x




מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

נושא: אסטרטגיית שחקן מעוף לשבוע 22/3/09

  1. #1

    אסטרטגיית שחקן מעוף לשבוע 22/3/09

    אופציות
    אנו בשבוע פקיעה, ולכן בראש ובראשונה הייתי מציע למי שלא מיומן מספיק לא לסחור במהלך שבוע זה. התיקון הסתיים זה מכבר, וקרוב לודאי שהמגמה השלילית תתחדש. בנוסף, עפ"י מפת הפוזיציות הפקיעה הרווחית לכותבים הינה במדד 650 ומטה מכך, ולכן הנחת המוצא היא שאנו בשוק יורד, ובהתאם האסטרטגיה.

    ההנחות בבסיס אסטרטגיה זו:
    # אנו מצויים בשוק יורד, וסבירות גבוהה יחסית לירידות חדות.
    # בשבוע זה כבכל שבוע פקיעה התטא תוביל לשחיקה גדולה ולכן נשאף לקבל רווח כתוצאה מכתיבה.
    # הפקיעה המכוונת לכיוון 650 תקשה על המדד לתקן חיובית.
    # הסבירות לעליות השבוע נמוכות .

    האסטרטגיה המוצעת היא עפ"י מדד 675, ולכן יש לערוך התאמות כנדרש:

    ראשית, ננצל את מחירי ה CALL היקרים לביצוע מדרוג עולה:
    נקנה CALL 700
    נמכור CALL 690

    על כך, נוסיף חוזה מוטה טתא. חוזה זה מכוון לירידות אך גם במקרה של דשדוש קיים רווח:
    נקנה PUT 680
    נמכור שתי יחידות CALL 680

    קיים חשש מסויים לעליות מתונות ואותו ננסה לנטרל ע"י הוספת צילינדר:
    נמכור CALL 660
    נקנה PUT 690

    הרווח המקסימאלי הוא כמובן בשוק יורד בחדות , אך קיים גם רווח בשוק היורד במתינות ויציבות בשוק מדשדש.

    חשוב מאוד לממש מיידית במקרה של ירידה חדה במדד שכן זה הרווח המקסימאלי, ובפרט משום שמדובר בשבוע פקיעה.

    הגידור מתאים לרווח של 10% אך מכיוון שמדובר בשבוע פקיעה גם רווח קרוב יחשב כהצלחה.

    בהצלחה !

  2. #2

    Re: אסטרטגיית שחקן מעוף לשבוע 22/3/09

    שלום שחקן,

    האם אתה עדיין בדעה שהפקיעה תהיה באיזור 650?
    אם לא, תעדכן אותנן מה דעתך.

    תודה מראש

  3. #3

    Re: אסטרטגיית שחקן מעוף לשבוע 22/3/09

    קניתי אתמול בסביבות השעה 14:00 פוט 700 , איך שגייטנר הודיע על התכנית . בדרך כלל בוול סטריט הם עולים בשמועות וצונחים בהודעות , זה באמת קרה , העניין שוול סטריט המשיכו לעלות למשך כל היום .
    מה דעתך ? פוט 700 יהיה בתוך הכסף בפקיעה ?

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות