x




מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

נושא: כתיבת אופציות רבות ללא קונה - מה המשמעות?

  1. #1

    כתיבת אופציות רבות ללא קונה - מה המשמעות?

    שחקן שלום,
    אני ער לתופעה, בתעודות סל בארה"ב יש כתיבה מוגברת לאופציות קול ללא קונים לטווחי זמן גדולים מחוץ לכסף אך גם בכסף. אני מבין שהשחקנים מעריכים סיטואציה ממנה עשויים להרוויח, השאלה האם תכונה כזו היא נורת אזהרה או שאולי הערכה אחרת. אבקש להאיר את עיני על התופעה

  2. #2
    צהרים טובים.
    זה לא נותן אינדיקציה לכיוון או כל דבר דומה אלא סוג אסטרטגיה המכונה בעגה המקצועית LTSO. (מכירת אופציות טווח ארוך) ואיך זה עובד?
    בניגוד לישראל בה יש מסחר על חודש וקצת (וגם הקצת בספק) הרי שבארה"ב ניתן לראות מסחר ערני גם שנה קדימה. הענין הוא שהאלגו מחפשים הרבה טראפיק מה שכמובן אין בחודשים הרחוקים של שנה ויותר ולכן יותר נוח לפעול באיזורים הללו ע"י כתיבה גבוהה ואף באופן ניכר ביחס לפיפסים הקטנים של הטווח הקצר (הפרש של 85$ בממוצע אל מול 1.5$ בקצרים). זה אולי נשמע מאוד משמעותי אבל בל נשכח שמדובר על פרקי זמן עצומים עם פרמיות של אלפים ועשרות אלפי דולרים ככה שזה זניח.
    אלו לא מניחים כי מישהו יעשה את הטעות ולא ידע לתמחר אלא פעמים רבות בתי ההשקעות סוגרים אוטומטית פוזיציה ואז במקרה כזה הם לוקחים את ההיצע הראשון שיש. הקטע המעניין הוא שבית השקעות מחויב להציע מחיר ולבצע חישובים וכן הלאה רק במידה ואין מוכר (!!). היה ויש מוכר, חוקית, הנחת העבודה שתנאי השוק עושים את שלהם ולכן המכירה מתבצעת באופן מיידי.
    היה וזה קרה = רווח ודאי כמובן.
    להגיד לך שפגשתי בארה"ב קרן שעושה רק את זה - לא קרוב אפילו אבל כן כמעט כל חברת HF או אפילו אלגו מובנה יודעת אם יש שראיות בטחונות לעשות גם את זה.

  3. #3

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות