x




נוקוטו

מורגן סטנלי הכה את התחזיות, המניה עלתה 2.6%

דרג מאמר זה
הבנק מצליח להכות את התחזיות בשורת הרווח ושורות ההכנסות, אך עדיין מדובר בירידה משמעותית לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בדומה לשאר הבנקים הגדולים, דסק המסחר מציג תוצאות חלשות


עונת הדו"חות בוול סטריט ממשיכה לצבור תאוצה, כאשר מורגן סטנלי (סימול:MS) פרסם היום את תוצאותיו לרבעון האחרון. נציין כי מורגן סטנלי הוא הבנק הגדול השישי שמפרסם את דו"חותיו, ולמעשה מסיים היום את עונת הדו"חות עבור סקטור הבנקאות האמריקני.


בשורה התחתונה, הבנק מדווח על רווח של 2.43 מיליארד דולר ברבעון האחרון, או 1.39 דולרים למניה. מדובר בנתון חזק מהצפי המוקדם שעמד על רווח של 1.17 דולרים למניה. יחד עם זאת חשוב לציין כי מדובר בירידה של 9% ביחס לרווח שרשם הבנק ברבעון המקביל אשתקד.


הכנסות הבנק הסתכמו ב-10.3 מיליארד דולר, לעומת צפי להכנסות של 9.94 מיליארד דולר. גם בסעיף זה חשוב לציין כי מדובר בירידה לעומת הכנסות של 11.07 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד (ירידה של 7%).


בדומה לדו"חות הבנקים האחרים, תוצאות הבנק בתחום המסחר היו חלשות במיוחד: ההכנסות מעסקי בנקאות ההשקעות (investment bnaking) עמדו על רמה של 1.11 מיליארד דולר לעומת הכנסות של 1.5 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות ממסחר במניות הסתכמו ב-3.7 מיליארד דולר, לעומת הכנסות של 4.4 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד.


"הצגנו רווחים מוצקים למרות התחלה איטית של 2019 בעקבות הסערה בשווקים הפיננסים" טען מנכ"ל הבנק, ג'יימס גורמן, בתגובה לדו"חות.


מניית החברה הגיבה בעלייה של 2.6%, ומשלימה עלייה של מעל 32% מרמת השפל שנקבעה בסוף דצמבר האחרון. יחד עם זאת, מניית החברה נסחרת היום ברמה הנמוכה ב-18.5% מהשיא שקבעה בינואר 2018.


גרף מניית מורגן סטנלי בשנים האחרונות



http://www.bizportal.co.il/wallstree...article/762034
קטגוריות
ללא קטגוריה

הערות

מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות