x




מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

נושא: פינת המתכנת – הודעות הבורסה, נתוני מאקרו וימי חופשה

  1. #1

    פינת המתכנת – הודעות הבורסה, נתוני מאקרו וימי חופשה

    שלום לכל החברים,
    אנחנו ממשיכים להכיר לכם את הכלים שיש לרשותכם באתר והיום אני אדבר על הודעות בורסה, נתוני מאקרו ושאר הנתונים הכלכליים.
    אז נלך לפי הסדר: בתפריט הראשי ישנה לשונית "כללי", נתחיל עם תשלומים ואירועים כספיים בחברות. הטבלה מציגה את התאריכים והאירועים שאמורים לקרות בחודש הקרוב. ניקח לדוגמא את האירוע הראשון -> היום 27.7.15 הוא המועד הקובע לאסיפה של חנל יהש, כלומר היום היו אמורים להסגר הנושאים לאסיפה שנתית הקרובה (ניתן לראות את זה בעמודה של פירוט "אסיפה שנתית" 1), אבל לבקשת רשות נ"י יצא תיקון (עמודה פירוט – "תיקון" 2) והתיקון בוצע (עמודה פירוט "קיים דיווח מתקן" 3). שימו לב, בעמוד זה גם אפשר לבצע חיפוש לפי שם החברה, סוג אירוע ותאריך (4).
    תמונה 1.jpg
    העמוד הבא זה דיווחי חברות. כאן תוכלו לראות את הדיווחים האחרונים שפרסמו חברות בורסאיות. לדוגמא ניקח את הדיווח האחרון (שהוא הראשון ברשימה) של שפיר הנדסה. שפיר פרסמה אתמול בשעה 22:21 דיווח הנוגע ל"אירועים ועסקאות", לחיצה על הכותרת תעביר אותכם לגוף ההודעה במערכת מאיה של בורסה לנ.ע.
    תמונה 2.jpg
    מכאן נתקדם לפעילות בעלי עניין. העמוד בנוי על אותו העיקרון כמו עמוד של דיווחי חברות. שם החברה המדווחת, תאריך ושעת הדיווח וכמובן תוכן הדיווח.
    תמונה 3.jpg
    עכשיו נגש ליומן נתונים עולמי. כאן תוכלו לראות את הנתונים הכלכליים אשר פורסמו או אמורים להתפרסם בשבוע הקרוב. אתם יכולים לעשות סינון יותר ממוקד לפי תאריך, המטבע הרצוי או חשיבות הדיווח. נבחר למשל אירועים מאתמול, בכל המדינות ושחשיבותם 2.
    תמונה 4.jpgתמונה 5.jpg
    לחיצה על שם הנתון תפתח לכם את הפירוט של הנתון, כולל גרף של שנתיים ונתונים היסטוריים של חצי שנה אחורה.
    תמונה 6.jpg
    שימו לב שנתונים אלה מתפרסמים בזמן אמת בתחתית העמוד בכל עמודי האתר.
    תמונה 7.jpg
    העמוד הבא בו נתמקד הוא יומן פקיעות, ימי חופש ואירועים בעולם. היומן מציג אירועים לא כלכליים בעולם, חגים וחופשות וגם ימי פקיעה באופציות מעוף ואופציות ארה"ב. אתם יכולים לפתוח את היומן בתצוגה יומית/שבועית/חודשית/שנתית (1) וגם לבצע סינון לפי חודש ושנה שמעניינים אותכם (2). כמו כן, בצד שמאל של היומן מוצגים שני חודשים: הקודם והבא (3).
    תמונה 8.jpg
    לחיצה על שם האירוע תעביר אותכם לעמוד עם הפירוט, למשל "לא יתקיים מסחר בבורסת תאילנד" או "מסחר מקוצר בבורסה ארה"ב עד השעה 13:30". העמוד זה תוכלו גם לבקש לקבל תזכורת לדוא"ל שלכם (הזדמנות טובה לוודא שהדוא"ל שנרשמתם איתו לאתר עדיין רלוונטי: פינה שמאלית עליונה -> הגדרות -> עריכת אימייל&סיסמה).
    תמונה 9.jpgתמונה 10.jpg
    וכלי האחרון להיום, שערי ריביות בעולם. טבלה פשוטה שמציגה את שערי הריביות הנוכחיים ב8 המדינות המובילות בעולם.
    תמונה 11.jpg
    זהו להיום, מקווה שעזרתי לכם להכיר את האתר טיפה יותר, תשתמשו ותפיקו את מירב התועלת מהכלים שיש לרשותכם ואנחנו נשמח להמשיך לעדכן אותכם.
    שבת שלום.
    נערך לאחרונה על ידי מנהל טכני, 24.07.2015 בשעה 11:30

  2. #2
    תודה רבה על העדכון
    אתחיל לעבוד עם הכלים ולבדוק את אמינותם
    THE HOUSE NEVER LOOSE

  3. #3

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות