x




עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 24

נושא: הדרת נשים

  1. #1
    rema1
    אורח

    הדרת נשים

    שלום,
    חג חנוכה שמח

    מתוך הכרזת העצמאות: "מדינת ישראל תהא מושתתת על יסודות החירות, הצדק והשלום לאור חזונם של נביאי ישראל " "מדינת ישראל תקיים שוויון זכויות חברתי ומדיני גמור, לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין" .

    לפני קום המדינה נשים וגברים עבדו יחד, נלחמו יחד והקימו את מדינת ישראל.

    בשנת 2011 נשים נמצאות בעמדות מפתח - ח"כיות, מנכ"ליות של חברות גדולות ועוד.... .

    בצה"ל היוזמה להקמת גדוד מעורב בשיוויון מלא הוקפאה. נשים נלחמות על שיוון בצבא ההגנה לישראל שהוא צבא העם.
    נשים "מורעלות" נלחמות בתופעה של אי שוויון. הן יכולות כמו גברים: להלחם, לנהוג בטנק, והשיא להיות טייסות.

    בשנת 2011 אנו עדים להתגברות תופעת הדרת נשים. המיעוט החרדי מכתיב לרוב. נשים תשבנה בחלק האחורי של האוטובוס.איזו השפלה.
    הכח החרדי מתעלם מחוקי היסוד של המדינה.

    מי הוא המחליט, שלאחותו, לא תהיה הזכות לשבת ליד החלון הפתוח בשורה השלישית מצד שמאל ? מי זה שיחרוץ את גורלה של האחת, שממצה את זכותה, לנוח מעט עד לתחנה הבאה. גדר ההפרדה, ההזויה הזו, מתפשטת ועולה ומקיפה את חיינו. "כבד את אביך ואת אמך" - אה... אבל בעצם, שהאימא תעבור, לספסל האחורי.

    מעניין ללכת למקורות ולראות מה קרה אז לפני אלפי שנים - דבורה הנביאה - אישה משכמה ומעלה. אישה שכיבדו ולא יעלה על הדעת שישבה מאחור LOL.
    שנת 2011 מה קרה לקידמה. מה קרה לשיוויון הכתוב בצורה הבהירה ביותר במגילת העצמאות?

    כיצד נלחמים בתופעה המקוממת? כמו שנלחמים בכל דבר, הפגנות, הפעלת תקשורת ו- שינוי. הגיע הזמן לתת את הדעת ולשנות את שיטת הבחירות שבעטיה למיעוט חרדי יש כח והשפעה על חיינו במדינה דמוקרטית וחופשית. אבל נראה שהעם שיש ביכולתו לשנות רדום.....וחבל. צריך להתעורר לפני שיהיה מאוחר.

    תודה

  2. #2

    Re: הדרת נשים

    שלום רמה בלי ום קשר למה יש כאן בארץ על הדרת נשים דעתי האישה נבראה בדיוק כמו הגבר הם בסופו של דבר תוצרת אלוהים כמו כמו הגבר היי מחצית מהאנושות ואולי קצת יותר הי במקום הרשון אמא אחות בת אישה הי שווה סכיות קמעת כמו הגבר אז את הסכיות קבלה מהבורא ולא משום אחד אחר לא אפרט כאן אבל לי יש הרבה הוכחות על כך לכן אני מעודד את האישה להחם על סכיותה שקבלה מהבורה ולא בחסד מאדם

  3. #3
    rema1
    אורח

    Re: הדרת נשים

    היי סאמי,

    תודה על התגובה.

    הופה.............שאפו עליך יפה לך.

    שבוע נהדר

  4. #4

    Re: הדרת נשים

    אבקש מראש להיות סבלניים גם לדעות שונות,
    שהרי כולנו מצדדים בחופש הדיבור.


    אתחיל בשאלה אולי פרובוקטיבית, ואולי קיצונית אך היא משרתת את ההבחנה אותה אני מבקש להציג.

    מדוע שרותים ציבוריים (במחילה מכבודכם) לא יהיו משותפים, למה צריך להדיר את הגברים משרותי הנשים ולהיפך?
    מדוע בחדר כושר שאליו אנו הולכים או בצבא, יש מקלחות לגברים ונשים בנפרד, מדוע לא מקלחות משותפות?

    בבקשה בואו ננהל דיון מושכל.

    אני שואל מתוך מגמה להראות שהעניין של ההפרדה הוא מוסכם על רוב הציבור,
    אם כך כל העניין או כל הוויכוח הוא עניין המידה.
    ראשית יש להסכים לכך ולאחר מבן אפשר להתקדם לשלב הבא של הדיון.

    בכבוד רב

  5. #5

    Re: הדרת נשים

    שלום חברים
    יש משהו בעולם חוץ מכסף.
    יכול להיות דיון מאוד מעניין.
    פתאום לא רק התקשורת תשמיע את צעקותיה בקול רם , כאילו אין שום היגיון אחר.

  6. #6

    Re: הדרת נשים

    אם כך שתיקה כהסכמה.

    כולם מסכימים שעניין ההפרדה בין נשים לגברים וההיפך הוא מוכרח הוויכוח הוא על המידה.(זוכרים מלתחות נפרדות בחדר הכושר).

    שלב הבא:
    כיצד קובעים את המידה הנכונה.

    התשובה שמתאימה כאן לאתר.
    חישוב סיכוי סיכון. רוו/ הפסד

    מה הסיכון? איבוד הזוגיות, בגידות, איבוד האהבה בין בני הזוג, יצירת תא משפחתי לא בטוח.
    הרווח הצפוי- יותר חופש. חוסר הרגשה של אי שויון, הרגשה של הנשים שהן שוות פחות, חוסר פגיעה אישית באגו. כבוד הדדי שבלעדיו לא תיתכן אהבה אמיתית.


    הייתי שמח לשמוע עוד מתחושת ההפסד והרווח.

    השלב הבא יהיה לראות אם אפשרי להשיג את הרווח הצפוי עם מינימום סיכון,
    שהרי כולם מבינים כאן שאין צורך להסתכן לחנם אם אפשר להשיג את אותה תשואה ללא סיכון.

    בואו נבנה משהו אמתי כאן, נציג אותו למליאת הכנסת.

  7. #7

    Re: הדרת נשים

    דוד,

    יש עניין הנקרא מידתיות.
    בשירותים, יש עילה להפרדה, שכן יש מצב שאיברים צנועים, שאסורים בחשיפה על פי חוק, יהיו חשופים לעיני כל.
    להבדיל, יש הצדקה להפרדה בבית כנסת, שכן זהו מקום פולחן.
    זאת כל עוד שהרשות נתונה לקהילות שאינן מצדדות בהפרדה זו, לקיים מקומות פולחן משל עצמן ועל פי מינהגיהן.

    אין כל הצדקה להפרדה ברשות הרבים.

  8. #8

    Re: הדרת נשים

    ציטוט פורסם במקור על ידי דמי כיס
    דוד,

    יש עניין הנקרא מידתיות.
    בשירותים, יש עילה להפרדה, שכן יש מצב שאיברים צנועים, שאסורים בחשיפה על פי חוק, יהיו חשופים לעיני כל.
    להבדיל, יש הצדקה להפרדה בבית כנסת, שכן זהו מקום פולחן.
    זאת כל עוד שהרשות נתונה לקהילות שאינן מצדדות בהפרדה זו, לקיים מקומות פולחן משל עצמן ועל פי מינהגיהן.

    אין כל הצדקה להפרדה ברשות הרבים.
    רשות הרבים כמדומני צריכה להתחשב בכל הציבורים.

    אם אסתובב עם שלט של חזיר מצורף לתמונת מוחמד בציבור, יאסרו אותי.
    מדוע יש חוק שאסור להסתובב במקומות ציבוריים בערום?

    אגב: המושג איברים צנועים הופך להיות יותר ויותר מטושטש.
    מבחינתי בית שחי זה איבר לא צנוע, גם רגלים מעל הברך,
    מדוע שלא תכבד את השקפתי, ותאמר לי שאני חשוך.

    האם לא נותרה מידה מינימלית של פתיחות מחשבתית בעולם החילוני.
    עד כדי כך חשוכים הם שאי אפשר להבין שיש עוד דעות בשונה מדעתם?
    פנטיות של מחשבה צרה ולא מכבדת זו אינה ראויה לציבור דמוקרטי המבקש לכבד את כל תושביו.

    האם להתחבק ולהתנשק ברחוב זה צנוע? האם זה אינו חושף מעשים בלתי צנועים?

    המרחב הציבורי ראוי שישרת את כולם בשווה, ויתחשב עד כמה שאפשר בכולם, גם במיעוטים.

    ועוד...
    אפשרי שאפשר להשיג את כל היתרונות באופן אחר.
    שמכבד את כל הצדדים.
    אבל הכפייה החילונית ראויה שתיפסק.
    לא התבקשה הפרדה באוטובוסים ברוטשילד, אלא בבני ברק.

    שים לב אנחנו בחנוכה, המלחמה בין הגופניות והחיצוניות יוונית, לפנמיות ולאמונה היהודית.
    אבל לכך נגיע בהמשך הדיון, אם יימשך בפלטפורמה זו.
    היות שנצטרך אולי לדון כיצד קובעים מהו דבר נכון בחיים.

    תודה על השתתפותך.

  9. #9

    Re: הדרת נשים

    ציטוט פורסם במקור על ידי david15
    ציטוט פורסם במקור על ידי דמי כיס
    דוד,

    יש עניין הנקרא מידתיות.
    בשירותים, יש עילה להפרדה, שכן יש מצב שאיברים צנועים, שאסורים בחשיפה על פי חוק, יהיו חשופים לעיני כל.
    להבדיל, יש הצדקה להפרדה בבית כנסת, שכן זהו מקום פולחן.
    זאת כל עוד שהרשות נתונה לקהילות שאינן מצדדות בהפרדה זו, לקיים מקומות פולחן משל עצמן ועל פי מינהגיהן.

    אין כל הצדקה להפרדה ברשות הרבים.
    רשות הרבים כמדומני צריכה להתחשב בכל הציבורים.

    אם אסתובב עם שלט של חזיר מצורף לתמונת מוחמד בציבור, יאסרו אותי.
    מדוע יש חוק שאסור להסתובב במקומות ציבוריים בערום?

    אגב: המושג איברים צנועים הופך להיות יותר ויותר מטושטש.
    מבחינתי בית שחי זה איבר לא צנוע, גם רגלים מעל הברך,
    מדוע שלא תכבד את השקפתי, ותאמר לי שאני חשוך.

    האם לא נותרה מידה מינימלית של פתיחות מחשבתית בעולם החילוני.
    עד כדי כך חשוכים הם שאי אפשר להבין שיש עוד דעות בשונה מדעתם?
    פנטיות של מחשבה צרה ולא מכבדת זו אינה ראויה לציבור דמוקרטי המבקש לכבד את כל תושביו.

    האם להתחבק ולהתנשק ברחוב זה צנוע? האם זה אינו חושף מעשים בלתי צנועים?

    המרחב הציבורי ראוי שישרת את כולם בשווה, ויתחשב עד כמה שאפשר בכולם, גם במיעוטים.

    ועוד...
    אפשרי שאפשר להשיג את כל היתרונות באופן אחר.
    שמכבד את כל הצדדים.
    אבל הכפייה החילונית ראויה שתיפסק.
    לא התבקשה הפרדה באוטובוסים ברוטשילד, אלא בבני ברק.

    שים לב אנחנו בחנוכה, המלחמה בין הגופניות והחיצוניות יוונית, לפנמיות ולאמונה היהודית.
    אבל לכך נגיע בהמשך הדיון, אם יימשך בפלטפורמה זו.
    היות שנצטרך אולי לדון כיצד קובעים מהו דבר נכון בחיים.

    תודה על השתתפותך.
    לעולם אי אפשר להתחשב בכל הציבורים.
    תמיד יהיה מישהו שמשהו לא יתאים לו.

    ומותר לך להציג שלט כפי שציינת. קצת חסר טעם, אבל מותר.

    זה לא עניין של חילונים או לא חילונים.
    זה עניין של זכויות יסוד. יש זכות לכל אחד לעבור במרחב הציבורי. גם אם הוא רחמנא ליצלן אישה.

    ואם למישהו יש בעיה לראות אישה שלא לבושה בבגדי טאליבאן, אז יש לו בעיה, ויואיל נא וילך לטיפול פסיכולוגי במקום לבלבל לכל המדינה את המוח.

  10. #10

    Re: הדרת נשים

    לא דיברתי על לבוש של הטליבאן.
    אלא על לבוש בבני ברק או בירושלים בשכונות חרדיות, שאינו שלט פרסומת למיניות

    אגב, אם לא נתחשב כמה שאפשר בציבור הדתי תהיה התפלגות של העם, וזו לא הכוונה.

    בקשר לתמונה של מוחמד עם חזיר- מישהי לפני כמה שנים עשתה זאת, והוכנסה לכלא.

    ועוד כדי לקבוע מי חולה וצריך פסיכולוג.
    לדעתי מי שחולה או שכדאי שיבדוק את עצמו הוא מי שרואה שיש 67% גירושים ולא בודק את המערכות הזוגיות מחדש.
    בעוד שצועק מעל כל שיר יפה, או סרט מוצלח, או סיפור מרגש שהאהבה היא הדבר החשוב ביותר.
    יהלום שומרים היטב, ולא מזניחים אותו באמירות נבובות של רצון לחופש, או במילה יותר מדויקת בהפקרות.

    לי האהבה חשובה, כמו יהלום.

    אני לא רוצה שאשתי או בנותי יהיו שלט פרסומת של הדגשת המיניות.
    שכל מה שיעניין אותן הוא למשוך את הגברים שסביבם.
    גם אם אין להן שום עניין בהם.
    ראוי היה יותר שנתייחס אל האשה כאדם, ונשב לידה באוטובוס, במסעדות, באולמות חתונה
    זה יהיה אפשרי אם היא לא תתאמץ כל כך שהמשיכה המינית הוא מה שמייצג אותה.
    אם היא תדגיש את האדם שבה, בכבוד רב אפשר יהיה ליצור שיתוף.

    דוקטור לא צריך ללכת עם שלט אני דוקטור,
    כך אשה לא חייבת להדגיש את מיניותה אלא את צד האדם שבה.

    לפני שאתה צועק עלי, אני מבקש ממך הקשבה נדיבה:
    נסה לחשב מעט דרכי כאדם דתי, מאמין , ורציונאלי, מעורה מאוד בחיי חברה גם חילוניים.

    נכון, אני לא אומר לה כיצד ללכת.
    אבל אבחר שלא להיות בקרבתה אם מה שהיא מנסה הוא למשוך את תשומת לבי המינית.
    ואל תאמר לי שלא כך הן עושות.

    בכבוד רב

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות