x




נוקוטו

רציו פטרוליום אישרה קידוח נוסף בסורינאם

דרג מאמר זה
הקידוח צפוי להימשך כחודשיים ותקציבו נאמד בכ-55 מיליון דולר; הפוטנציאל הפרוספקטיבי בנכס הנפט מוערך בכ-235 מיליון חביות נפט עם סיכויי הצלחה גיאולוגית של 34% - חלקה של רציו פטרוליום בנכס הינו 17.05%


שותפות רציו פטרול יהש , העוסקת בחיפושי גז ונפט בחו"ל, מדווחת על אישור קידוח האקספלורציה בפרוספקט Goliathberg Voltzberg North - GVN-1 הצפוי להתחיל במהלך הרבעון הראשון 2021. הקידוח צפוי להימשך כחודשיים ותקציבו נאמד בכ-55 מיליון דולר (100%).


הפרוספקט שוכן בבלוק 47 בסורינאם, ועל-פי האומדן הטוב ביותר בדוח המשאבים שהוכן ע"י NSAI, הפוטנציאל הפרוספקטיבי בו מוערך בכ-235 מיליון חביות נפט עם סיכויי הצלחה גיאולוגית של 34%. חברת טולואו (Tullow), משמשת כמפעילת הבלוק. שותפה נוספת בבלוק היא חברת פלוספטרול (Pluspetrol).


הקידוח צפוי להתבצע באמצעות אסדת Stena Forth בעומק מים של כ-1,900 מטרים, לעומק כולל של כ-5,400 מטרים וצפוי לעבור ב-2 שכבות מטרה גיאולוגיות. חלקה של רציו פטרוליום בהכנסות הפוטנציאליות מנכס הנפט הינו 17.05%.
תוצאות הקידוח תספקנה מידע גיאולוגי אודות הפוטנציאל הפרוספקטיבי של הבלוק, שהוערך על-ידי NSAI בלמעלה מ- 900 מיליון חביות נפט ב-3 פרוספקטים שונים.


לאחרונה דיווחו חברות האנרגיה אפאצ'י (Apache) ו- טוטאל (Total) על שלוש תגליות נפט משמעותיות בשלושה קידוחי אקספלורציה שנערכו בבלוק 58 הנמצא במים הכלכליים של סורינאם המהווים חלק מאגן "גיאנה-סורינאם" בו התגלו עד היום למעלה מ-8 מיליארד חביות נפט בבלוק סטברוק בלבד.


איתי רפאל מנכ"ל רציו פטרוליום: "אנו שמחים לדווח על התקדמות לקראת קידוח שני של רציו פטרוליום באגן גיאנה-סורינאם וזאת לאחר שלפני קצת פחות משבועיים דיווחנו על תחילת העבודות בקידוח טנאג'ר בגיאנה. התגליות של החודשים האחרונים במים הכלכליים של סורינאם המצטרפות להצלחות של אקסון בגיאנה, מלמדות על הפוטנציאל הרב של האגן, גם בחלק השייך לסורינאם."


גל הרטמן, מנהל האקספלורציה של רציו פטרוליום: "בקידוח GVN-1 בסורינאם אנו צפויים לבחון שתי שכבות בעלות פוטנציאל משמעותי מבחינת כמויות הנפט המוערכות וסיכויי ההצלחה הגיאולוגיים. כל הצלחה בשכבות הקידוח תשפיע באופן ישיר על סיכויי ההצלחה של הפרוספקטים האחרים ברישיון. רק לאחרונה התבשרנו על תגלית שלישית משמעותית נוספת בסורינאם של אפאצ'י וטוטאל. רצף של שלוש תגליות משמעותיות אלו מוכיח ומחזק את התפרסותן הרחבה של מערכות הנפט באגן."


מקור
קטגוריות
ללא קטגוריה

הערות

מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות