x




עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 11 עד 16 מתוך 16

נושא: חברת BYD Company Limited HKG:1211

  1. #11
    יצרנית הרכבים הסינית BYD (טיקר:BYDDY), הנתמכת על ידי ברקשייר האת'ווי של וורן באפט, מצמצמת את הפער מול טסלה (TSLA), עם הפרש של 4,000 מכוניות בלבד במכירות של רכבים חשמליים ברבעון האחרון: 431,000 ל-BYD לעומת 435,000 לטסלה.


    בעוד שהמכירות ברבעון השלישי של טסלה איכזבו, וירדו ב-6.7%, BYD זינקה קדימה, ומכרה למעלה מ-800,000 כלי רכב כולל רכבים היברידיים.


    המיצוב האסטרטגי של BYD עם רכבים חשמליים במחירים סבירים גרם לכך שהיא עקפה את פולקסווגן בסין וצוברת אחיזה בשווקים כמו תאילנד, ישראל, סינגפור, יפן ואירופה.


    ככל שתעשיית הרכב בסין מתפתחת, דמויות כמו מנכ"ל פורד, ג'ים פארלי, מכירים בהשפעה הגוברת של הרכבים החשמליים הסיניים. שותפו העסקי של באפט, צ'רלי מונגר, שיבח את ההצלחה והצמיחה של BYD על פני טסלה בסין.


    מניית החברה עלתה ב-18% מתחילת השנה.


    _

  2. #12
    בהמשך לפוסט הקודם להלן גרפים מקבילים ל-BYD (באדום) הנסחרת מעבר לדלפק ולטסלה (בסגול) בבורסה בנסד"ק העליתי בהקבלה את שני הגרפים שהתנועה שלהם מאוד דומה למרות הבדלי התוצאות העיסקיות.
    כשמביטים בתנועה התנודתית של מניית טסלה ניתן להבחין כיצד היא צמחה מעל 109% מתחילת השנה בעוד חברת BYD רק ב-21% כולל הערב.


    =========================
    הגרפים מתוארים על בסיס "ניתוח טכני", כל אירוע מדיני במיקרו או במאקרו, כלכלי או אחר עלול לגרום לכך שהתחזית לא תתקיים והיא עלולה שלא להתקיים גם ללא אירוע כלשהו. האמור אינו תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל מי שפועל על סמך הכתוב או המושמע עושה זאת על אחריותו בלבד. אני מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה וניתוח זו, משקפות נאמנה את השקפתי ודעותיי האישיות על ניירות הערך, ותעודות הסל המסוקרים. וכי אני לא מקבל שכר/פיצוי על המניה המוזכרת במאמר זה.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    נערך לאחרונה על ידי חיפושית כחולה, 04.10.2023 בשעה 21:48

  3. #13

  4. #14
    ממשיכה לצמוח
    בדוחותיה לרבעון השלישי רשמה החברה רווח גולמי של כ-22%, לעומת כ-19% ברבעון השלישי של 2022. BYD צפויה להרוויח כ-88 מיליארד דולר בשנת 2023, מה שמסתכם בכ-29,000 דולר לכל מכונית שנמכרה. אותו חישוב עבור טסלה מניב כ-54,000 דולר. BYD מוכרת יותר רכבים במחיר נמוך יותר. טסלה עדיין לא מייצרת מוצרים דומים. הרכב הזול ביותר שלה, דגם 3, מתחיל בכ-37,000 דולר בסין. על מנת להגן על נתח השוק, טסלה תצטרך להרחיב את מערך המוצרים שלה. היא מתכננת לעשות זאת עם רכב במחיר נמוך יותר שאמור להגיע לרחובות בסוף 2024 או 2025.
    יצרנית הרכבים הסינית רשמה בדוחותיה לרבעון השלישי את הרווח הגבוה ביותר אי פעם לרבעון, שכן ענקית הרכב החשמלי שמרה על ההובלה בשוק המקומי למרות ביקוש רך יותר ותחרות מוגברת. הרווח הנקי ברבעון השלישי הגיע ל-10.41 מיליארד יואן (1.42 מיליארד דולר), עלייה של 82.2% לעומת שנה קודם לכן לאחר עלייה של 38.5% בהכנסות ל-162.2 מיליארד יואן.

  5. #15
    שלום חיפושית,
    אשמח לניתוח המניה בבקשה
    מעניין איך היא הגיבה להשקה של שיומי

  6. #16
    חברות BYD, TSLA ו- XIAOMI בהשוואה
    חברת BYD באדום
    חברת TSLA בסגול
    חברת שיאומי בירוק


    גרף חברת XIAOMI

    שער: 12.51 דולר

    מגמה ראשית יומית שורית, תנועת הלונג מכוונת לרמת מחירים באיזור ה-19 דולר. לאחר שנצפו מספר תבניות שלעיתים מראים צמיחה, עוד בזמן שהגרף היה באיזור הדובי.

    =========================
    הגרפים מתוארים על בסיס "ניתוח טכני", כל אירוע מדיני במיקרו או במאקרו, כלכלי או אחר עלול לגרום לכך שהתחזית לא תתקיים והיא עלולה שלא להתקיים גם ללא אירוע כלשהו. האמור אינו תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל מי שפועל על סמך הכתוב או המושמע עושה זאת על אחריותו בלבד. אני מצהיר בזאת שהדעות המובעות בעבודת אנליזה וניתוח זו, משקפות נאמנה את השקפתי ודעותיי האישיות על ניירות הערך, ותעודות הסל המסוקרים. וכי אני לא מקבל שכר/פיצוי על המניה המוזכרת במאמר זה.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות