x




עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 11 עד 20 מתוך 21

נושא: 13/3/11

  1. #11

    Re: 13/3/11

    ציטוט פורסם במקור על ידי שחקן מעוף
    תופעה של השבוע שייכת להתחזקות הין היפני אל מול מרבית המטבעות בעולם על רקע האסון שפקד את המדינה. אין הסבר הגיוני, וכל אשר נכתב בדיעבד מתיחס בעיקר לשיעור החסכון הגדול ביפן, הסבר שאינו משכנע כלל וכלל. בעקבות כך, ניתן בהחלט להסיק כי זהו אירוע נקודתי, קיצון ושגוי והין צפוי לרשום החלשות ותיקון לאותה עליה. בהתאם לכך, ניתן בהחלט לפתוח פוזיציית שורט קצרת טווח (מספר ימים בודדים בלבד) עד היודע מימדי האסון.
    שחקן יקר תודה על הסקירות המעמיקות
    רציתי לשאול האינך מפחד משידור חוזר של שנת 95
    ב 17 בינואר 1995 פקדה את יפן רעידת אדמה הרסנית בעיר קובה בעוצמה של 7.2 בסולם ריכטר שבו מצאו את מותם למעלה מ 5000 איש בנוסף לאלפים רבים שנפצעו ומעל 300 אלף איש נותרו ללא קורת גג ועל פי אומדנים רשמיים נהרסו לחלוטין 50,618 בתים ואלפי בניינים אחרים ניזוקו קשות כתוצאה מרעידת האדמה ומשרפות שהשתוללו בעיר בעקבותיה והעיר כמעט הושמדה כליל מה שגרר נזקים כלכליים של מעל 50 מיליארד דולר (במקרה הנוכחי הפגיעה נרחבת יותר והערכה שהנזקים יעמוד על יותר מהנתונים דלעיל)
    בתאריך הנ"ל הצמד USD/JPY נסחרה בערך בשער של 100.00 ועד אפריל (פרק זמן של שלשה חודשים) הצמד צלל והגיע לשפל השפלים בהיסטוריה לשער של 78.75
    אודה לך מאד אם אוכל לקבל תשובה האם אולי יש אפשרות שנקבל שידור חוזר ואז אולי ללכת לונג על היין היפני :? או אולי שב ועל תעשה עדיף :? ?
    דעתי בלבד, תקנו אותי אם אני טועה.

    הטבע האנושי הוא להילחם בשוק, על מנת להצליח בשוק יש להילחם בטבע האנושי.

  2. #12

    בוקר טוב שחקן

    בזמן האחרון מתקיימת בת"א תופעה מוזרה, פרוק השוק בחצי שעה אחרונה,

    זה ממש מתחיל להיות עשה לך מנהג קבוע פרק השוק כל שבוע

    ראינו זאת יום לפני הפקיעה, ראינו זאת היום רביעי וחשנו בכך גם אתמול

    נשאלת השאלה אם גוף רוצה למכור הרי יש לו את כל היום

    למה לבצע זאת בצורה כל כך אגרסיבית ושגופים לא יוכלו להגיב ?? זה לא שקרה משהו שלא היה ידוע במהלך היום וגם המחזור לא גדול במיוחד - כזה שמעיד על פאניקה וזריקת סחורה

    * אם השחקנים מוגנים עד 1220 האם במדד כזה לא תורגש התערבות ומיתון הירידות על ידם ??

    תודה מראש על התשובה

    ויום נפלא

  3. #13

    Re: 13/3/11

    אני חושב שהקרנות נסחרות עד 1530 ואז הן צריכות לקנות/למכור לפי סה'כ העסקאות בהן.
    יתקן אותי מישהו אם אני טועה.
    תמיד נזכור את ספטמבר השחור

  4. #14

    Re: 13/3/11

    יש ממש עתה כתבה בגלובס על צים שיווק של נסיקה במכירות ורווח גדול והצהרה על כניסה לתחומים נוספים.
    האם זה לא משנה את הדעה הספציפית לגבי צים שיווק ,כך שיש צפי גם לעליה כעת במניה בטווחה הקצר.
    ראו כתבה מגלובס היום בשעה 10:15

  5. #15

    Re: 13/3/11

    שלום שחקן,
    תודה על הסקירה!
    מעניין מאוד לשמוע את דעתך לגבי הצעת הרכש של נטוויז'ן, האם ההצעה והעלייה שבעקבותיה מצמצמת את הדיסקאונט במניה או שמא ההצעה צפויה שלא להיענות (המניה הייתה עד לא מזמן בשערים של כ-50 שקלים למניה) ובעקבותיה כפי שדנקנר נוהג יועלה המחיר.
    בנוסף, מעניין לשמוע את התייחסותך לנטו אחזקות, מניית יתר נוספת שהומלצה וירדה כ-15-20% בתקופה האחרונה, האם דעתך על המניה השתנתה או האם מדובר במחיר כניסה נוח.
    תודה והמשך שבוע טוב!

  6. #16

    Re: 13/3/11

    צים הגיע כבר כמעט ל- 4400 . האם זה לא שער מספיק נמוך לחזרה . סה"כ מדובר על הדיווח שלהם בחברה שהיא בצמיחה ועליה . כך שאולי אין סיכוי להמשך ירידה גדול במנייה

  7. #17

    Re: 13/3/11

    שחקן שלום
    בעקבות מה שקורה ביפן האם תהיה לכך השפעה על הזהב
    האם ידוע אם יש להם יתרות זהב גדולות לממש
    או אולי שאין קשר והכיוון למעלה למרות שהוא יורד היום 2%
    תודה
    אייל

  8. #18

    TM

    לדעתי להוסיף לתיק SHORT על TM על בסיס מחיר לפני המסחר לא כל כך נכון. צריך להוסיף לפי מחיר פתיחה 80.58

  9. #19

    Re: 13/3/11

    Ran – אכן תפוז כצים קטנה מיידית ותנודתית מדי אך הדיסקאונט בה יותר משמעותי. הירידה הנוכחית מוגזמת בכל קנה מידה, ולכן אם לא זקוקים לכסף במיידי הייתי מוסיף וממתין.
    קוטלר – ממש לא. חייב להבין ולא פחות חשוב מכך לבקר אותי. אופציות הן עניין מורכב שיש ללמוד לפני ביצוע, ולכן לא הייתי ממליץ לעשות כתוכי את המלצותיי.
    ניב – הכל תחת השגחה ובינתיים בהחלט הניב תשואה נאה. כשרני מכוון לשורט קצר טווח המטרה היא כ 5-10% תשואה. איני מציין מימוש היות וכל אחד מוכן לקחת סיכון אחר. בהתאם לכך גם השורט האחרון אותו בצענו כדוגמא, שורט על טויוטה. אמנם אצין מקרה סגירה, אך מ 5% ומעלה כל סגירה הינה לגיטימית.
    Josef – זוהי ספקולציה ואני שומע לא מעט בזמן האחרון הנוגעות ליציבות הין. איני יודע להתיחס לספקולציות אך לעובדות בהחלט כן: הבנק המרכזי ביפן כבר המטיר על השוק כ 200 מיליארד דולר, והוא צפוי להתחיל בהדפסה מסיבית. עוד שבוע, פחות שבוע – בסופו של דבר הדפסה מחלישה מטבע, ובפרט שממילא הכלכלה היפנית חלשה.
    יהודה – אני רואה שאתה עוקב מידי שבוע אחר הסחורות החקלאיות ולדעתי זו טעות. אם תביט בגרף חודשי תראה התחזקות עקבית, וזו המגמה השולטת והחשובה. אירועים נקודתיים מהם ניתן להסיק כי הצריכה תרד מורידים את מחירי סחורות אלה (והנפט) ובעקבות האסון ביפו זוהי הערכה סבירה. כל עוד יפן ברקע לא תהא התאוששות אמיתית אך לאחר מכן אין ספק שהדברים ישובו לסורם.
    דודו – תיק המניות נבנה באיחור ומתיחס להחל מתאריך מסויים. צים הומלצה שבועות קודם לכן, ומאז זינקה כ 20%. תוכל לראות את התפתחות המניה אם תבצע חיפוש בסרגל הכלים.
    אלכס – מחזורים בתעודות המרכזיות על ת"א 25 והממונפות. לעיתים יצא לכם לראות עיסקה חריגה (דוגמת 100 מליון ב 5 דקות) ואז ניתן ממנה ללמוד רבות.
    אבי – תגובה מדויקת ונבונה. התיחסתי לכך בקצרה בצאט ואחזור על עקרי הדברים. האסון הפעם הוא שונה בהיקפו – רחב יותר, מתמשך יותר ופוגע בכל חברה וחברה ביפן. אני מתקשה לראות תרחיש 95 חוזר, אך ליתר בטחון מומלץ לעבוד עם סטופ צמוד (100 פיפס) אע"פ שאם תבחר את הצמד לסביבות יוני בהחלט הסיכון יורד משמעותית.
    יובאבי – שלישי ורביעי (היום) ראינו פעילות הפוכה. זינוק של חצי אחוז ויותר בדקות הסיום, ולכן לא הייתי מתיחס לזה כתופעה בשלב זה.
    יהודה – ביחס לצים. בסנטימנט כה שלילי אין משמעות לכתבה זו או אחרת. זה שצים חברה מצוינת אין ספק אך כפי שציינתי בעת הנוכחית אין מקום למניות עם מחזור מסחר דליל כשלה בשל החשש להיתקע עם סחורה ביום ירידות חדות.
    פוריה- אם תבדוק, כל התיחסות שלי לנטויזן התבססה על כך שדנקנר יאלץ לכוש אותה. זוהי צעה ראשונית ן לי ספק שבהמשך תהיינה הצעות משופרות, ולכן שווה להמתין ולא לממש לאחר הזינוק.
    אייל – דוקא עכשיו יפן תשמור על רזרבות הזהב ולא להיפך. הוא יושפע מתהליכים אחרים וחוסר הודאות בשווקים תומכת בעליה במחיר ולא להיפך.
    Socket – ראה את טויוטה במסחר בשני. פתחה בירידה של 2% וכך נסחרה מרבית היום עד שסיימה בירידה חריפה יותר.

  10. #20

    Re: 13/3/11

    שחקן שלום,
    האם לדעתך המעוף אכן הגיעה ל "סיבוב פרסה" כפי הנראה ביחס P/C
    ומכאן אנו צפויים ליציבות ואולי אף תחילה של עליה קלה ?
    מעריך מאוד את התיחסותך המעמיקה לכל הפניות
    איל

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות