x




stacy

בנק הפועלים יחלק דיבידנד של מיליארד שקל

דרג מאמר זה
דירקטוריון הבנק החליט על חלוקת הדיבידנד במזומן בגין עודפי ההון שנוצרו כתוצאה ממכירת כ-65% ממניות חברת ישראכרט תמורת כ-1.8 מיליארד שקל

דירקטוריון בנק פועלים החליט על חלוקת דיבידנד במזומן בהיקף של מיליארד שקל בגין עודפי ההון שנוצרו כתוצאה ממכירת כ-65% ממניות חברת ישראכרט במהלך הרבעון השני של שנת 2019.

על פי הדיווח של הבנק, כל מי שיחזיק במניית הבנק בסוף יום המסחר שיתקיים ב-7 באוקטובר (יום הקום) יהיה זכאי לתשלום הדיבידנד, כאשר לאחר החלוקה, יתרת הרווחים הראויים לחלוקה של הבנק יעמדו על כ-30.2 מיליארד שקל.

עוד מציינים בבנק, כי הדיבידנד האמור הינו בגין עודפי ההון שנוצרו כתוצאה ממכירת מניות ישראכרט כאמור, והוא בא במקום חלופת תוכנית לרכישה עצמית, שנשקלה ועליה דווח במסגרת דוחות הרבעון השני. בנוסף, בבנק מבהירים כי אין שינוי במדיניות חלוקת הדיבידנד של הבנק.

נזכיר, כי במסגרת ההנפקה, לאור הביקוש הגבוה למניות ישראכרט, החליט הבנק להפעיל את אופציית ההקצאה הנוספת (Green Shoe) ולמכור בסך הכל כ-65.2% ממניות חברת ישראכרט במחיר של 13.5 שקלים למנייה ובתמורה כוללת של כ-1.8 מיליארד שקל, המשקף שווי חברה של 2.7 מיליארד שקל.

עם השלמת הצעת המכר המשיך הבנק להחזיק בכ-33% ממניות חברת ישראכרט, כאשר על פי החוק במצב זה ניתנת לבנק ארכה של שנה נוספת, באופן בו הבנק יהיה רשאי להמשיך ולהחזיק במניות החברה עד לסוף ינואר 2021.

https://www.bizportal.co.il/capitalm...article/769208
קטגוריות
ללא קטגוריה

הערות

מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות