x




ללא קטגוריה

Entries with no category

  1. האדם הוא יצור מרגיש




    אנחנו בני הרגשה, כי החוש שלנו הוא הרצון ליהנות, הרגשה. בכללות אנחנו מדברים על הרגשת תענוג או על הרגשת ייסורים, שזה מה שקובע את כל החיים שלנו, הרגשת החיים. אבל כדי לפתח את החוש הזה ולתת לו מילוי בלתי מוגבל, שירגיש את עצמו מעל ...
    קטגוריות
    ללא קטגוריה
  2. מטרת הבריאה להיטיב



    הסיבה למציאות היא הכוח העליון, זאת אומרת מטרת הבריאה להיטיב, ליהנות, להטיב לנבראין בעולם הזה. אנחנו מצידנו צריכים לדאוג, שיהיה חסרון מתאים לאותו תענוג, לאותו מילוי. כל החכמה היא, ללמוד איך הרצון מתפתח על ידי התענוג, זה כל מה שקיים במציאות
    ...
    קטגוריות
    ללא קטגוריה
  3. התפתחות הדורות



    כשאנחנו מסתכלים על עצמנו במשך ההיסטוריה, מדור לדור, אפילו הדור הקודם לעומתנו, אנחנו רואים שאנחנו מתפתחים. בניגוד לכל חלקי הטבע, צומח וחי ששם כמעט ואין שינויים במשך מאות שנים. אנחנו מדור לדור, ואפילו תוך דור אחד עוברים התפתחות גדולה מאוד בכל תחומי חיינו.
    האם לא מספיק שבכל דור ודור נולדים ועוברים כך מדור לדור?
    אנחנו רואים שהאדם נולד עם אותם איברים בדיוק כמו לאדם מבוגר,
    ...
    קטגוריות
    ללא קטגוריה
  4. לבחור בסביבה



    חוות דעתושל פרופסור ב. דָלִינְגֵר: PhD ייעודו של האדם הוא לא בהסתגלות לסביבה, אלא בעשייה, ביצירה, בשינוי הסביבה. התפתחותה של המחשבה הפדגוגית מביאה לדימוי של כזאת פדגוגיה, שיוצרת תנאים להתפתחות האדם שבאדם.מִדור לדור ובמשך אלפי שנות התפתחות הגענו למצב מאוד מיוחד, שאנחנו נמצאים כבר כחברה כללית, אפילו גלובלית אינטגרלית, על פני
    ...
    קטגוריות
    ללא קטגוריה
  5. המכללה החברתית


    אבא שלי, שיחיה, הוא צרכן כפייתי של תוכניות דיבורים. באחת מהתוכניות האלה שמעתי מישהו אומר את המילה קפיטליסט. שאלתי את אבא (ויקיפדיה של העידן הפרה-טכנולוגי), מה זה קפיטליסט.
    “קפיטליסט”, הוא השיב בנימה רצינית, “הוא אדם שעובד קשה כדי להתפרנס בכבוד, להתקדם בחיים,לקנות בית, אוטו ומשחקים לילדים, כמו בית הברביות שלך והאטארי של האחים שלך”.הבטתי בבית הברביות שכל כך אהבתי. החלטתי שכשאגדל, גם אני רוצה להיות קפיטליסטית!גדלתי על ברכי
    ...
    קטגוריות
    ללא קטגוריה
עמוד 4 מתוך 6 ראשוןראשון ... 23456 אחרוןאחרון
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות