x




עמוד 2 מתוך 5 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 11 עד 20 מתוך 47

נושא: 2014 - תחזית

  1. #11
    תודה על התחזית המעניינת.

  2. #12
    תודה רבה על ההשקעה ועל כל פועלך בפורום
    מרתק מאיר עיינים
    כל הכבוד!!!!
    תבורך
    דנה

  3. #13
    תודה על ההשקעה, תחזית מאד מעניינת. האם תוכל לשתף (1) כמה באחוזים אתה מושקע בארץ לעומת חו"ל ,
    (2) ובאילו מכשירים פיננסים אתה משתמש בטווחי ההשקעה הכי קצרים שלך.
    תודה.

  4. #14
    כמה באחוזים אתה מושקע בארץ לעומת חו"ל ,
    המעבר בין השקעה בישראל להשקעה בחו"ל היא על בסיס אופרטיוניסטי - כלומר ניצול הזדמנויות - ואני מתכוון לחלק הסחיר של התיק ואין בו ללמוד על כדאיות השקעה בשוק זה או אחר.

    נכון להיום כ 15% בישראל , 85% בחו"ל

    בישראל יש הזדמניות בשוק ה HY שכדאי לנצל ופה ושם מניה ספציפית שכדאי להחזיק

    באילו מכשירים פיננסים אתה משתמש בטווחי ההשקעה הכי קצרים שלך.
    טווח קצר אצלי נמדד בחודשים, או פעילות גידור חריגה שאין לה תיחום ספציפי בזמן , לפיכך זה אופציות. בשוליים חוזים עתידיים

  5. #15
    1.מצטרף לתודות על התחזית הממצה.

    2.להשלמת התחזית אנא התיחסותך להררי החובות הממשלתיים (אולי חסרי התקדים)בעולם המערבי (בעיקר ארה"ב ויפן) ולהשפעתם האפשרית (אם בכלל) על נקודות בתחזיתך (חדלות פרעון ,אינפלציה יזומה ....)

  6. #16
    אנא התיחסותך להררי החובות הממשלתיים (אולי חסרי התקדים)בעולם המערבי (בעיקר ארה"ב ויפן) ולהשפעתם האפשרית (אם בכלל) על נקודות בתחזיתך (חדלות פרעון ,אינפלציה יזומה ....)
    ראשית, אין "הררי חובות" בוודאי לא בארה"ב - קיימנו דיון ארוך על כך בתחזית 2013 אתה יכול לקרוא כאן: http://www.s-maof.com/Forum/threads/...96%D7%99%D7%AA
    היום שברור שיש צמיחה בארה"ב והגרעון הממשלתי קטן, רמת חוב של 100% לתלג של ארה"ב היא בלתי משמעותית לחלוטין.


    לגבי יפן עם חוב לתלג של 200%- התייחסתי בתחזית - זה הסיכון העיקרי שאני רואה, אך בהסתברות מימוש מאוד נמוכה

    הבאה בתור זו איטליה עם חוב לתלג של 130% - הם טרם הצליחו לסגור את הגרעון לרמות סבירות , הכלכלה לא צומחת והתרופה היחידה האפשרית (כי לפחת מטבעי אפשר) היא יישום רפורמות מבניות - אך לשם כך אין רצון פוליטי. לטובת איטליה פועלת העובדה שלמדינה יש אומנם חוב, אך האזרחים אינם ממונפים. אני מניח שצמיחה באירופה תאפשר לאיטלקים להמשיך לעשות כלום בקשר למצבם עוד הרבה שנים - גם כאן סיכוי אפסי לבעיות ב 2014


    לגבי אינפלציה - לא נראה אינפלציה משמעותית ב 2014. על מנת לקבל אינפלציה הביקושים צרכים לעלות ולפני האינפלציה נראה עליות באנרגיה וחומרי גלם - זה פשוט עוד לא קורה - זה צפוי לדעתי להתחיל להתרחש ב 2014 אך האינפלציה עדיין רחוקה. חריג לעניין זה תיסוף המטבע הסיני - אם יהיה תיסוף משמעותי (5% ומעלה) זה יתרום לאינפלציה העולמית , אך אני לא רואה את הסינים מאפשרים כזו תנודה בשנה בודדת - התחזקות המטבע הסיני יהיה נושא משמעותי לתחזית 2015....

  7. #17

  8. #18
    שלום tby

    ראשית תודה רבה על סקירה מעניינת ומלמדת
    שנית, יש לי שאלה כללית לגבי התחזיות שרשמת:

    אירופה - מניות של סקטורים פיננסיים - בנקים / ביטוח, תעודות של על אירלנד, פורטוגל , יוון (טורקיה מתילה להיות מעניינת לאור הירידות החדות שם)

    אין תעודות סל לרוב המדינות שציינת כאן, ועבודה ב ETF חושפת אותך לדולר לעומת השקל המקומי, האם אינך חושש מהמשך נפילת הדולר שתכרסם ברווח?

    תודה
    דרור

  9. #19
    אני מתייחס תמיד לרכישות של ETF בחו"ל - מי שמשקיע בחול עדיף מכל הבחינות שיעשה זאת דרך חשבון ברוקר אמריקאי - זה יותר נזיל, נגיש , זול ושערי ביצוע יותר טובים. אם אין לך חשבון כזה כי היקף ההשקעות שלך בחו"ל נמוך - אז 90% ממה שאני מתייחס אליו לא רלבנטי.


    מכיוון שנכסי ה ETF או לחילופין רווחי החברות שב ETF חשופות למטבע של ארץ היעד אני לא חושש משחיקה שקשורה לדולר מול המטבע של ארץ היעד

    באשר לשער השקל מול יתר העולם - ממילא תיק הנכסים אצל רוב המשקיעים הקטנים מוטה ש"ח - הנדל"ן, הפנסיה, קרן ההשתלמות , העסק וכו' - ולכן חלק מפיזור השקעה זה פיזור מטבעי - אני זוכר גם שיא של 5 ש"ח לדולר ב 2002 - ושער דולר / יורו של 1.5 - אם אתה מתייחס לדברים כתנודות של גאות ושפל ומנצל נקודות קיצון לשינוי תמהיל מטבעי אזי השאלה באיזה מטבע אני משקיע אמורה להתבטל אל נוכח התשואות הנומינליות שאתה צופה מההשקעה.

    באופן כללי לגבי המשך נפילת הדולר - הרבה כבר אין לו לאן לרדת , אני מניח שבשער 3.3 לדולר יהיה זה בלתי כדאי לייצא ייצוא תעשייתי שאינו הי-טק למדינות "דולריות" ותלוי מה יהיה היורו/דולר - הייצוא החקלאי לאירופה יתמוטט ואחריו הייצוא התעשייתי

    יש שני תסריטים - או שיצליחו באמצעות פעלולים מיסויים / מוניטרים בפעילות משולבת של בנק ישראל ומשרד האוצר לעצור את התחזקות הש"ח (האדיוטים במשרד האוצר גייסו מליארדים של דולרים בחוב ממשלתי ולחברת חשמל בשנת 2013! - חלם זה כאן.)

    או שהש"ח יתחזק, יהיו פיטורים מסיביים בתעשיות המיצאות שחלקן הקטן יתקזזו עם גידול בחסרות המייבאות - הצריכה תרד, ההשקעות ירדו, נדל"ן מסחרי יירד - המשק יכנס למיתון, הבורסה תרד, מאזן התשלומים יהפוך לשלילי, המשקיעים הזרים יברחו, הריבית תרד ל- 0 - ואז מה אתה חושב יקרה לדולר ?

  10. #20
    הייתי רוצה לשאול איזה חברת ברוקרים אמריקאית מומלץ? בcnn אני רואה פרסומת של interactivebrokers, האם יש עוד והאם מישהו שיודע יכול להסביר מה ההבדלים בין ברוקרים אמריקאיים (אם יש הבדלים כלשהם). תודה

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות