שלום,

גואדיולה שוחח עם נשיא מועדון ברצלונה. מן הסתם שוקל לעזוב. כבר מזמן היו שמועות
שקיבל הצעה מקטאר. לא רק בכלל אומנם לא ברצלונה אבל מזומנים קורצים ובגדול
ומדוע לו?
מאמן בארסה יעזוב? אחרי ההדחה מהצ'מפיונס נפגש עם הנשיא ועשוי להודיע מחר על החלטתו. רוסל נתן לו צ'ק פתוח ואולטימטום למתן תשובה עד יום ראשון .

חבל!!! ברצלונה זה הוא והוא זו ברצלונה. מצליחן שכמוך.....חתיך על. אז מה אם הפסדתם....קורה בספורט ובכל שטח. אבל כבר מזמן היו שמועות.
כעת, אפשרות עזיבתו של המאמן את הקבוצה אותה אימן מ-2008 ואיתה זכה בשתי אליפויות אירופה, נראית ריאלית מתמיד. בפגישה שנערכה בביתו של המאמן וארכה כארבע שעות, נכח רוסל, סגן הנשיא, ג'וזפ מריה ברתומיאו והמנהל הספורטיבי של הקבוצה ושוער העבר, אנדוני זוביזארטה.

חוזהו של גוארדיולה במועדון מסתיים ב-30 ביוני ולפי הדיווח, צפוי המאמן לתת מחר (שישי) את תשובתו - האם ברצונו להישאר או שמא לעזוב את קאמפ נואו. אחרי ההדחה מול צ'לסי, ישובו השחקנים מחר לאימונים ועשויים לשמוע ממאמנם שהוא עוזב. לפי ה-'אס', גוארדיולה החליט לא להמשיך וכעת נותר לו רק להודיע לשחקנים ואח"כ לכלי התקשורת. מפרטי הפגישה עולה כי רוסל העניק למאמן צ'ק פתוח והבטחה שכל סכום שירשום כדי להבטיח את הישארותו, הוא יקבל. הנשיא מאידך הציב גם אולטימטום למתן תשובה עד יום ראשון כדי שהקבוצה תוכל למנות מחליף.

Mucha suerte y gracias
gatto wappo

Rr