x




עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 11 עד 20 מתוך 29

נושא: סקירה שבועית 15.9.13

  1. #11
    אחדד ואומר שוראים לפי התנהגות הסטייה פניקה טוטאלית של שחקנים גדולים כקטנים. יש לפנינו כמעט 4 ימי חופש והטטא לא עושה כלום כבר יומיים כמעט..
    או שכולם מעריכים שהתנודות ילכו ויהיו כה קיצוניות בעקבות פגישת הפד מחר?

    מה גם שלפי מפת הפוזיציות יש מרדף אחרי הזנב של השוק העולה והפרמיות אפסיות - כלאמר די חסר תועלת.


    שחקן - אשמח להתייחסותך.

  2. #12
    שלום שחקן ותודה על הסקירה.
    האם העליה החדה הזו היא אכן זו תוצאה של כניסת זרים ?
    והאם תוכל לפרט מדוע החלטתם להשאר למרות שנראה כי אין ביכולתכם להשפיע?
    בברכת חג שמח, חנן

  3. #13
    חנן, על פניו נראה, כי אלה שחקני המעוף שגלגלו את הפוזיציה לאוקטובר ויצרו שורט סקיז.

  4. #14
    היי, לפני כחודש היה כאן חבר באתר שרשם לכולנו באחת מהתגובות מהסקירות של שחקן ( אין צורך להיכנס לשמות...) חברה אני יודע משהו שאתם לא יודעים ואל תכתבו פוטים לספטמבר כי השוק הולך לרדת חזק מאוד, בקשתי ממנו לתת לי כדור כדור הבדולח שלו והוא ענה שאין לו אפשרות להיכנס לפרטים אך אנו הולכים לרדת חזק מאוד, לאותו חבר כנראה שכדור הבדולח שלך היה מקולקל... עלינו רק 10 סטרייקים באחת מהעליות הגדולות שהיו מאז שנת 2008 במכה אחת. תודה לשחקן על הסקירה השבועית מי היה מאמין שבפחות מחודש נעלה 10 סטרייקים מהנמוך 1145 ל 1240 לא יאומן, מזכיר את 2008... מעניין לראות איך השוק יגיב להודעת ברננקי היום בלילה אך את האמת אין לי ממש צפיות מיוחדת, המסומם הזה שמסמם את השווקים לא יפסיק ולא ירצה לפרוש שהשוק בירידות חדות לאור איזה הודעה דרמטית שלו... בכל אופן אין ספק שתהיה לכם עבודה מאוד קשה חודש הבא לנסות לשמור על המדד באזור הגבולות הרצויות אך זה בדיוק הבעיה שכותבים בסטיית תקן כל כך נמוכה כי שהתנועה החדה מגיעה אין כבר מה לעשות... שיהיה חג שמח לכולנו!!!

  5. #15
    ציטוט פורסם במקור על ידי oshra_d צפה בהודעה
    חנן, על פניו נראה, כי אלה שחקני המעוף שגלגלו את הפוזיציה לאוקטובר ויצרו שורט סקיז.
    יתכן, אך לפני זה שחקן הודיע שהם נשארים לפקיעה...

  6. #16
    חנן, מצורף ציטוט של שחקן מתוך הסקירה הנוכחית: "על הכותבים לבחור בין שתי אפשרויות: גלגול מוקדם טרם החג; כניסה לחג ללא נכס בסיס מספק על גבול האפס." כמו-כן, ראה את תגובתו של לוי עובדיה על העליה ההזוייה בטור שלו לשחקני המעוף.
    אושרה

  7. #17
    Mw – לא ברורה לי ההמלצה על קסם חקלאות ולדעתי זו קניה לא טובה. המגזר הוא הכרחי בתיק אבל מוטב להשקיע ישירות בחברות מקומיות וזרות מאשר גם לשלם דמי ניהול גבוהים, וגם להיות חשוף לשער חליפין (ראה תשואת התעודה מול המגזר).

    טדי ומקס – אכן שחקני המעוף נותרו כעת ללא כל נכס בסיס והסיבה בגינה נכנסנו לפקיעה נובעת מיחסי סיכון/סיכוי לטובתנו (להערכתנו), כשמבחינה מקצועית השוק מגלם במדיה רבה אי-אכזבה מצד ברננקי עד כדי אפשרות ירידה בבחינת קנה בשמועה – מכור בידיעה {הדברים נכתבים טרם הודעת ברננקי כמובן}. בראשון שחקני המעוף שבים למסחר בצופים ללא יכולת השפעה.

    אושרה – אין כאן שורט סקוויז. השוק רצה לעלות והכניסה של הקרנות התחילה מהלך. פקיעה בסביבות 1180 עם תקבול 5000 ₪ לא מובילה לסקוויז ברמות הללו אבל אנו בשלב זה של החודש בהחלט מצויים בהפסד.

    חנן – זרים לא קונים בגלל כתבה בבלומברג ומאוד מצער שיש אתר שמצביע על כך כסיבה לעליות. הכתבה בבלומברג מגיעה לאור היקף הפרסום ההיסטרי (במונחים מקומיים) שמשקיעה הבורסה הישראלית באתר זה ובסה"כ יד רוחצת יד. אם זרים חשבו להיכנס הרי שהאירועים הבטחוניים האחרונים הזכירו להם מדוע כדאי להימנע ולבטח הם לא שבו לת"א כשכמעט כל בורסה זרה מספקת תשואה גבוהה יותר עם מינימום הפתעות בטחוניות.

    חג שמח !

  8. #18
    דרוש עצה: אני פתוח עם שורט 300 יחידות של
    קול 1230 ולונג 300 יחידות על קול 1240. האם יש לכם עצה מה לעשות ביום א? או לחכות לפקיעה?
    נכון לעכשיו אני מופסד 120000

  9. #19
    מה המחירים שכתבת? מה ההגנות? וכמה ביטחונות נשארו לך?

  10. #20
    גולפמן אני לא בורח מאחראיות ומה שכתבתי הוא שצריכה לבוא ירידה חדה וזה אכן מה שקרה אם תבדוק טוב כתבתי את השורות האלה שהשוק היה מעל 1200 ואכן השוק הגיע ל1144(אם אני לא טועה זה מספיק בשביל הרבה להימחק)
    מה שקרה זה שגוף גדול מאד(בינ״ל) החליט לסגור את הפוזיציה שלו ברווח אדיר ויחד עם כל הדברים הטובים שקרו ולא היו צפויים נוצר מפנה אדיר.
    סתם לידיעה רוב השחקנים המקצועים באמת קונים או כותבים סטייה ושאתה מבצע זאת ככה לא משנה מה קורה העיקר שהסטייה זזה כי מלונג אתה יכול להפוך לשורט ולהיפך בלי בעיה בתנאי שהסטייה זזה.
    אכן ה1144 הגיע וציפינו לירידה שתוביל ל1100 אך זה לא קרה,ללא שום קשר מי שלא היה חזיר ולא כתב פוטים לא הפסיד בתחילת החודש ערימות.
    אם תשים לב למחזורים בסטרייטים 1230/1240 הכמויות שם בימים האחרונים מעל 30 אלף מחזור בערך פי כמה מכל האוכפים 70/80/90.
    בכל מקרה לונג כזה לא היה צפוי ושאני טועה אין לי בעיה להודות.
    השוק היה צריך לעצור ב1210 לפי כל הפעילים אך שילוב של אופוריה בעולם ,תיקון אלים של כלי וחברה(מעל 20%)סיבוב פרסה של בנקים 140 נקודות מתחתית ובזק שטסה הביאו למדד שאף אחד לא ציפה!!!

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות