דלק ירוק נתפס כאסטרטגיה מרכזית להשגת יעדים להפחתת פליטות הפחמן בסין תוך שימת דגש על אסטרטגיית אנרגיית המימן כמקור חשמל נקי. הם מייצרים כוח באמצעות תגובה אלקטרוכימית של מימן עם חמצן, המייצרים חום ומים כתוצרי לוואי לשימוש בתאי דלק. להבנתי, חברות תעשייתיות מעורבות בייצור, אחסון, תדלוק במימן ובעסקים הקשורים לנוזל. מפעלים ממלכתיים מתוכננים לעבור לפיתוח הדלק הירוק המימני בסין, מספר מחוזות בפריסה ארצית הודיעו על תכניות לפיתוח הדלק הירוק המימני. חברות האנרגיה המרכזיות ביותר בסין בהובלת חברת הנפט והגז הלאומית הראשונה שבדקה מימן ירוק לשימוש תעשייתי, היא חברת Sinopec, בגישה המבוססת על מדיניות הסביבה של הממשל בבייג'ין מתוך כוונה להגביר את הביקוש לדלקים אנטי פחמניים והציוד והמתקנים הדרושים לייצורם. החברה מפתחת בשני אזורים באורדוס, מונגוליה ובאזור האוטונומי שינג'יאנג אוגור את האנרגיה הזו. חברות הנפט והגז הלאומיות בסין הכריזו כולן על יעדים תוך שימוש בדלק הירוק המימני בתחבורה כגידור מפני ירידות עתידיות במכירות הדלק מבוססות הנפט, חברות האנרגיה פועלות על בניית תשתיות לדלק ירוק מימני לכשהביקוש ירד לדלק מהתחבורה בכבישים. לסינופק, בעלת הנוכחות משמעותית בשוק הסיני יש תכניות שאפתניות ביותר לתחום התחבורה הניצבות בראש סדר העדיפויות. לחברה בית זיקוק והיא נחשבת ליצרנית הפטרוכימית הגדולה בסין. החברה שואפת להיות חברת הדלק הירוק המימני המובילה בסין לקראת שנת 2025 תוך שאיפה להורדת פליטת פחמן לרמה אפסית עד אמצע המאה הנוכחית. בסוף 2020 היו בסין כ- 120 תחנות תדלוק לדלק ירוק מימני ויותר מ -7,000 כלי רכב המונעים בדלק ירוק ממימן נוזלי וצופה לגדול ל-10,000 כלי רכב המונעים ממימן ב-2023.
=======================================
הגרפים מתוארים על בסיס "ניתוח טכני", כל אירוע מדיני במיקרו או במאקרו, כלכלי או אחר עלול לגרום לכך שהתחזית לא תתקיים והיא עלולה שלא להתקיים גם ללא אירוע כלשהו. האמור אינו תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל מי שפועל על סמך הכתוב או המושמע עושה זאת על אחריותו בלבד. אני מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה וניתוח זו, משקפות נאמנה את השקפתי ודעותיי האישיות על ניירות הערך, ותעודות הסל המסוקרים. וכי אני לא מקבל שכר/פיצוי על המניה המוזכרת במאמר זה.