x




עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
מציג תוצאות 21 עד 23 מתוך 23

נושא: 11/3/12

  1. #21
    הכתבה בגלובס התומכת בשחקן ובי.....http://www.globes.co.il/news/article...did=1000732604.......הכתבה על העצומה למעלה...והעצומה עצמה http://www.atzuma.co.il/sagitubby.....נא להמשיך לחתום
    נערך לאחרונה על ידי החתול שמיל, 13.03.2012 בשעה 13:39

  2. #22

  3. #23
    תודה למפרגנים.
    Poria – אכן ככל הנראה ג'נרלי זקוקה למזומנים הרבה יותר מהידוע לנו. ביחס לכלל, המניה נחתכה בבוטראליות וכעת מחירה הינו בדיסקאונט. טרם העיסקה, הדיסקאונט היה משמעותי בהרבה וכעת פחת אך עודנו קיים.

    Miki1 – אכן צפינו דשדוש שמדד אך לא צפינו את התערבות פישר (ללא הקפצת המדד נותרנו גם השבוע במקום). ובדיוק מסיבה זו קידמנו את פוט 1030, שכן היתה אפשרות למקסם + תמיד ישנן הפתעות חיוביות בעת האחרונה מצד נגידים וראשי האיחוד.

    David – אין זה נכון לומר כי אתה עובד נגד מכונות. הדבר נכון רק לסוחרי היום, וגם אז רלנוטי יותר לסוחרי הארביטראז ולסוחרי הסקיו. ברגע שפועלים דרך אסטרטגיה אין כל חשיבות למכונות, אם מלכתחילה אנו מניחים שהמחיר הכולל מעוות בסכום זניח של 5-10 ₪.

    Drormeir – אכן לקראת סוף השנה שוב ידברו על תיקרת החוב, אך עוד בנומבר יש בחירות ולכן כל מה שיתרחש לאחר מכן כבר אינו רלוונטי.

    אלפרד – לאורך כל השבוע, ניכרה עייפות ומסחר דובי בת"א.נדרשה התערבות חיצונית של הנגיד בכדי להזניק את הבנקים, אך זה לא יחזיק בנקים וברגע שהציבור יסיים לרכוש יגיע היפוך מגמה מהיר.

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות