שמח שלא התכוונת ללגלג אבל כך זה נשמע.
לגבי "בטל בשישים" זה אכן מושג הלכתי ומקומו שמור לו אבל לא הכל בטל בשישים. חמץ בפסח לדוגמא הוא איסור הנאה ולא בטל גם בשישים מילארד- כדבריך. יש דברים שרמת האיסור בהם היא "בכלשהו" אבל לא נכנס לעיניני הלכה יתר על המדה (אם אתה דווקא רוצה ללמוד אפנה אותך למקומות המתאימים) בכל אופן, גם אם אני אתמוך באל קעידא בכל כספי הרי אני "בטל בשישים" לדבריך אך האם זה מצדיק את המעשה? או אם אקנה מניות של חברות הסוחרות ב"יהלומי דמים" או אשקיע במיזם של סחר בנשים (ח"ו) האם העובדה כי לא ראיתי יהלום או אשה ואין לי מושג או רשות להשפיע או להכנס לאזור המסחר הנ"ל מוריד מהבעיתיות שבזה??? אני לא חושב