x




מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

נושא: השקעה במדד ה VIX

  1. #1

    השקעה במדד ה VIX

    שלום שחקן. אני מעריך שבקרוב, חודש-חודשיים- שלושה יתחילו ירידות גדולות מאד בארהב והשוק יגלח בין 40-60 אחוז. אחר כך, יתחיל ראלי של 5-7 שנים. מחזוריות זה שם המשחק. הפאד כבר עשה את כל השטיקים האפשריים. המשחק נגמר.

    האים ניתן לקנות תעודה בשוק הישראלי שעוקבת אחר מדד ה-VIX או להסתפק בתעודה על ה SNP 500 בחסר?

    בברכת חג שמח,

    בועז

  2. #2
    שלום בועז.
    אענה טכנית לשאלה ואז אתיחס לסבירות:
    1. אין בשוק המקומי תעודה על הסטיה המקומית. תאורטית אפשר לקנות סטיה דרך שוק האופציות אבל אני מבין ממך שאתה מחפש תעודות סל של קנה ושכח וכזו אין. יחד עם זאת צריך לזכור שה VIX האמריקני מזנק הרבה יותר מזה המקומי (85 לעומת 40 בשיא) ולכן זה ממש לא הפסד.
    2. אני לא רואה הבדל משמעותי בין תעודה על סטיה ובין שורט על המעוף/בנקים. נכון התעודה תניב הרבה יותר אם אתה צודק אבל אם שוגה אזי ההבדל משמעותי מאחר וב VIX יש אלמנט מאוד גדול של שחיקה ולכן הטיימינג הוא מאוד קריטי. לטעמי שורט בנקים פי 2 יעשה את העבודה טוב יותר ולא ילחץ אותך מבחינת אלמנט הזמן.

    ביחס ל 40-60% = מפולת כן, מחר לא ובמספרים האלה ספק. הערכתי בתחילת השנה שהשוק המקומי יחווה מפולת איטית, נניח 25% על פני שנה וזה אכן מתרחש אבל לעניינך זה אינו מקפיץ את הסטיה. כך גם הערכתי ביחס לשוק האמריקני ונניח לרגע בצד את האפשרות המאוד סבירה שקלינטון תנצח וניו יורק תגיב בחיוב - אתה יכול לסיים את הרבעון הראשון של 2017 גם ב 1800 אבל זה לא עונה להגדרה של זינוק בויקס ולכן לדעתי יש כלים אחרים נוחים יותר.

  3. #3

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות