x




עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 30 מתוך 37

נושא: סקירה שבועית 22.9.13

  1. #21
    השוק כבר תקוע עמוק בתוך "התחום האסור " , שזה מצב די נדיר . או שמכינים לכולם "אמבוש" , או שהשחקנים הגדולים של המעו"ף , כלומר מנהלי הקופות והקרנות שיש להם גישה לכסף הגדול של הציבור , מנצלים את כניסת העדר על מנת למחוק כמה משחקני המעו"ף הבינוניים .

  2. #22
    "הממזרים שינו את כללי המשחק בלי להודיע" - זוכרים מה שכתבתי לפני כמה ימים ? שחקן כתב ונימק למה אני טועה. האם טעיתי ?

  3. #23
    העובדות ששחקן ציין כבסיס לאסטרטגיה אותה הציע לאוקטובר הן ( מועתקות כפי שכתב בתחילת השבוע) :

    # מצב בטחוני – זה היה הפתיח בספטמבר וכעת אנו במצב הפוך לחלוטין. סוריה ירדה מהפרק, כנ"ל איראן לתקופה הקרובה ובסה"כ רגיעה המגולמת כעת בשוק.
    #מאקרו חודשי – ארה"ב: תיקת חוב שתועלה אחרי הרבה דרמות; ישראל: בסבירות גבוהה הגבלות נוספות וחדשות על הבנקים בכל הנוגע למשכנתאות (ירידה ברווחיות).
    # בעולם – דשדוש מתמשך. אנו מניחים זליגה איטית מטה אך בוודאי שלא תרחישי קיצון בדמות מפולת או המשך ראלי.
    # סנטימנט כללי – שורי ביותר אבל (!) אחרי 10% מתבקש תיקון, גם אם טכני בלבד ולכן המצב מאוזן למדי.
    # סטית תקן – בהתחשב בעליות עודנה גבוהה ועומדת כעת על 12.7% - מצב טבעי המעלה סבירות לתיקון בעיני משקיעים מתוחכמים.
    # מפת הפוזיציות – נטיה ברורה לכיוון מטה אך טרם הושלמה. שחקני המעוף טרם רכשו נכס בסיס כראוי ולכן מעורבותם צפויה להיות מורגשת רק מאמצע השבוע. עד אז המגמה העולמית תהא הקובעת.

    לפחות שתי העובדות האחרונות עדיין תקפות.

  4. #24
    מה שקורה הוא פשוט מאד, העולם עולה , המחזורים גדלים, והציבור נכנס, תוסיפו את הזרים שהתחילו לגלות עניין ב1150, אביטראג חיובי שכל יום חוזרים איתו, ולהלן התוצאה, שחקני המעוף עוד לא התחילו לעשות כלום, כי רק התחיל החודש, הגלגול הכפוי ימשיך עד שיגיע מימוש , שחייב להגיע טכנית. השוק עלה 140 נקודות, אז ירידה טכנית של 20 נקודות תגיע, ואז טיסה 1330 תצא לדרך.
    מה ששחקן כתב די משקף את מה שקורה, רק שציפה שהתיקון כבר יגיע ב1260, ואנחנו ב1284, אבל השבוע עוד לא נגמר וגם לא החודש, יש עוד זמן לתהפוכות ולטיסות. זה הזמן לתת לציבור לנהור

  5. #25

  6. #26
    אני לא חושב ששחקני המעוף לא עשו כלום, לדעתי הם פועלים כבר. לפחות אתמול היה ניכר איך נקודת 1274 נשמרת וכמובן היום שראינו איך יכולים להופיע בגדול.
    אם אני צודק, השאלה מה יהיה הלאה במהלך החודש אם כבר בשלב כזה נאלצים להתערב ברמת מחזורים גבוהה כ"כ.
    או כמו שכתב פעם שמעון שיש להם 7 נשמות וגם כשאין להם כלים, משהו בא לעזרתם

  7. #27
    אין לייחס לשחקנים משהו שלא קשור אליהם, צריך להסתכל על החוזים שעברו מ0.3 למטה ל0.85 למטה, לעובדה ששחקני יום שיש מסחר עולה פותחים שורט יומי על מנייה כמו בזק שמ2% למעלה יורדת 2%.
    ש1284 נקודה שהרבה טכניים חיכו לה, ולעובדה הבסיסית שמה שעולה ללא הפסקה גם צריך תיקון.
    אינני נמצא בחשבונות השחקנים וייתכן וליבו את התופעה, אך ברור שזאת אתנחתא קלה בלבד, שכן אם חפיפת השעה 16:40 הדאקס היה כבר 1.1% למטה ואם השחקנים היו זורמים איתם (במידה ויכלו) היינו ב1255 אתמול.
    השוק כאן ברזל נכנס כסף חדש, המחזורים גדלים ב20% בהשוואה לחודשים קודמים, כל זמן שהכסף ימשיך לזרום השחקנים ישבו בצד ויסתכלו(גם שיתוק הממשל האמריקאי, גם נתוני תעסוקה גרועים ועדיין השוק פה מפמפם)
    תוסיף את התערבות בנק ישראל בכל מה שקשור לשער חליפין ותקבל כיוון אחד צצפונה חוזר ואומר 1300 יראה על מסכנו עוד החודש,אי אפשר לעצור רכבת דוהרת

  8. #28
    Romes – זה שמוסדיים מוכרים לא אומר שהמדד צריך להתרסק. כל עוד יש מי שיקלוט מהעבר השני, ובחודש האחרון הציבור קולט בנקים בכל מחיר, אל תצפה לתנועה יוצאת דופן. יתרה מכך, לא נכון לבדוק קורלציות ברמה יומית או שבועית אלא חודשית.
    הרושם שאני מקבל בכללי הוא שאתה מנסה להתסיס, ויש דוגמאות לרוב. איני מבין את הסיבות אבל אמש עשית דבר מכוער. כשפרץ 1280 כתבת כאן בשרשור "טעית בגדול הנה המדד 1284 וזו פריצה ....". ברגע שהמדד ירד ל 1270 חזרה וסגר אדום, ערכת את ההודעה מחדש. לא לעניין ולא יאה. אם אני טועה (וכל אדם טועה) אני לא עורך או מוחק, כך שאל תרגיש צורך כל העת להיות צודק.

    חנן – הערכנו שהשאטדאון/איטליה יפגע בסנטימנט ויוביל מהלך. אמנם s&p ביצע מהלך אבל מדובר בדשדוש ולא ירידה, בטח לא מגמה, ולכן תידרש תנועה חדה יותר.

    מקס – כרגע אנחנו עדין מנסים לאסוף נכס בסיס בינתיים ללא הצלחה. הבחירה ביעד כה נמוך היא כורח בעקבות הגלגול המורכב (והנחת התיקון) ולכן רק בשבוע הבא, לאחר רכישת בנקים מספקת, נוכל לחזור ולהשפיע על השוק. בינתיים, כוחנו אכן מועט ללא נכס בסיס.

    טדי – אכן, האמת היא שאין לנו יד ורגל במהלך הירידה אתמול. אם תימשך היום זה נטו תחילת מימושים של הציבור

  9. #29
    שחקן - אם עד כה לא הצלחתם לאסוף נכס מי מבטיח שתצליחו עוד שבוע? הרי הסיכון רק עולה עם הזמן והאופציות נהיות מצד אחד יותר רזות ומצד שני הדלתא דופקת כל עוד המדד הולך בכיוון הלא נכון.
    כלאמר היכולת לכתוב כהגנה מתמעטת ומנגד הנזק גדל עם הזמן.

  10. #30
    שחקן - ראשית תודה על ההתייחסות.

    אתה מאשים אותי בהאשמה חמורה של עריכת הודעה בדיעבד - בסה"כ תיקנתי טעות של אות בטקסט של הודעה שכתבתי רגע לפני כן, בלי שבכלל הסתכלתי על שערים באותו זמן זה משהו שאתם מאפשרים בתוכנה של הפורום.
    "דבר מכוער" - לא דובים ולא זבובים. מה שמכוער מאד זה להעליל עלי ללא שחר עריכה מכוונת בדיעבד של קטעים.
    כשרוצים חנפנות ומחיאות כפיים בלי להיות מוכן לשמוע השגות או דעות מנוגדות - זה לא מכובד.
    אני לא מבקש דברים בחינם אבל גם כשנותנים בחינם נדרשת מחוייבות לדיוק.
    נזכרתי באתר אחר שהתפרסם לפני כמה שנים . מנהל האתר שנחשב בזמנו למומחה ו"סמכות על" בנושא המעו"ף לא היה מוכן לקבל דעות שלא היו מסוג של מחיאות כפיים או
    קידה עמוקה והשתלח בבוז בכותבים שתגובותיהם לא נשאו חן בעיניו. מי שהיה אז בעניינים יודע איפה היום אותו מומחה

    אני מצפה להתנצלות על האשמתי ללא שחר ב"דבר מכוער" . האשמת אותי ב"התססה" - במקום העבודה שלי בו עבדתי 26 שנה קראו לזה "סיעור מוחות" ומה שטוב למו"פ טוב גם לסוחרי מעוף ומשקיעים . אני מכבד מאד ומעריך מאד את המקצוענות שלך .

    סוף שבוע נעים

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות