x




גרוס

עובדי אפל מתרסקים לתוך קירות בגלל האיפון

דרג מאמר זה
קשה לחשוב על סיפור יותר אירוני מהסיפור הזה. באפל בנו קמפוס עבודה שנועד להגביר את התקשורת הבינאישית בין עובדיה. הם לא לקחו בחשבון רק בעיה אחת גדולה שמונעת את זה.
בלומברג מדווח על עדויות שיותר ויותר עובדי אפל נפצעים אחרי שנכנסו בתוך קירות זכוכית. עד כה דווח על לא פחות מעשרה עובדים שנזקקו לטיפול רפואי בשל החוויה הלא נעימה הזו. זה קורה בקמפוס העבודה החדשני של החברה המעוצב בצורת חללית ענקית (בתמונה). המתחם נבנה ועוצב בהתאם לחזונו של סטיב ג’ובס. ג’וני אייבי, המעצב הראשי של אפל, התראיין למגזין weird בשנה שעבר וטען ש”ההישג היה ליצור בניין שבו אנשים רבים כל כך יכולים להתחבר ולשתף פעולה ולדבר תוך כדי הליכה”.
רק היתה בעיה אחת בחזונו של ג’ובס – האייפון. עובדי אפל התמכרו כל כך לאייפון שהם לא רק שלא מדברים אחד עם השני או משתפים פעולה, הם אפילו לא מצליחים להרים את הראש מהמסך כדי לראות לאן הם הולכים. המתחם החדש נבנה כך שהוא מוקף בפאנלים העשויים מזכוכית עבה בגובה 14 מטרים. גם כשעוקפים את הפאנלים ונכנסים לתוך מתחם העבודה הפנימי, העובדים נתקלים בתאים העשויים גם הם מזכוכית. השילוב של זכוכית ואייפון מסתבר כקטלני.
בלומברג מדווח כי במסגרת יוזמה עצמאית של עובדים, היה ניסיון להצמיד על הזכוכית מדבקות לאזהרה אבל אלה הורדו כי הם “פגעו בעיצוב הבניין”, שכאמור להזכירכם נועד לאפשר “לדבר תוך כדי הליכה ולשתף פעולה”. הארוע הזה לא נגמר רק בפאדיחות גדולות לעובדים ובפגיעות ראש. תקנות הבריאות והביטחון בקליפורניה מחייבים את מקום העבודה לספק בטיחות לעובדים, בין השאר על ידי סימון של קירות זכוכית. תקנות אלה מעלות את הסברה שאפל עלולה להיקנס, בשל הפרת חוקי הרגולציה האמריקאית

הכלכלה האמיתית
קטגוריות
ללא קטגוריה

הערות

מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות