראש גדול"
- קליטה מהירה
- יכולת התנסחות טובה (לכתיבת דוחות ניהוליים)

ניתן לפנות אליי בהודעה פרטית או במייל mor.effi@gmail.com
שימו לב כי נכון ל 03/04 פנו אליי 2 אנשים בלבד (אבטלה ?! הצחתקם אותי )

תודה, אפי