x




מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2

נושא: אסטרטגיית אוקטובר !

Hybrid View

  1. #1

    אסטרטגיית אוקטובר !

    צהרים טובים.
    בספטמבר חתמנו שתי אסטרטגיות מוצלחות מוצלחות שהניבו רווח גבוה הן באחוזים והן כספית. זה לא מובן מאליו בחודש עם הרבה רעש רקע אבל נאמנים למגמת הדשדוש זה לא מפתיע שמסחר פעם אחר פעם בכיוון הנגדי מוכיח עצמו.
    באוקטובר מגמת הדשדוש הרחב נמשכת עם הבדל משמעותי והוא מיעוט ימי מחסר. הבדל המחייב אלמנט שחיקה גבוהה והגנה זולה תוך הבנה כי הארביטראז' הוא הפקטור הדומיננטי לפחות במחצית הראשונה של החודש.

    הפרמטרים החשובים:
    • מאקרו עולמי – אחרי הרעש של הריבית אין ממש תאריך יעד אבל החשוב הוא מצב הבנקים בגרמניה ואיטליה. מאחר ומדובר על מועד אמורפי ניתן לעקוב אחר האגח הממשלתי ושם נדמה כי המצב לא דרמטי במיוחד או במלים פשוטות משבר אינו מעבר לפינה.
    • בחירות ארה"ב – נדמה שקלינטון צוברת תאוצה וזה בסה"כ חיובי עבור האמריקנים. אין סיבה שלא לרדת מטה מאחר ואין סיבה להמשיך ולטפס אבל 2100 רחוק משנדמה וכך גם שיא חדש.
    • מאקרו מקומי – אם ממש נתעקש נוכל להתיחס לצמד דולר/שקל העלול להיחלש באחת אלא שרכישות בנק ישראל ממסכות העניין ולכן מדובר על פקטור שלילי קל בלבד. מעבר לזה שום עניין בשוק המקומי.
    • סטית תקן – 11.5% זה לא מדהים בלשון המעטה אבל תחת ההבנה כי תנועה אלימה מטה תגיע מארביטראז' אזי אין צפי לקפיצה בסטיה ואין טעם להמתין. בקלת שילוב של שחיקת חג + ירידת חצי אחוז בסטיה מובילה למחצית יעד הרווח ולכן נבחר לפתוח הפוזיציה כעת לאחר 5 ימים ללא מסחר.
    • שחקני המעוף – אינם פקטור כעת מאחר ועסוקים ברכישות (ע"ע מדד הבנקים) אבל מניחים פקיעה סביב 1420 – 1410. כל עוד נישאר ברמות הללו לא תורגש כל מעורבות אבל בהחלט להערכתנו טרם ראינו נמוך חודשי.
    • שחיקה – רחוק מפקיעה מחד, ומאידך רצף ימים ללא מסחר חלקם כפול מסופ"ש טיפוסי. אין ברירה אלא לבנות על שחיקה ובפרט שגבולות חודשיים ברורים למדי הם גבולות הדשדוש הרחב.



    האסטרטגיה:
    כתיבת CALL 1430 – תקבול נוכחי 1990 ₪.
    קנית CALL 1470 (שבועי - פקיעה 13.10) – עלות נוכחית 30 ₪.
    כתיבת 2 יחידות PUT 1420 (שבועי – פקיעה 13.10) - עלות כל יחידה 370 ₪.
    קנית 2 יחידות PUT 1400 - עלות נוכחית 610 ₪.

    האסטרטגיה לפי מדד 1435.5. נא לערוך התאמות כנדרש.

    אסטרטגיה לא פשוטה כלל וכלל המניחה ירידה עקבית השבוע אבל לא אלימה ולא דרמטית עם פוטנציאל רווח גבוה ביותר במידה ונעצר סביב 1425. האופציות החודשיות ממילא בפרמיה נמוכה ולכן הם ישמרו עלינו בתרחיש גאפ חד על אף שסבירותו נמוכה בימים הקרובים. במצב הופכי גאפ ירוק ימחק למעשה את כתיבות ה PUT השבועיות ויאפשר לו לקדם ללא הגבלה.

    בהצלחה !

  2. #2
    10:38 ; 1433.4

    בוקר טוב.

    שימו לב כי אסטרטגיית אוקטובר נסגרה לאור הגעה ליעד תשואה חודשי של 25%!
    הינכם מוזמנים להאיר ולהעיר בסגירה אשר בפורום הראשי.

    ברכות על הרווחים,

    המשך יום טוב.

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות