לדעתי , אם הוא צופה ביקור של המדד בטווח מדד מסויים, עדיף לבצע את האסטרטגיה בתחילת חודש ושהביקור באותו המדד יהיה כעבור שבועיים. ככל שהביקור יהיה רחוק יותר בזמן הרווח יהיה גדול יותר.פורסם במקור על ידי דמי כיס
לעומת זאת, נניח כי ביום ה' הבא נעמוד על אותו מדד ביצוע ונבצע את אותה האסטרטגיה , בביקור חוזר של המדד באיזור הרווח , הרווח יהיה נמוך יותר.
לכן יש יתרון לביצוע אסטרטגיות מהסוג הזה בתחילת חודש עבור טווח מדד שאנו מצפים לבקר בו בהמשך החודש ובמיוחד שגובה ההפסד הצפוי מגודר ומצומצם.