x




מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 15

נושא: זרקור: ב.יאיר אגח 7

Hybrid View

  1. #1
    elade, מה אתה יודע יותר טוב מאשר מנהלי החברות לרבות הגדולות שהשקיעו ב- 2007 בשוק נדל"ן חו"ל בדגש על ארה"ב, אנגליה ומזרח אירופה - חברות כמו אפריקה ישראל, דלק נדל"ן, בוימלגרין, סיביל, אאורה, דוראה, אולימפיה ונאנט?

    כל הללו נהלו את החברות שלהם עצמם בעלות הון עצמי של מיליארדים, מאות מיליונים או עשרות מיליונים.

    משהו חיצוני שינה את המשוואה מקצה לקצה - כל עולם המושגים שלהן השתנה בין לילה.

    זה לא יהיה רציני לרשום לך הסתברויות כאלו או אחרות - מבלי שהן אכן ההסתברויות הנכונות - המספרים שהבאתי מעלה.

    בניגוד למניה שאין לה חסם עליון לאג"ח יש חסם תחתון של שאיפה לאפס.

    אני לא רוצה להכנס לאג"ח גם אם נראה בטוח לחלוטין בשביל כמה אגורות.

    אפריקה ט"ו, דלק נדל"ן ד ודומיו נסחרו לא פעם מעל ה- 100אג ונראו בטוחים לחלוטין. בקצור, בשביל להרוויח כמה אגורות אני לא רוצה לסכן את ההון העצמי שאני משקיע בו.

    ואגב, במחיר הנכון, גינדי, אמפל, אפריקה, נאנט, קרדן, אידיבי פתוח או אחזקות או דסק"ש, חנן מור את אלקטרה נדלן את שות - במחיר הנכון אני מוכן לקנות גם אם יש הסתברות להפסד מלא ומי שקונה אמפל (אני לא) לוקח בחשבון כי אחרי chapter 11 ישארו שם רק כמה בוטנים, מצד שני יתכן מצב שמי שקנה ב- 12אג יקבל לפני 80אג בפריסה כזו או אחרת. ההסתברות קיימת כל שחקן ושחקן משערך אותה אחרת ולכן אחד\ת מוכר\ת והשני\ה קונה.

    בהצלחה.

  2. #2
    שלום

    אני יכל לכבד את הדעה שלך באופן כללי אבל המצב שלי שונה מאוד מהחברות שציינת לעיל.

    האינטרסים שלנו שונים וכן הידע שלנו שונים מאוד וגם הפעולות שלנו שונות מאוד. אליק משהו שהיה מנכל דלק נדלן קיבל חבילות בונוסים ושכר כאלו שגם אני מוכל לקרא ליום לילה עבורן מעכשיו ועד בלי די. אם כבר אני יותר דומה לקרנות והקופות שהשקיעו בחברה האלו אבל גם כאן ההשואה מפופקת מאוד.

    אתה צודק שאת הלא צפוי קשה לצפות ואני בטוח שגם בב.יאיר יכלים לקראת דברים לא צפוים מה ההסתברות שלהן אני לא יודע אבל אתה זה שצינת הסתברויות ראשון לא? אני הצגתי הסתברויות רק כדי להראות את אי הסכמתי להשוואה לאגח ממשלתי שקלי...

    "בניגוד למניה שאין לה חסם עליון לאג"ח יש חסם תחתון של שאיפה לאפס." מה? זה קצת מזכיר את המשפט הידוע "בניגוד לחתול שאין לו כנפיים כלב משתין עם רגל באוויר" יש כאן או שגיאת הקלדה או כשל לוגי קל.

    אני גם לא מבין מה זה "חסם תחתון של שאיפה לאפס" כל נייר ערך (קנוי) חסום בשווי שלו על ידי 0 אז איזה אינפורמציה זה מוסיף. זה שלאגח יש אפ-סיד מוגבל (במקרה הזה קטן מאוד) גם זה לא חדש.
    "
    ואגב, במחיר הנכון, גינדי, ... את שות - במחיר הנכון אני מוכן לקנות גם אם יש הסתברות להפסד מלא" זה גם לא כל כך חדש, במחיר הנכון אני מוכן לקנות אופציה שהמעוף יהיה מעל 3000 נקודות שנה הבאה. אני מוכן גם לכתוב אופציה על כל סטרייק פוט או קול שלא ברא השטן. במחיר הנכון כמובן. ברור שהכול שאלה של מחיר. השאלה מה הוא המחיר הנכון ואני גם מסכים שהתשובה לך כמו שפיראט אומר תלויה באגחים האחרים הקימים מסביב.

    תכלס נראה לי שמתנהל כאן שיח חרשים, אני לא רוצה להפוך את זה לוויכח מכל מיני סיבות. בעיקר נראה לי שלרוב אני משקיע באגחים "מענינים יותר" לשיטתך. גם נראה לי ראוי להשקיע (פרופורציה לפי בחירת האיש) באגחים רגועים יותר. אתה, פיראט ואחרים (אולי כל האחרים מלבד אודי) חושבים שזה שטות מוחלטת, יתכן ואתם צודקים. שיהיה לכם בכיף ובהצלחה.

    כדי שלא לצאת האחרון שכותב אני מזמין אותך כמובן להגיב לדברי, ואולי אפילו לתוכן הסקירה שלי (חו"ח). אני מכל מקום קצת עייף אפילו אין לי כח לספור כמה שורות כבר כתבתי בפוסט הזה. אז במחילה מכבודך אני פורש מהדיון הזה לעת עתה.


תגיות בנושא זה

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות