x




עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 11 עד 14 מתוך 14

נושא: 3/4/11

  1. #11

    Re: 3/4/11

    דניאל – לא. השווקים כבר מתמחרים אפשרות שכזו. הזרמת הכספים מגולמת ורק העלאת ריבית מצד הפד (גורמים חיצוניים יש לרוב) תבלום את העליות.
    ניב – שורט על הבנקים לטווח קצר. טווח ארוך אין איתו בעיה (דומה למדי לשורט על המעוף) אך נקודתית להערכתי נוצרה הזדמנות לרווח מהיר ונאה (5%).
    דוד – לא נימה חיובית אלא חשש גדול. הבועה הולכת ומתנפחת. זה שאני לא רואה כרגע ירידות זה לא משום שיש הצדקה לרמת המחירים אלא משום שהעולם מסומם מריביות אפס והדפסות כספים. ככל שנעלה כך המכה תכאב יותר.
    תומר- הדואליות הן דפנסיביות אך מושפעות מהדולר. מכיוון שכך, לא הייתי מחזיק בשלב זה מעבר ל 25% מתיק המניות, מניות דואליות. פריגו חברה נהדרת אבל מחיר השיא הנוכחי, הוא שלב מאוחר מידי להצטרף. סלקום בהחלט אפשרית ומעניינת יותר.
    אבי – כן. העלאת ריבית באיחוד מגולמת ובבריטניה תגיע מהר מכפי שנדמה.
    בנוגע להערכות על שווי רציו אם אין נפט (לפחות בשלב זה) ולשאלת חלק מהחברים כיצד הגעתי לחישוב המדובר: היום עלתה כתבה בנושא והיא מצורפת. שימו לב שהמספר שנקבתי הוא בערך ממוצע 2 בתי ההשקעות.

    http://www.bizportal.co.il/shukhahon/bi ... mid=269220

  2. #12

    Re: 3/4/11

    תודה לשחקן על הניתוחים המקצועיים המשקפים ראיה והבנה ברמה אחרת מזו שאני מכיר מהתקשורת.
    אבקש ללמוד, האם ניתן לראות באיזו שהיא דרך עד ובאיזו רמה תיבלם הירידה במחירו של הדולר. ואילו נתוני כלכלה באמריקה יאלצו את הנגיד האמריקאי להעלות ריבית שבעקבותיה יתחזק המטבע האמריקאי. האם מהניתוח הטכני של שערי הדולר ניתן כבר לראות את קצהו של השינוי?

  3. #13

    Re: 3/4/11

    שלום שוב.
    אין שום יכולת לחזות שפל/גאות והדברים לא אמורים רק בדולר אלא בכל מדד. במט"ח מלאכת החיזוי קשה שבעתיים בשל כמות הגורמים האין
    סופית הנוגעת במטח (ובסחורות) ולכן לא הייתי מנסה כלל לעשות כן. לצורך ההבהרה, מי שעוקב אחר הסקירות מודע לכך שאני מעריך מזה
    תקופה ארוכה שהשקל ימשיך להתחזק משמעותית מול הדולר, אבל די במלחמה פתאומית בכדי למחוק בשבוע את כל ההערכות המוקדמות, ולכן
    הכל במטח בערבון מוגבל.
    ברננקי יעלה ריבית רק בתנאי אחד והוא שהאינפלציה תמשיך לטפס בארה"ב. יש לזכור שמרכיב מהותי מהמדד האמריקני הוא מחיר הדלק, וזה
    לא מפסיק לטפס. מאידך, העלאת ריבית של רבע אחוז תבלום את הראלי בוול סטריט, וברננקי, משום מה, מעדיף שאנשים ירגישו עשירים מאשר
    יחיו את הכלכלה האמיתית ולכן ינסה להימנע מכך ככל שניתן.
    בנוגע לניתוח טכני - אשאיר את הכבוד לגקי ולניסן, כמו גם לחברי פורום מטח, לענות לך בנושא מאחר והם "חיים" את הניתוח הטכני הרבה יותר
    ממני.

  4. #14

    Re: 3/4/11

    שחקן תודה על ההסברים המלמדים על חשיבה אחרת,
    האם אנו לא חוטאים בכך שמחירי הדירות לא נכללים במדד המחירים לצרכן רק השכירות. מחירי הדירות שעלו באיזה 16 אחוז בשנה החולפת בכלל לא באים לידי ביטוי בנתונים הכלכליים של המדד.
    שוק האשראי התנפח ועודו.
    שלא נדבר גם על כל תוספות השכר מידי חודש במגזר הציבורי.
    לא ברור בכמה גדל היצוא בעיקבות יסוף השקל והקניה המאסיבית של הדולרים.
    גם היתה תוספת שכר של חצי אחוז בחצי שנה האחרונה, המדדים בשיא רק לפני זמן מה הוכרנו כמשק מפותח אבל מתנהג כמו השווקים המתעוררים, אנו יודעים שחלקים רבים באירופה וארה"ב עוד שקועים עמוק במשבר האחרון וניצני צמיחה מתחילה בהם. גם הריבית בהם אפסית, אני מקווה שאנו לא בזמן שאול! האם יש סיבה לחששות?

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות