אנו מעדיפים את סלקום על פני פרטנר בשל ניהול יותר מפוקס, רמת שירות גבוהה יותר, מוכנות לתגובות אגרסיביות כנגד התחרות ודרגות חופש רבות יותר מבחינה פיננסית (בזכות בעלי מניות במצב שונה).
החברה פרסמה תוצאות שעקפו את התחזיות שלנו בכל הפרמטרים, כאשר נציין במיוחד רווחיות EBITDA יפה של 38% (כולל פיצוי של 66 מיליון ש"ח בשל תקלת הרשת ברבעון).

הוצאות המכירה, השיווק והכלליות של החברה ירדו ב-1.3% ברבעון, וזאת לעומת עלייה של 26.4% אצל פרטנר. ההבדל הזה נובע כנראה מרמת השירות של סלקום שנשארה יציבה לעומת הרמה בפרטנר שהתדרדרה בשנתיים האחרונות ונאלצה לעבור תיקון חד.

סלקום
דיווחה על גידול של 26.4% בהכנסות מתוכן (כולל SMS) וזאת לעומת עלייה של 17% אצל פרטנר. כמו כן יש לציין כי כל 102 אלף הלקוחות נטו שהצטרפו לחברה בשנת 2010 היו post paid. בהשוואה, מחצית מה-118 אלף שהצטרפו לפרטנר במהלך השנה היו לקוחות פחות איכותיים - pre-paid. עם הכניסה הקרבה של המפעילים הווירטואלים לשוק, למספרים האלה יש חשיבות הולכת וגדלה – לרעת פרטנר.

החברה תחלק 303 מיליון ש"ח דיבדנד לרבעון, או קצב תשואת דיבידנד שנתית של 11%.
בראייה קדימה, שנת 2011 עתידה להיפתח בסימן תחרות גוברת ושיעורי נטישה גדלים עם ביטול קנסות היציאה ופתיחת הטלפונים לכל הרשתות. אי הוודאות צפויה לגדול עם כניסת המפעילים הווירטואליים ברבעון השלישי והתקדמות הרגולציה בנושא פתרון האנטנות הסלולאריות.

אנו מעדיפים את סלקום על פני פרטנר בשל ניהול יותר מפוקס, רמת שירות גבוהה יותר, מוכנות לתגובות אגרסיביות כנגד התחרות ודרגות חופש רבות יותר מבחינה פיננסית (בזכות בעלי מניות במצב שונה).

למרות העלייה בחוסר הוודאות, אנו מעלים המלצה מתשואת חסר לתשואת שוק. לפחות שני רבעונים לפני כניסת המפעילים התשתיתיים החדשים אנו חושבים שעל רקע חוסר היציבות הכללי, תשואת דיבידנד דו-ספרתית מצדיקה העלאת המלצה טקטית לטווח קצר-בינוני. לטווח הבינוני-הארוך (כלומר לתוך 2012) השקפתינו נשארה שלילית ומכאן מחיר היעד ל-12 חודש שנשאר בעינו - 100 ש"ח.