דמ"כ,פורסם במקור על ידי דמי כיס
תרשה לי לתקן אותך, אתה לא חשדן, אתה מציאותי.
ולהלן תקציר העסקה (כפי שהבנתי בשיחה טלפונית עימם)
1. 3 חודשים ראשונים ללא תשלום וללא התחייבות
2. לאחר מכן - הלקוח מועבר אוטומטית לחבילה כלשהי (אותה קובעים מראש), לדוגמה 12 מגה במחיר 75 ש"ח לחודש, עם התחייבות לשנה.
3. בעת הרשמה אתה נדרש למסור פרטי כרטיס אשראי, ובמקביל ישנו הסכם (מסוג חוזה אחיד) בין נטוויז'ן לבינך שעליו אתה חותם בחתימה טלפונית (קרי הסכמתך הטלפונית מהווה חתימה לכל דבר).
4. את ההסכם אין מצב שתראה ותקרא לפני שחתמת עליו (אותה חתימה טלפונית), אלא רק לאחר מכן, תקבל לינק לעמוד באינטרנט שבו מופיע ההסכם שלך.
5. באם בתום 3 חודשים אינך מעוניין להמשיך עם נטוויז'ן, עליך ליטול יוזמה, ליצור איתם קשר להודיע להם שאינך מעוניין בהסכם איתם.
כעת, האם ניסית לאחרונה לתפוס את מח' קשרי לקוחות של ספק שירות כלשהו (אין אפשרות, אתה מדבר עם שירות לקוחות, והם מעבירים מייל פנימי לקשרי לקוחות, והאחרונים אמורים לחזור אליך תוך 24,48 שעות וכו')
האם הינך מודע לכל אותם תלונות של אזרחים רבים, כלפי מרבית ספקי השירותים בארץ, כי להתחבר קל מאד אבל להתנתק, זהו מסע תלאות מפרך (כמעט ללא קשר בספק השירות, רובם מצטיינים בכישורי התשת הלקוחות שלהם, מה זה מצטיינים, אלופים).
בברכה
גיל