x




עמוד 12 מתוך 37 ראשוןראשון ... 2101112131422 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 111 עד 120 מתוך 367

נושא: מדד הפחד VIX - ניתוח טכני

  1. #111
    מדד הויקס

    היום השישי של עמודות יורדות. ממוצע נע 10 חוצה את מתנג ממוצע נע 25 בדרכו לגל יורד. מתנד ה-RSI באיזור השורט הניתוב אופקי. מתנד ה-MACD ממשיך בגל היורד, והסטוקסטי בערכים נמוכים מאוד. מתנדי הסטוקסטי RSI והוויליאמס במהלך הממשיך של הדובים. מתנד ה-AROON נותן עדיפות קלה לשורט מול הלונג.

  2. #112
    מדד הויקס

    אמש במהלך המסחר הופיע לראשונה אחרי ימי הירידות עמודת דישדוש וצמיחה של 1.4% לפי המתנדים הדבר אנו מסמל שינוי משמעי במגמה במיוחד של מתנדים רבים בכיוון דובי. במבט היסטורי מדד הויקס שהה ברמות המחירים של היום בשנת 2004 ובהתמדה המדד ירד בסוף 2006 לערך של 9.39 נק' מדד. מ-2007 עלה בהתמדה לערך המקסימלי של 89.53 נק' מדד באוקטובר 2008 וכל השאר כבר ידוע.

  3. #113
    מדד הויקס

    ביום המסחר האחרון התבצעה ירידה בערך המדד בעוד כ-8% לערך 12.46 נק' מדד. כעת מתקבל איתות לתיקון מסוים עד שער 14 נק' מדד. מתנד ה-MACD מגביר את הגל היורד ובעתיד יצור את התגובה התאימה.

    מצב האופטימום ניצב בשער 18.8 נק'. איזור התמיכה הקרוב בשער 8.5 נק'.

    נעקוב אחר נתוני המסחר בימים הקרובים....

  4. #114
    מדד הויקס

    המדד הוציא עמודת שורט בגובה -10% והוריד את הערך ל-12.8 נק' מדד. הסטוקסטי RSI עבר למגמת שורט ומתנד ה-ADX שינה מגמה היומית. נק' הסטופ בשער 12.4 לא נחצתה אך ה-RSI באיזור השורט. ערכי האופציות הקרובות לכסף נשחקות בהתמדה. המגמה הראשית דובית ולמרות הירידה החזקה הערב המגמה השורית המינורית לא הופרעה בעיקבות העמודה מהערב.

    נעקוב אחר נתוני המסחר בימים הקרובים....

  5. #115
    מדד הויקס

    המדד ביום שלישי של עמודות ירידה. המגמה הדובית המינורית התחלפה בעמודה היומית. מתנד ה-RSI בשיפוע כלפי מטה ובאיזורי השורט ובגיבוי מתנדי הסטוקסטי. מתנד ה-MACD נותן אותותיו לצימצום המרווחים לקראת חזרה לגל דובי. מתנד AROON מצביע על כיווני ירידה בהמשך לשער ה-13 נק' מדד.

    נעקוב אחר נתוני המסחר בימים הקרובים....

  6. #116
    מדד הויקס

    המדד נראה יותר מתמיד במגמה דובית מתמשכת. בגרף של כ-20 שנה נראית התגברות לירידה לערכים נמוכים לערכים של 2004-2007 מצב של מגמת צמיחה. מתנדי ה-RSI ו-MACD מאשררים מגמה זו.

  7. #117
    מדד ויקס

    המדד פורץ עם עליה של למעלה מ-30% לרמת שערים הגבוה מ-16 נק'. הגל היורד עומד לסיים מהלך. לפי מתנד AROON סכויי הירידה גבוהים משמעותית מסיכויי הצמיחה. בגרף השבועי מתנד ה-RSI כבר באיזור הלונג, ז"א צמיחה. הסטופ באיזור ה-19.8 נק' עם אפשרויות פריצה לערכים גבוהים יותר. שני ימי המסחר האחרונים הופיעו עמודות צמיחה משמעותיות. מתנדי המגמה והסטוקסטי מבשרים שהמגמה השתנתה.
    בגרפים החודשיים הכל נשאר ללא שינוי.

  8. #118
    מדד ויקס

    חמישה ימי עמודות צמיחה הקפיצו את השער השאנן של 12.08 נק' לאיזור המדאיג והמפחיד של למעלה מ-19 נק' מדד. עמודת ירידה ושתי עמודות דישדוש בשלושת ימי המסחר האחרונים. הצמיחה טרם הסתיימה כך שמגמת הלונג בעינה. את זאת ניתן להבחין ממספר גדול של מתנדים. ברמה השבועית נראה שעוד גל יורד עומד בפני סיומו. במבט בגרף החודשי המגמה דובית בהחלט. יחד עם כל המגמות בטווחים השונים בגרף המתייחס רק לשערי סגירה ללא התייחסות לזמן נראית מגמה דובית עם שאיפת שער אופטימלית על ערך 23 נק' מדד.
    ------------------------------------------------------------
    אין לראות בנאמר המלצה לרכישה או למכירה של נייר ערך.
    הכותב עשוי להחזיק בני"ע בהם עסקה הודעה זו.

  9. #119
    מדד ויקס

    גרף המדד בעיצומו של גל יורד על פי מתנד ה-MACD. כל מתנדי הסטוקסטי בצניחה בערכים הנמוכים ובשערי שפל. מתנד RSI משתפל בגזרת השורט ומתנדי המגמה מדשדשים. במתנד AROON סכויי צמיחה מצמצמים מרווחים (רק בגרף יומי) עם סיכויי התכווצות ואת זאת גם ניתן לראות בעמודת הדישדוש מאמש לאחר 12 עמודות של ירידות ודישדוש. הממוצעים הנעים קורסים מטה ומותירים את ממוצע נע 250 מעליהם. הסטופ ניצב למעלה בשער 15 נק'. שער 11.30 נק' גבוהה כדי שתי נק' משער 9.5 נק' מדד בדיצמבר 2006 שיא מהעשור האחרון. תיקון בשער על פי הגרף עד שער 13 נק' מדד.

    ------------------------------------------------
    אין לראות בנאמר המלצה לרכישה או מכירה של נייר ערך.
    הכותב עשוי להחזיק בני"ע בהם עסקה הודעה זו.

  10. #120
    מדד ויקס

    שבוע של עמודות צמיחה הביא את מדד הויקס לנק' 15.4 ו-14.6 נק' מדד. מזה שלושה ימים שעמודות ירידה הופיעו בגל העולה בגרף היומי. הממוצע הנע 200 יורד ומרחב מתחת לממוצע נע 250 מתנד ה-MACD עומד לסיים גל עולה. מתנדי הסטוקסטי בכיוון האיזורים הדוביים. גם בגרף השבועי כבר שתי עמודות דישדוש לאחר שבועות של עמודות דוביות. מגמת ירידות בשאיפה ברמה של 96%. וזה גם הכיוון בגרפים הארוכים יותר.

    ------------------------------------------------------------
    אין לראות בנאמר המלצה לרכישה או למכירה של נייר ערך.
    הכותב עשוי להחזיק בני"ע בהם עסקה הודעה זו.

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות