x




stacy

אינטרקיור מדווחת על רווח - הייתכן?

דרג מאמר זה
אינטרקיור מדווחת על רווח חשבונאי של 26 מיליון שקל במחצית - אבל, בנטרול של רעשי רקע מדובר בהפסד גדול; החברה ממשיכה להיערך להנפקה בנאסד"ק

נו באמת, איזה קסם - הכנסות של 4.5 מיליון שקל ורווח של 26 מיליון שקל לאינטרקיור - חברת הקנאביס הגדולה ביותר בשוק המקומי. האם זה ייתכן? לא. מדובר ברווחים חד פעמיים (רווח מעלייה לשליטה ושערוכים). בפועל, אלמלא הרווחים האלו, החברה היתה מדווחת על הפסד תפעולי של כמה מיליוני שקלים.

אינטרקיור שרכשה/ בלעה את קנדוק ומתכוונת להנפיק אותה בנאסד"ק, מדווחת על צמיחה של 67% בהכנסות קנדוק במחצית הראשונה של 2019. קנדוק הגדילה את מספר מטופליה ועלתה למחזור הכנסות של 5.2 מיליון שקל (4.5 מיליון שקל מיום הרכישה).

ליום 30 ביוני 2019, לקנדוק מזומנים ושווי מזומנים בסך של כ-51 מיליון שקל שיספיקו לה עד סוף 2020.

קנדוק מנהלת תוכנית מחקרים קליניים מהם תשעה מחקרים קליניים מתקדמים שאושרו ע"י היק"ר ומשרד הבריאות וצופה לקבל תוצאות ממחקרים אלו במהלך שנת 2020.

קנדוק הגישה לרשות לניירות ערך של ארצות הברית טיוטת תשקיף לקראת הנפקה ראשונה לציבור של מניות קנדוק בבורסת הנאסד"ק בהליך חשאי (Confidential filling). החברה דיווחה כי היא ממשיכה בהכנות להנפקה ובוחנת את תנאי השוק המתאימים למועד ביצועה.

אלון גרנות, סגן יו"ר קנדוק, מונה לתפקיד מנכ"ל קנדוק (CEO) ורם לוי מונה, בכפוף לקבלת אישור היחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות, לתפקיד סמנכ"ל התפעול (COO) של קנדוק. אלון גרנות החליף את ניצן אלון, אשר ימשיך לשמש כיועץ של קנדוק.

אהוד ברק, יו"ר אינטרקיור אמר על רקע הדוחות: "אנו גאים לאחד לראשונה את תוצאות חברת קנדוק לפעילותנו ולשקף את הצמיחה המואצת בפעילות בישראל ובהיקף הפריסה הבינלאומית.

"קנדוק ביצעה קפיצת מדרגה משמעותית במחצית הראשונה של השנה ומיישמת בתנופה אסטרטגיית צמיחה גלובלית בארצות האיחוד האירופאי ובקנדה. בנוסף, קנדוק משקיעה משאבים רבים בהגדלת והשבחת כושר הייצור והמחקר בארץ מתוך אמונה ביתרונות היחסיים של ישראל והנגב. עם האצת הפעילות, מונה אלון גרנות למנכ"ל קנדוק להוביל את ביסוס מעמדה הבינלאומי כשחקן מוביל ומשמעותי בעולם, אלון מביא עמו ניסיון רב בניהול צמיחה גלובלית תוך יצירת ערך משמעותי לבעלי המניות. ניצן אלון (אלוף במיל) ימשיך לסייע להנהלת החברה במימוש החזון".

https://www.bizportal.co.il/capitalm...article/767838
קטגוריות
ללא קטגוריה

הערות

מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות