x




עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
מציג תוצאות 21 עד 28 מתוך 28

נושא: מעוף היום בדקות האחרונות

  1. #21
    להאשים את שחקן-מעוף על כך שלא התריע לפנייך בזמן והפסדת כסף רב? נו בחייך. אל תהיה ילד וכך אחריות על מעשיך.
    ומסף העצבים שלך- הפסדת הרבה מאד אלפים אם לא יותר- אז מה זה כבר לשים אלפייה אחת על השירות של הפרו?
    אתה מתלונן על שירותים שאתה מקבל בחינם- כאילו וואט-דה-פאק?

  2. #22
    שחקן אהבתי את תגובתך,יש להתייחס אלייך ואל עצותייך ככלי נוסף לשיקול ולא להסתמך עלייך בלבד,לצערי זה קורה יותר מדי שמצפים ממך שתנהל אסטרטגיות שאינך קשור אליהם,ושתשלוף שפנים מהכובע בכל סיטואציה.
    מאחל לכולם כאן הצלחות,אך תמיד לזכור מי שלוחץ על ההוראה הוא האחראי הבלעדי!!!!

  3. #23
    ציטוט פורסם במקור על ידי שחקן מעוף צפה בהודעה
    צהרים טובים.
    מהיום הראשון של האתר הייתי נגד התלהמות וחצאי אמיתות וזה שרשור שרובו ככולו כזה.
    אני מתייחס לכל סעיף וסעיף שהעליתם, ומצפה שהתגובות תהיינה מבוססות ולא משוללות יסוד עובדתי.
    ובמה דברים אמורים:

    רונו
    1. אתה עד כה ביקשת עדכון בשבוע האחרון לפקיעה ולא בשבועיים האחרונים וזאת עשינו. בנוסף לכך, בשעה 16:26 המעוף היה 1203 שזה בדיוק אנה כיוונו והתרענו. בשעה 16:28 המעוף עמד על 1196 לאחר היפוך בחוזים ועוד רגע פתיחה שלילית. מה יש להתריע??
    2. ובכל זאת, לאורך כל החודש הדגשנו את הכיוון, כתבתי בסקירות והתרעתי. זכותו של אדם לעשות כרצונו אבל מקצועית היו כאן 10 תמרורי אזהרה בדרך וזה ש 90% מהסוחרים בונים מדי חודש כבר חצי שנה על סקוויז, ובסופו של יום נכווים מהכותבים זו אינה בעיה של שחקני המעוף (לא מיוחס אישית אליך מאחר ואיני מכיר את שביצעת) ...
    3. ואם זאת לא מספיק, המנהלים כתבו בצאט 4 פעמים מהבוקר בכל חדר "נא לקחת בחשבון , מדברים היום על 1206".
    4. מה זאת אומרת: "אין לי אפשרות להיכנס לצאט/לאתר" ??? לפי ההפסד שלך אופציות זה לא תחביב ב 100 ש"ח אלא עיסוק רציני. אנחנו לא קמים במהלך המסחר, ולא מסיטים את הראש מהמערכות כי כבר היו מקרים שדקה בשירותים עלתה מאות אלפי שקלים. אז ראוי להתיחס למקצוע ברצינות, ואם חשוב לך לקבל עדכון לשמור גם על הערוצים הללו פתוחים, בדיוק כפי שאנו מחזיקים ערוצי בלומברג, CNN ועוד זמינים קבוע גם בשעות הלילה המאוחרות שעון ארה"ב.
    5. ובכל זאת = מדובר בהפסד כבד. מהם הכללים של האתר?
    א. לעבוד תמיד 2 צדדים.
    ב. עדיפות לכתיבות.
    ג. לעבוד עם הגנה.
    ד. לא לסחור יומי.
    ה. להשאיר מרווח בטחון מהספוט.
    לא עבדת עפ"י הכללים של האתר אבל אתה בא בטענות. מי שסוחר יומי קניות/כתיבות חשופות - שיהיה לו בהצלחה אבל הוא לא סוחר בצורת המחשבה של האתר.
    6. באסטרטגיות באתר האחריות היא על המבצעים - איני גוזר מהרווח ואיני משתתף בהפסד ולשמחתי בשלוש השנים האחרונות האסטרטגיות מוכיחות עצמן ברצף. ובכל זאת, אחת לתקופה אני מדגיש כי אין בכך ערובה להמשך, כל אחד צריך להפעיל שיקול דעת והפסדים לבטח עוד יהיו. אם זאת המצב באסטרטגיות באתר, האם באמת ראוי לבוא בטענות על טריידים אישיים שאתם מבצעים ואין לי נגיעה בהם? ואם היית רוכש PUT דקה לנפילה ומוכר במאות אחוזים, היית כותב כאן או אולי משתף מי ברווחים? אני מבין את התסכול והחברים שביצעו את אסטרטגיית פברואר לבטח יעידו עד כמה אני חרד לכל שקל שהם השקיעו עד לסגירה הרווחית אבל אין לי באמת יכולת לדעת מה כל אחד ביצע, ובפרט שלא העלה זאת על הכתוב, לא התיעץ ולא כתב מלה כל החודש בעניין.
    7. ואע"פ כן, יש כאן מספר לא קטן של חברים שלעיתים מקבלים ממני הודעה פרטית ללא שפנו אלי בסגנון: זו טעות מקצועית, אני הייתי מבצע אחרת, אתה מהמר ולעיתים גם אינך צריך לסחור בנגזרים.

    דנה
    אני מאוד מעריך אותך ואת כתיבתך אבל הדברים שכתבת הפעם פשוט מנותקים מהאמת.

    1."
    אני מאוד מבינה את רונן וראיתי את הבקשה שלו וקיוייתי מאוד ששחקן יענה לה אבל זה לא קרה.." - מציע שתבדקי שוב, כי עניתי בשרשור הנוכחי כחצי שעה לאחר שרונו כתב ואף זה מצוין. נדמה שלא מעט חברים כאן קוראים כותרת ומגיבים, וחבל.

    2. "
    גם בתחושה שלי האתר הפך למסחרי ועיקר ההתמקדות היא בפרו. לשונית מניות בחסר נחסמה לחברים ופתוחה למנויי הפרו בלבד" -
    לא היית 3 ימים באתר ולכן פיספת את ההודעה של המנהלים כי קיימת בעיה במניות בחסר
    גם לחברי הPRO וגם למי שאינו מנוי. המערכת עברה שדרוג, כתבנו על כך מבעוד מועד וזו בין היתר כוונתי שאני כותב התלהמות חסרת יסוד. מאתמול המערכת באויר לאחר השדרוג.
    3. "
    כדי לקבל תשובות רבים מאיתנו נאלצים לחפש באתרים אחרים ששם הזמינות לתשובות מהירה" -
    העיקר הוא לכתוב או העיקר הוא להשכיל ולהרויח? 99% מהעונים תשובה מיידית באתרים האחרים מדברים מפוזיציה ומשאלת לב. זה בסדר גמור אלא שאיני מכיר אנשי מקצוע שעובדים בחינם, ולכן גם איני מכיר אנשי מקצוע שעונים בחינם בזמינות ובמהירות. אם יש לך ספק אשמח להראות לך אינספור ניתוחים "בחינם ובמהירות" ומה בדיוק הם שווים. הרי גם אלה שכותבים לאט, ומבלי להזכיר מנתח טכני זה או אחר, חזרו על המנטרה שתיכף 1300 בחודשים האחרונים ועוד רגע יכתבו כי פנינו מטה אז למלא את העמודים במלל אין בעיה, אבל...
    4. ישנה בעיה קשה עם אנשי מקצוע בתשלום:
    א. כמעט מדי חודש יש כמה עשרות שכותבים לי שפספסו את ההודעה על הסגירה, מה לעשות עכשיו וכן הלאה. אחרים כותבים פה מדוע ההודעה נשלחה רק למנויי ה SMS והם לא ידעו ששחקנים סוגרים פוזיציה. בעלות של 59 ש"ח לחודש, שזוהי בערך עלות העמלות היומית של אותם שואלים ופחות מכך - מה עוד ניתן לעשות חוץ מלרפרש את העמוד כל דקה. אם בסכום סמלי יש כאלו המתעקשים שלא לשלם ולהפסיד פי כמה הדבר אומר דרשני.
    ב. אנשי מקצוע שהם נקיים מפוזיציה אישית.
    ג. מבלי לפרט עניין חוקי ואחריות אישית.
    ד. מהר מאוד, והותיקים מכירים דוגמאות לרוב, צומחים כאן גורואים, מנבאי עתידות ומפצחי שוק ההון. השתן עולה לראש, בעיקר באיזור הצאט, והיכולת לשמור אנשים אלו בתשלום סביר הופכת קשה (ומיותרת) מנשוא.
    5. "
    יש פה ריכוז מיוחד ואיכותי של חברים שתורמים ומשקיעים ממיטב הידע התבונה הכשרון והיכולת המיטבית ללא תמורה" - יש כאן ריכוז נדיר ביחודו ואיכותו. ובכל זאת כל הצוות, ללא יוצא מן הכלל, מקבל משכורת וחלק אחר מהכותבים מקבל תשלום עפ"י קריטריונים אחרים.

    PRO
    1. זה קשקוש מוחלט לקשר בין PRO לבין האתר. אף שירות לא הורד מהאתר והועבר ל PRO, ואם כבר רק הוספנו עוד ועוד כלים לאתר.
    2. העלות של ה PRO נובעת לא רק מכלים אלא גם משרתים שמחשבים באסטרטגיה אינדבדואלית האם לתקן, מתי, ומהו התיקון הנכון.
    נדמה לי שזה היה פותר לחלק גדול מאלו שהפסידו כסף אתמול את הבעיה, ולראיה יעידו חברי השירות שעוד בשעות הצהרים העדפנו להרחיק אופציות PUT ולהעבירם למאי ולהותיר את אופציות ה CALL באפריל. אם הייתי נשאל בפורום הייתי עונה ומתיחס גם בפורום אבל לא נשאלנו בפורום, לא בצאט, ובאף אופן ובסופו של דבר עוד יוצא שאנו לא בסדר.
    3. 1000 שקל זה יקר? זה לא יקר? - זו הישראליות במיטבה. אפשר לשאול מה מקבלים בתמורה, איך הרווחים עד כה, איך הזמינות ואיך השירות ואפילו להתיעץ עם חברי השירות מה דעתם אבל לזרוק סכום ולהיתפס בו מבלי לדעת מה מתחבא מאחרי הוילון זו בעיה.


    כל הנסיונות להציג את האתר כמסחרי משוללי יסוד. היו כבר הצעות לרכישת האתר ו/או לצירוף שותפים שנדחו על הסף.
    האתר הוקם במטרה לאפשר דיונים פוריים, אחראים ובוגרים ולהוות כר להחלפת דעות במקום משפחתי נטול השמצות. אני מאמין שאת זאת הצלחנו לעשות, ואנו עושים כל שלאל ידינו בכדי לטפח, לצמוח ולקדם את החברים הראויים בד בבד עם הרחקת עשבים שוטים.
    האתר היה וישאר ללא תשלום, וישנם עוד כלים רבים שיתווספו בהמשך. על אף שרובם יחודיים, כמו גם הושקע בפיתוחם זמן וממון אין כל כוונה לגבות עליהם פרוטה.
    בפן האישי - כל ביקורת נגדי מתקבלת בברכה, ואני אתיחס לכל נקודה שהיא רק בבקשה לדייק בדברים כי עלול להיווצר כאן רושם, דוגמת העדפת כלים ב PRO וחוסר התיחסות להערה, שאינו מבוסס כלל.

    שבת שלום.
    שחקן שלום
    אני רוצה לחדד ולהתיחס לשני דברים שכתבת בתשובה שלך בנושא הPRO ובעצם נושא האתר והמסחריות שבצידו:
    זה מה שכתבת בסעיף ראשון בPRO בהתיחסות למה שכתבה דנה

    PRO"
    1. ,זה קשקוש מוחלט לקשר בין PRO לבין האתר. אף שירות לא הורד מהאתר והועבר ל PRO, ואם כבר רק הוספנו עוד ועוד כלים לאתר. "

    ממה שכתבת פה נוצר מצב להבין שכאילו האתר נותן יותר כלים מה PRO אז לפי מה שאני הבנתי מאנשים באתר זה שיש סקירה כל יום שלך למנויי הPRO יש אפשרות לדבר איתך אישית בצ'ט במהלך היום יש פוסטים שלך ברמה התוך יומית לתנועות וערכים לאן נגיע במידה ונפרוץ נשבור .....וכל זה לא קיים לצערי באתר ואתה יודע את זה ואם זה היה אז זו היתה ברכה שאין כמותה

    2. . "העלות של ה PRO נובעת לא רק מכלים אלא גם משרתים שמחשבים באסטרטגיה אינדבדואלית האם לתקן, מתי, ומהו התיקון הנכון.
    נדמה לי שזה היה פותר לחלק גדול מאלו שהפסידו כסף אתמול את הבעיה, ולראיה יעידו חברי השירות שעוד בשעות הצהרים העדפנו להרחיק אופציות PUT ולהעבירם למאי ולהותיר את אופציות ה CALL באפריל. אם הייתי נשאל בפורום הייתי עונה ומתיחס גם בפורום אבל לא נשאלנו בפורום, לא בצאט, ובאף אופן ובסופו של דבר עוד יוצא שאנו לא בסדר."

    בסעיף זה מה שהכי מבליט ששרות הPRO שונה ממה שניתן באתר זה המשפט
    "אם הייתי נשאל בפורום הייתי עונה ומתיחס גם בפורום אבל לא נשאלנו בפורום, לא בצאט, ובאף אופן ובסופו של דבר עוד יוצא שאנו לא בסדר."

    וזה אומר שמנויי PRO מקבלים את הפוסטים שלך בשיטת הPUSH אתה זה שנותן ומכוון ומניע הכל בלי שישאלו אותך
    ובאתר אתה מבקש שישאלו אותך כדי שתתן תשובה ...עכשיו בתור שחקנים קטנים יחסית כמונו מאיפה לנו לדעת שתהיה קריסה מ1218 ל1193 בסיום בגלום ...אם היה משפט אחד שניים בפוסט גם באתר ולא רק למנויי הPRO הפוסט הזה היה שווה זהב גם למי שמאוד אוהב את האתר אבל מה לא מנוי PRO ושוב פה מובלט ההבדל בין מנויPRO לאחד שפשוט אוהב ועוקב אחריך כל הזמן באתר ועושה ריפרש כל כמה דקות באתר לראות פוסט שלך וממש אבל ממש לא מתנתק מהמחשב כל היום אלא צמוד צמוד ...

    לסיכום אני יודע שהדיון הזה עורר הרבה תגובות ואני יודע שאני חטפתי מכה אנושה
    אבל אם לנסות לייעל דברים שחקן אזכיר שוב את בקשתי ואתה יכול להחליט ולהסכים מה שאתה רוצה כי זה אתר שלך בסופו של דבר :
    1. בשבועיים אחרונים של החודש לתת גם לאנשים שלא מנויי PRO שניים שלשה משפטים בלבד ברמה יומית על כיוונים תנועות אפשריות פריצות ושבירות אפשריות
    2. במידה וזה הכי חשוב אם יש חשש ומחשבה שאתה יודע עליה על סקוויז אפשרי כמו שהיתה ביום חמישי (ואגב החוזים בארהב ירדו בין 4 וחצי ל4 ו40 דקות בחמישי אבל בטח לא כמו שירדנו פה אלא פה היתה ירידה הרבה יותר חריפה ואני רואה כי אני גם סוחר בארהב ) אז לנסות לתת פוסט מהיר של משפט וחצי ותאמין לי שאנחנו עושים ריפרש כל דקה שתיים לראות הודעות שלך גם מי שלא מנוי PRO

    מקווה שתיקח את הדברים בהבנה לא היה שום ניסיון מצידי להתלהם הכל נבע מהמכה המיידית שחטפתי
    אם לקחת את הבקשה בשני הסעיפים מעלה ויישמת אותם גם למי שלא מנוי PRO תבורך ואני מניח שעוד רבים רבים שאינם יכולים להרשות לעצמם ואינם מנויי PRO

    שבת שלום

  4. #24
    שלום לכולם :
    http://www.s-maof.com/Forum/forums/35-מסחר-תוך-יומי
    מצאתי לנכון להביא חזרה 3 סקירות שרשמתי באתר בתאריכים 24/25/26 לדצמבר 2012 : מדוע ??
    המקבילות של המצבים שקראו אז וחוזרים היום :
    1. הפקיעה בחודש דצמבר היתה 1165 גרמה הפסדים של למעלה מ - 300 מיליון שקל , ומחקה הרבה סוחרים , ומשקיעים פרטיים , מ - מסחר במעוף.
    2. מעלה סקירות אלו לתת לחברים אות אזהרה חוזרת , למען יראו וייראו.
    3. כתגובה לחברים שקיטרגו על חוסר אינפורמציה בזמן , ושהכל נעשה כאן מסחרי מידי , פשוט לעג לכותבים דברי ביקורת על האתר מנהליו , ובעליו. כשנכתבו סקירות אלו אף אחד לא חילק לשחקן או לכותב שום תמורה , או מילות תודה.
    4. הצוות כאן וההנהלה תורמים עושים ימים כלילות ללא התחשבנות עם אף אדם , נותנים ממירצם זמנם , ידע רב, כלים בלי סוף , שנוצרו ויוצרו לצרכי החברים , ללא מטרת רווח כ - 5 שנים , מעניין היכן אפשר למצוא ידע כזה חינמי, וזמין בזמן אמת?? בתור אחד ששותף כאן לעשיה שנים רבות , מישהו התבקש לתת תמורה עבור ידע כזה ???
    5. לדבר סררה על שחקן מעוף זו עזות מצח , מישהו כאן מהחברים פעם אחת ניסה לשים את עצמו במקום שחקן ??
    מישהו יודע כמה אנרגיות , חוסר שקט, דאגות, הוצאת כספים מכיסו , האם כאן חברים ינהגו באותה מידה כמו שחקן??,
    אז אם כן שיקום !!!!!!!!!!!@!!!@!!!!!@!!!!!!!!!@!!!!!
    6. לי במקרה יש הכבוד להיות עם שחקן בקשר מתמיד , ואני יכול לומר לכם כולם : תעמדו דום !!! לפני שרושמים מילת ביקורת!!!! אם לא עמדתם באחריות כזו {להיות רעה צאן}, ואם לא עשיתם מה ששחקן עשה , עושה ויעשה , אין לאף אחד הזכות לקטר , לרשום דברים לא מדוייקים והעיקר שנרשמו , הנייר סובל הרבה אבל לא הכל מותר.
    7. למי שאינו יכול לשאת אחריות בעצמו , שלא יבצע , שלא יסחור , לזרוק על שחקן אשמות זה הכי קל , ובמיוחד חברים בוגרים אשר גורלם בידם תמיד אפשר לא לקחת מה שנותנים !!, גם זה לא חובה לרוץ בעניים עצומות!
    עוד דבר מאוד חשוב : שחקן אף פעם לא היה ולא יהיה נביא , גם לא התיימר להיות .
    אדם שמקבל סוס מתנה לא אמור לספור כמה שיניים יש לו
    אמסלם שמעון
    נערך לאחרונה על ידי shmon_am, 20.04.2013 בשעה 15:43

  5. #25
    שבת שלום,

    נותנים לך אצבע, אתה רוצה את כל היד.
    rono- ליבי איתך, אבל אתה עובר את הגבול.
    אני לא יודע איפה להתחיל כדי להוכיח לך את חוצפתך הרבה.

    לפי איך שאתה מדבר, אין לי ספק שאתה לא צריך לסחור בשוק ההון.
    בן אדם שלא לוקח אחריות על מעשיו, ותולה תקוותיו רק בידי אחרים, אין לו סיכוי.
    לא כל אחד חייב לסחור. אפשר לחיות את חייך גם בלי שוק ההון, וזה מה שהייתי מציע לך.

    מאחל לך המון הצלחה בהמשך דרכך.

    יום טוב.

  6. #26
    אדון LIOR
    אין לי מושג מי אתה מה שבטוח שאני הייתי באתר הזה עוד לפניך
    לפי מה שאני רואה אתה מנהל פורום אז כמנהל פורום קודם עליך לתת דוגמה ולתת תשובות לגופו של עיניין למרות שאתה גם מקבל שכר אז ברור שתגיב כמו שהגבת ...

    לגופו של עניין כתבתי מה טוב כדי ליעל את האתר והפניה היתה רק לשחקן ולא אליך נקודה
    כך שאני מצפה מהשחקן לענות לי אם ירצה זכותו לענות זכותו ליישם מה שבקשתי וזכותו גם לא להתיחס בכלל
    אבל מה שבטוח אני לא צריך ביקורת לא ממך ולא מאף אחד אחר ולידיעתך לדעתי בלי להכיר אותך אני הרבה לפניך בשוק ההון וכנראה יהיה הרבה אחריך אל תאחל לי הצלחה בהמשך דרכי כי אני ממשיך בדרך הזו ולא בדרך אחרת
    ואם היית באמת מנהל בהגדרה לא היית כותב חוצפן ועוד מילים בסגנון ואולי מנסה לקחת ביקורת בונה מהצעות הייעול שלי שכתבתי בהודעה האחרונה שלי ...תתבייש...

  7. #27
    וואו, איזו רמה של תגובה.

    אז rono- לפני שאגיד את דבריי, דע לך ש:
    1. אני לא מקבל שכר, ולא חייב לשחקן דבר, כך שדבריי נאמרים אך ורק על פי דעתי וללא אינטרסים אחרים.
    2.אתה כאן רשום באתר כחודש לפניי, וגם כך לא ברור לי מה העניין קשור לנושא.

    בקשר לתגובתך- מצטער.
    לא התכוונתי לפגוע, ומצטער מאד אם כך יצא מתגובתי.
    אני מניח שאתה לפניי בשוק ההון, ומקווה שתהיה גם אחריי.
    כתבת שאתה לא רוצה שאאחל לך בהצלחה, אז לא אאחל.
    בכל מקרה, מתנצל אם נפגעת.

    כשאין עם מי לדבר, אין עם מי לדבר.

    שבת שלום.

  8. #28
    לפי חלק מהתגובות עולה ששחקן ידע שתיהיה נפילה של הגלום ל94
    אז התשובה היא לא מוחלט , מכיוון שלא הוציא אסטרטגיה יומית חדשה שניצלה את זה , ולא קידם קולים בשבועית ,אלה רק עד 1230
    ולא קנה מרווח בפוטים ,אלה פרפר .
    כלומר גם חברי הפרו לא נהנו מהירידה של 20 נקודות בגלום תוך שעתיים
    שחקן בסה"כ אמר שבשבירה של 1210 יתכן ירידה ל 1206 גם השחקנים הפסידו כסף בחצי השעה האחרונה (על הנייר ) מכיוון שגבול הפקיעה האופטימלי חלף על פניהם ועכשיו הם צריכים עלייה קלה כדי לצאת בנחת
    אז לסיום אני מקווה שהאנשים שיפיסדו לא סגרו בסוף היום את הפוזציות מכיוון שרוב הסימנים מראים על פתיחה של 1200 + ביום א
    בהצלחה לכולם
    נ.ב המשפט של שמעון בדיוק מתאים "אדם שמקבל סוס מתנה לא אמור לספור כמה שיניים יש לו "

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות