x




stacy

זו הסיבה שמניות הקנאביס מזנקות כעת בבורסה בתל אביב

דרג מאמר זה
על פי דיווחים בעולם, צוות הפיקוח מטעם האיחוד האירופאי בחן את חממות הגידול באוגנדה בתחילת החודש ואישר את ייצוא הקנאביס לחברת גלובוס פארמה השייכת לטוגדר

מניות הקנאביס מזנקות היום בבורסה בתל אביב וזאת לאחר דיווחים בתקשורת הזרה לפיהם האיחוד האירופאי אישר את ייצוא מוצרי הקנאביס הרפואי מתוצרת אוגנדה, בצעד שעשוי לסלול את דרכה של המדינה לשוק הקנאביס הרפואי העולמי. עם זאת, מדובר בדיווחים שאינם מדוייקים, אודות מידע שכבר היה ידוע.

הדיווח מעניק רוח גבית לכל הסקטור נוכח עלויות הייצור הזולות יחסית באוגנדה ובמיוחד למניית חברת טוגדר , החברה האם של גלובוס פארמה, אשר קיבלה את האישור לאחר שצוות הפיקוח מטעם האיחוד האירופאי בחן את חממות הגידול במדינה במהלך בתחילת החודש.

נזכיר, כי בתחילת חודש אוגוסט, דיווחה טוגדר כי החווה באוגנדה עברה את כל המבדקים וההסמכות הנדרשים לפי תקן CUMCS-GAP - גושפנקא רשמית של גוף התעדה בינלאומי המאשרת כי התוצרת של החווה באוגנדה מגודלת בהתאם לסטנדרטים והכללים המאושרים והמוכרים באירופה, לרבות בגרמניה.

כעת, פרוסמו מספר ידיעות בתקשורת בחו"ל, אשר מתבססות על הדיווח הנ"ל ועל דבריו של השותף המקומי של החברה המשותפת באוגנדה, בנימין קדט, אשר אמר כי "לאחר שהאיחוד האירופי אישר את המוצרים שלנו - יצוא המריחואנה הרפואית ושרשרת הייצור כולה - מהנטיעה ועד הקציר, אנו הולכים לייצא מוצרי מריחואנה רפואית המיוצרים באוגנדה לשווקים באירופה".

"כעת, לאחר שהאיחוד האירופי אישר את המוצרים שלנו - יצוא המריחואנה הרפואית ושרשרת הייצור כולה - מהנטיעה ועד הקציר, אנו הולכים לייצא מוצרי מריחואנה רפואית המיוצרים באוגנדה לשווקים באירופה" אמר קדט.

לפחות 50 חברות פנו באמצעות משרד הבריאות האירופאי במטרה לקבל אישור ייצוא קנאביס מהמדינה, כאשר הקנאביס המופק במחוז קסזה כולל קנאבינול (CBD) וטטרהידרוקאנאבינול (THC) עם תערובת של 2.7 מג"ג THC ו -2.5 מג"ג לתרופות Sativex שאושרו בארצות הברית, אירופה וקנדה.

פקחי האיחוד האירופי אישרו גם את WHO-GAP (הנחיות לגבי נוהלי חקלאות ואיסוף) והנחיות בנושא GAP ו- GACP לצמחי מרפא צמחיים. הם גם אישרו גידול באמצעות שיבוט מחומרים צמחיים, גידול, קציר, ייבוש, סלסול, אריזה ואחסון של תפרחות קנאביס לשימוש רפואי.

https://www.bizportal.co.il/capitalm...article/767681
קטגוריות
ללא קטגוריה

הערות

מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות