עיקרי התוצאות הרבעוניות:
הכנסות: האגרסיביות של הוט ברבעון הראשון הביאה תוצאות: כמות מנויי הטלוויזיה הרב ערוצית צמחה ב 3,000 ביחס לרבעון הרביעי, תוך כדי שמירה על ARPU ברמה של 216, בדומה לרבעון הרביעי של שנת 2011.


כמות מנויי הטלפוניה צמחה ב 19 אלף וכמות מנויי האינטרנט גדלה ב ,0005 ביחס לרבעון הרביעי. סך הכל ההכנסות מטלוויזיה רב ערוצית צמחו ב- 1.2% ביחס לרבעון המקביל וב- 0.5% ביחס לרבעון האחרון, הכנסות תחום התקשורת הפנים ארצית צמחו ב – 3.6% ביחס לרבעון המקביל ו 3.2% ביחס לרבעון האחרון.

הכנסות הוט מובייל ירדו ב-23% ביחס לרבעון המקביל כתוצאה מירידה בכמות המנויים.
רווחיות: הוט מציגה EBITDA מאוחד של 396 מיליון ₪, מתוכם 357 מיליון מגיעים מן הפעילות המסורתית ו- 39
מיליון ₪ מגיע מאיחוד הפעילות הסלולרית. רווחיות השיא בתחום הקווי נובעת מן הגידול בהכנסות, במקביל לשמירה על רמת הוצאות קבועה.

השקעות:
ההשקעות ברכוש קבוע של הוט היו 333 מיליון ₪ ברבעון, מדובר ברמה גבוהה יותר מהערכותינו. הגידול בהשקעות נובע להערכתנו לא רק מן ההשקעות ברשת ה- GSM החדשה של הוט מובייל, אלא גם מהמשך שדרוג מסיבי של ציודי קצה עבור לקוחות הטלוויזיה.

תזרים חופשי:
איחוד התוצאות עם מירס מגיעה לידי ביטוי בדוחות הוט ביתר שאת בתזרים חופשי שלילי בשיעור של 45 מיליון ₪. התזרים הושפע מהפסד תפעולי של מירס, גידול בהון החוזר והשקעה מאוחדת גבוהה ברכוש קבוע.


ההשקה של הוט מובייל:
השקה של הוט מובייל הינה הכרח המציאות עבור הוט כקבוצה בסיטואציה בה כל קבוצות התקשורת חודרות לתוך התחומים של הקבוצות האחרות. המחיר הנמוך הינו גם כן הכרח המציאות כיוון שבמציאות בה לא ניתן למכור QUADRO PLAY בשל הפרדה מבנית אין דרך לחדור לשוק רווי, מלבד אסטרטגיית מחיר.
הוט מצויה ביתרון מהותי ביחס לגולן תקשורת בהקשר להיקף פריסת הרשת ועל כן יכולתה העתידית לצמצם למינימום את השימוש בנדידה הפנים ארצית גבוהה יותר וצפויה לעזור לה לממן את ההשקעה הכבדה ברשת הסלולר החדשה.

שורה תחתונה:
שוק התקשורת עובר תהליך קשה וכואב של התערבות רגולטורית אשר פוגעת בכל החברות כל אחת בתחומה. את תוצאותיה של הרגולציה ניתן לראות בירידה החדה והכואבת בשווי החברות. מבין שתי חברות התקשורת בעלות התשתית הקווית רק הוט מציעה לצד הסיכון הגבוה פוטנציאל צמיחה כגורם אשר מפצה במידת מה על רמת הסיכון הלא מבוטלת. שוק הסלולר ושוק ה- ISP אליהם הוט חודרת בימים אלו מהווים ביחד קרוב ל- 65% מסך שוק התקשורת בכללותו. אין ספק כי הוט תאבד במקביל נתחי שוק בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית ובתחום תשתיות האינטרנט אשר מהווים כ- 32% מסך שוק התקשורת אבל חדירה מוצלחת לסגמנטים החדשים יכולה לפצות ואף להעפיל על אבדן ההכנסות והרווחים. הוט מובייל נכנסת לשוק הסלולר במחיר נמוך יותר ממה שהערכנו. ברמות מחירים הנוכחית עושה רושם כי פרק הזמן אשר יידרש עד להגעה לתזרים מזומנים חופשי חיובי בפעילות המובייל יהיה ארוך ממה שהערכנו. אנו מבצעים התאמה במודל ומורידים את מחיר היעד ל 39 ₪.