x




עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 15

נושא: מניית טסלה

  1. #1

    מניית טסלה

    מה אתם אומרים על השקעה במנית טסלה יצרנית המכונית החשמלית?

  2. #2
    ערב טוב.
    המניה נכנסת לתיק PRO וול סטריט מאחר והחברה מצליחה להשתפר מדי רבעון
    ומה שהחל כטרנד זניח מוכיח עצמו בפריסה שתשולש במהלך החודשים הקרובים.
    להערכתי, המניה תרשום איפוס רווח כבר בתחילת 2014 (כרגע מינוס 3.7$ למניה)
    וזאת לאחר דיווח ראשוני על רווח בתחילת מאי.
    בצד ההנהלה, אם המנכ"ל משקיע 100 מליון מתוך 800 מליון גיוס הדבר מעיד על
    אמונה אמיתית במותג ובחברה וזה מייצר למשקיעים ערך מוסף ולכן המניה מומלצת
    בחום.

  3. #3
    מעניין.

    אצלי היא על הכוונת לשורט.


    שווי השוק 13 מליארד דולר ליצרנית מכוניות שרק עשירים קונים כי זה "היפ" נראה לי מוגזם לחלוטין

    לאחרונה הכריזה החברה על טכנולוגיה חדשה - החלפת סוללות..... וזה במקום להמתין חצי שעה לטעינה של המכונית אחרי כ 150 ק"מ במקרה הטוב

    לדעתי יקרה אחד מהשניים - או שההיפ יגמר או שהתחרות תגיע - אך נכון להיום זה שחקני המומנטום ששולטים בתמחור , לא הכלכלה - וזה יוצר קושי לתזמן את השורט - אני ממש לא רוצה להידרס ע"י ההמון שנכנס למניה אחרי שעלתה פי 3 בשלושה חודשים


    המנכ"ל , אלון מוסק, הוא מייסד החברה ומממנה מההתחלה - יש לו כיסים מאוד מאוד עמוקים -וגם אמונה לא חסרה לו
    נערך לאחרונה על ידי tby, 02.07.2013 בשעה 21:13

  4. #4
    ציטוט פורסם במקור על ידי tby צפה בהודעה
    אך נכון להיום זה שחקני המומנטום ששולטים בתמחור , לא הכלכלה - וזה יוצר קושי לתזמן את השורט
    מסכים עם הכתוב אלא שבינתיים המניה כבר נסקה 20% וזה בדיוק מהסיבה שציינת: מתחרים רצינים איין בשלב זה,
    וההייפ שהחברה מייצרת מאוד חיובי. כלכלית גרידא אחרי זינוק של 20% היא כבר קצת מעל שווי ריאלי אך "מנייתית" יש
    מקום לעוד עליות.

  5. #5
    אם ההחזקה בתיק היא לצורך רווח קצר טווח - יש הימור כפול - שהמומנטום במניה ימשיך והשוק יעלה.

    לטווח ארוך - חשוב להבין שהממשל מעודד ייצור מכוניות חשמליות ונותן סיוע לחברות כ "תעשיית ינוקא":

    על כל מכונית שהחברה מוכרת היא מקבלת כ 12% זיכוי מס, וכל קונה מכונית של טסלה היום מקבל 7500 דולר זיכוי ממס - שיפסק לאחר מכירת כ 200 אלף מכוניות

    כל הרווח של החברה, כאשר תרוויח יהיה בזכות הסידור הזה - שהוא זמני לחלוטין

    במקביל, על מנת להצדיק את מחיר המניה , טוענים הקונים שטסלה תמכור הרבה יותר מכוניות בפלח שוק "פחות יוקרתי" - זה אומר לרדת ממכוניות של 70 אלף דולר (שזה בישראל יותר דומה ל 600 אש"ח!) לכיוון 40-50 אלף דולר ( בישראל - 300 אש"ח) - שם כבר יש מכוניות שנבנות בייצור סידרתי , שוטף , ע"י ענקי הרכב - ובריווחיות זעומה.

    חשוב לזכור שמכונית חשמלית הרבה יותר יקרה לייצור ממכונית רגילה - הסוללה יקרה, מכיוון שהרכב כבד בגלל הסוללה - משקיעים בשלדה קלה (טסלה בונה שילדה מאלומניום) ,אין יתרון לגודל בגלל שמייצרים כמויות קטנות (גם 50 אלף בשנה זה מעט מאוד בתעשיית הרכב) ועוד.

    מכיוון שלטסלה אין יתרון טכנולוגי והיא סה"כ מרכיבה מכוניות מחלקים שמיוצרים ע"י אחרים - בוודאי המנוע והסוללה - אין לה שום יתרון על פני ענקי הרכב שזה מגיע למכירת רכב חשמלי .

    בנוסף בטווחי מחיר של 40-50 אלף דולר ומטה, ובוודאי יהיה לה מאוד קשה להתחרות במחיר מול דגמים של מנועי בנזין / דיזל מודרניים בקטגוריה הזו. [הכוונה הפער שצריך הלקוח לשלם על מנת לקבל רכב חשמלי הדומה לרכב הרגיל מבחינת איבזור / יכולות]
    בניגוד לרוכשי מכונית ב 70 אלף דולר שקונים כי זה היפ ולא באמת משתמשים במכונית ליום יום, קוני מכוניות ב 40 אלף דולר משתמשים במכונית על בסיס יומיומי ולא נוטים לשים 40 אלף דולר כי זה "קול"

    בקיצור, השקעה מאוד ספקולטיבית
    נערך לאחרונה על ידי tby, 16.07.2013 בשעה 19:21

  6. #6
    מסכים עם הכתוב להוציא נקודה אחת: לטסלה אין יתרון טכנולוגי.

    אמת, טסלה לא המציאה שום דבר חדש אבל הימצאותה בשוק, כמעט בדד בהיקף המכירות שלה, הוא היתרון המשמעותי ביותר.
    החברה לומדת, משייפת ויכולה להרשות לעצמה למכור במחירים מופקעים כיוון שאיש לא מאיים על הנישה שלה. היא לא באמת נותנת פייט מול מכוניות הבנזין אבל היא גם לא צריכה, ואם נשים לרגע את החזון הירוק שהיא דוחפת לכל הודעה, זו גם לא המטרה שלה. טסלה מוכרת בנישה צרה, מכוניות (כאילו) יוקרה לאנשים שחשוב להם דעת הסביבה, המותג, הראשוניות והייחוד.
    צריך לראות את טסלה כבוגאטי לעניים - אף אחד לא באמת לוקח את המכונית הזו ל 2.5 שניות ל 100 אבל מי שקונה אותה רוצה לומר משהו. מי שקונה טסלה רוצה לומר משהו, וכל עוד אין אלטרנטיבה יפה/יעילה/נוחה יותר טסלה תמשיך למכור גם לאחר תמיכת הממשל.

  7. #7
    שחקן,

    אם אתה מאמין כי טסלה תישאר שחקן נישה - "בוגאטי לעניים" - אזי היא צריכה להיות מתומחרת כשחקן נישה - כלומר השווי שלה הוא מופרז לחלוטין.

    רואים זאת היום - השוק קצת יורד, טסלה יורדת ב 8.5% - זה מאפיין "חברות חלום" -שורט טיבעי.....

  8. #8
    מסכים עם tby.
    טווח קצר ספקולטיבי.
    טווח ארוך ... חברת חלום.

  9. #9
    הגיע לדעתי הזמן לפעול -

    נמכר CALL 120לדצמבר 2013 תמורת 19 דולר ליחידה

    הפרמיה ומחיר המימוש מגנים על עליית מחיר של 17% ומהווים מעין שורט על שער 139 .

    רק אם המניה תעבור את שער 139 אני מתחיל להפסיד וגם אז לא נורא - המניה בשורט ממחיר בסיס של 139

  10. #10
    שימו לב לסקירה -
    http://www.s-maof.com/Forum/threads/...%D7%AA-11-8-13

    מיצינו את המהלך והגיע הזמן למכור לאחר עליה של 49%.
    נשוב למניה לאחר תיקון.

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות