x




מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2

נושא: דולר

  1. #1

    דולר

    היי שחקן.שתי שאלות ברשותך:
    1.למה אין אסטרטגיות על הדולר?הבטחונות הנדרשים כ1500 שח(לעומת כ17000 במעוף),מגוחכות,וגם לא חייבים לפתוח בתחילת החודש.אפשר לקבל על אוכף כ10 ימים לפני הפקיעה כ5-6 אג לכל כיוון.אפשר גם למכור קצוות ולשפץ תוך כדי תנועה.
    2.קורא באופן תדיר,במדורים הכלכלים ,שהמוסדיים ,בגלל שהם מחזיקים בארהב כמות נכבדה של מניות, חייבים לגדר את עצמם וזאת ע"י מכירת!!! דולרים בישראל.לא מצליח להבין איזה סוג של הגנה יש כאן.אודה להסבר בשני מצבים כאשר וול סטריט עולה או יורדת.(אני יוצא מנקודת הנחה שגידור=הגנה).
    נערך לאחרונה על ידי avner081150, 30.01.2024 בשעה 16:44

  2. #2
    שלום אבנר.
    1. כי אין שום אפשרות לחזות את שוק המטח המקומי שמושפע מאינספור גורמים, ולבטח אין בו גורמים ממתנים דוגמת ציבור / שחקני מעוף. התמחור "האמיתי" של הדולר הוא סביבות 3.8 אבל זה היה נכון גם ב 3.7 וגם ב 3.6 . ברגע שאתה מושפע מצמדים אחרים ובראשם היורו/דולר אתה לא יכול באמת להעריך קדימה.
    2. כשאתה רוכש מניות בארה"ב אתה למעשה מחזיק את המניה בדולרים. בעקיפין ביצעת רכישה של דולרים ואז קניה של מניה. אם תמכור המניה עדין תישאר עם דולרים ולכן עליך להקטין חשיפה ולא לשים כל הבייצים בסל אחד. כשאומרים שמוסדיים מוכרים דולרים הם בעצם מקטינים את רכיב המזומן הדולרי שלהם. על אותו משקל ניתן גם לומר רוכשים שקלים וזה זהה אבל המטרה היא להחזיק במניות ולא בדולרים ולכן מנסים למתן ההשפעה הדולרית ככל שניתן.

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות