x




מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

נושא: טאואר, תזכורת...

  1. #1

    טאואר, תזכורת...

    לאחרונה "טאואר" נשכחה מאיתנו? אז לשם תזכורת, עוד חוזה קטן,
    ולמי ששכח, לדעתי, לא למניה- כן לאג"חים להמרה (ג'/ה').
    קריאה מהנה,

    לקוח חדש לטאואר: תייצר שבבי RF ל-VT סיליקון האמריקנית
    VT סיליקון, בחרה בתהליך ה-SiGe בטכנולוגיית ה-0.18 מיקרון של טאואר-ג'אז. שוק יישומי המכשירים הניידים בדור הרביעי צפוי לצמוח מ-3 מיליארד דולר בשנת 2009 ל-40 מיליארד דולר ב-2012
    אריאל אטיאס 12:02 | 14.12.09

    חוזה חדש לטאואר: (373.60 | 2.08% ) נבחרה על-ידי חברת השבבים האמריקנית VT סיליקון לייצר שבבי RF עבור מכשירים ניידים בדור הרביעי, העונים על דרישות התפעול המחמירות של ההתקנים הניידים בדור זה.

    VT סיליקון, בחרה בתהליך ה-SiGe בטכנולוגיית ה-0.18 מיקרון של טאואר-ג'אז, המאפשר עלויות נמוכות משמעותית ואינטגרציה גבוהה הרבה יותר מטכנולוגית ה-GaAs הקיימת כיום. שוק יישומי המכשירים הניידים בדור הרביעי צפוי לצמוח מ-3 מיליארד דולר בשנת 2009 ל-40 מיליארד דולר ב-2012.

    טכנולוגיית ה-SiGe של טאואר-ג'אז מספקת תכונות משופרות וכן רמות גבוהות יותר של אינטגרציה של פונקציות RF בטלפונים סלולאריים מדור שלישי ורביעי. טכנולוגיית ה-SiGe BiCMOS צפויה להחליף את טכנולוגיית ה- GaAs עליה מבוססים כיום התקנים דומים גם בתחום ה-LAN האלחוטי.
    VT סיליקון הינה חברת שבבים חסרת פאב אשר מתכננת ומייצרת מעגלי רדיו לתחום הווימקס הנייד. השבב החדש של VT סיליקון מציע את יכולות ה-RF הטובות ביותר הקיימות בעולם כיום, התורמות למקסום חיי הסוללה בדור הבא של ההתקנים הסלולאריים.

    ויקרם קרישנאמורת'י, סמנכ"ל טכנולוגיות, VT סיליקון אמר בתגובה לחוזה, כי "התכנון שלנו, הראשון מסוגו בתעשייה, מנצל את יתרונות התהליך של טאואר-ג'אז במלואן ומאפשר תקשורת דיגיטאלית, תכנות ושליטה מלאה על כל פונקציות ה-RF."

    "אנו ממשיכים לראות מעבר של מוצרים מבוססי GaAs לטכנולוגיית ה-SiGe. שינוי זה מאפשר הזדמנויות צמיחה מרגשות לטכנולוגיה שלנו כפי שניתן לראות בתכנון פורץ הדרך של VT סיליקון עבור התקנים סלולאריים בדור הרביעי," אמר ד"ר מרקו רקנלי, סמנכ"ל בכיר ומנהל קו מוצרי ה-RF.

  2. #2

    Re: טאואר, תזכורת...

    שלום רם.
    בתור אלו שמחזיק באג"חים להמרה גם ערך המנייה מעניין אותנו. שחקן טוען מזה זמן רב שמניית טאואר לא שווה יותר מ 400 אג', גם לאחר העסקה הגדולה הלפני אחרונה שנחתמה. השאלה הנשאלת האם כל העסקאות האלו משמעותיות מבחינת שווי החברה או לאו. לפי מה שחושבים המשקיעים כנראה שלא.
    דעתך?

  3. #3

    Re: טאואר, תזכורת...

    שלום gsk,
    עמדה זו לא מפריעה לי , מדוע? משום שגם באפיק הקונצרני יש לאג"חים אלה תשואה מספיק גבוהה.
    אם לדעתך האג"חים ישולמו, הרי גם אם אין מצב לכדאיות באפיק המנייתי (ההמרה), יש לך כעת, באג"ח ג' קרוב ל 20% תשואה ובאג"ח ה' קרוב ל 10%. (אגב, תשואות אלה הקיימות כעת הם לאחר עליות יפות של 2 אג"חים אלה בשבועות האחרונים, כלומר: תשואות נמוכות מהעבר).

    ערב טוב.

  4. #4

    Re: טאואר, תזכורת...

    שלום רם. זה ברור שתשואות של כ-20% שנתיות זה בהחלט מצויין. אבל אתה יודע מה האופי האנושי, איפה שיש פוטנציאל להרוויח יותר אנחנו מתחילים לפנטז.

    מבחינת פוטנציאל (ניתוח טכני), יש למניית טאואר עוד הרבה לאן לטפס. מקווה שכמה רבעונים טובים ונראה אותה שם (רצוי טרם פדיון האג"חים :-)

  5. #5

    Re: טאואר, תזכורת...

    מצטרף לתקוותך כמובן,
    רק להאיר שהפרמיה באג"ח ג' כעת 22%, זוכר שדיברתי על "כשל שוק" כשהפרמיה היתה 2.5%? המשמעות היא:
    א. שמאז האג"ח עלה יותר מהמניה.
    ב. שכעת הוא לא חייב להיות צמוד לעליית המניה.(יש לפרמיה אפשרות להצטמצם).

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות