לפני מספר ימים הגעתי לבדיקה אצל האורטופד שלי שהמליץ לי על תחבושת מסויימת לברך.
מצוייד בהפניה התייצבתי בחנות שעובדת עם כללית וביקשתי לרכוש את המוצר.
המוכר האדיב שמח לספר לי כי כללית החליטו לשפר את השירות, ואם עד עכשיו הייתי צריך לרכוש במחיר מלא ולקבל לאחר מכן החזר בגובה 85% מעלות המוצר, עכשיו אפשר ישירות לרכוש במחיר המסובסד.
נחמד חשבתי, שאלתי אותו לעלות המוצר. "310 שקלים". לרגע נדהמתי.. זו חנות שהמליצו לי עליה כזולה ביחס למתחרות, ואם 310 שח מהווים 15% מהמחיר, המחיר המלא הוא למעלה מ2000 ש"ח , לתחבושת לברך!
לאחר שמעט נרתעתי, ביקשתי מהמוכר סליחה למספר דקות ויצאתי לעשות טלפון.
התקשרתי לחנות נוספת שעובדת עם כללית. "המחיר לאחר הנחה הוא 550 ש"ח" אמרה לי המוכרת.
שאלתי אותה כיצד זה יתכן שמחיר תחבושת הוא כה גבוה, ואז גיליתי את מה שניסו להסתיר בכללית ובחנות הראשונה..
עד השבוע שעבר היה מחיר המוצר 1000 ש"ח, או 150 ש"ח לאחר ההנחה, כיום, במסווה של שירות ללקוח, הם הכפילו (!) את המחיר (ואף יותר) כך שהעלות בסופו של דבר היא גבוהה בהרבה.
יופי של שיפור שירות!