"המיתוס של הטיס האוטומטי
מערכות אוטומטיות וסורקים למינם נמכרים בכל מקום והציפייה היא להפעיל את המערכת ולשבת לחכות לזרמי ונחשולי הכספים שיגיעו האמת היא יותר פשוטה אם זה היה עובד למה מוכרי המערכות לא מפעילים אותם ויושבים הם ואוספים את הכסף . התשובה ברורה ככל שהמערכת תהיה מורכבת ויקרה יותר עדיין השוק משתנה ויוצר מצבים שונים המחיבים תגובות שונות. ולא יעזור כלום אין תחליף לשיקול הדעת של הסוחר . חברות התעופה משלמות הון עתק לטיסים להטיס את המטוסים, למרות מערכות הטיס האוטומטי על מנת שיתמודדו עם מצבים שבהם טיס אוטומטי משוכלל ככל שיהיה לא יוכל להתמודד איתם.צריך לזכור שהשוק הוא לא אמא שאמורה לספק מזון וביטחון לתינוקה אלא זירה המורכבת מאנשים קשוחים ונבונים המחפשים כל דרך להוציא ממך את כספך ולהעבירו לרשותם.לסחור יכולתך להצליח או להכשל כסוחר תלויה ביכולתך לשלוט ברגשותיך . כאשר אתה סוחר הינך מתמודד עם המוחות החדים ביותר בעולם .מגרש המשחק אינו הוגן הוא בנוי בצורה שבאה להבטיח את כשלונך . אם תרשה לרגשותיך לשלוט כשלונך מובטח אתה אחראי לכל עסקה שאתה עושה ועסקה מתחילה כאשר אתה מחליט להכנס לשוק ומסתימת כאשר אתה מוציא את כספך החוצה רוב הסוחרים נכשלים בשוק בגלל שהם לא היו מוכנים פסיכולוגית לנצח."


משהו שקראתי ורציתי לשתף.

ארז אתה מחפש את "השורט" ?
אני נכוותי קשות משיטה זו של חיפוש השורט.הקרוב.


אם אתה רוצה שורט טוב.
מחק את הקיים.
תציב אותו 84.92
ותתרחק.

הסיכוי רב יותר שהשורט הזה יתבצע .
מאשר השורט שלך שיסגר בSL .

אני לא יודע כמה שעות גרף של הנפט יש לך.
אבל -הנפט מאוד תנודתי.
הדפוס שלו מאוד עצמאי ביחס לשאר הגרפים.
הוא בולע ובולס ואז יורק מתנדים.
כאילו כל הניתוחים שווים ל,,,.

ראיתי את הנפט טוחן דולאר וחצי בשניה .
אחרי יום שלם שהוא לא זז.
מאוד מסוכן.

ועוד משהו -כשאתה בטוח בטריד מסוים.
אתה מחוץ למשחק.

תנסה לעקוב אחרי המסחר בין 2-3 לפנות בקר.
וגם ב5 בבקר.
שם יש עליות מרשימות במסחר תוך יומי.
ואם אתה עובד על מסחר בנוני וארוך.
תחפש את הנקודות התנגדות ותמיכה הרחוקות ביותר.

לא סתם סטס יושב על הגדר כרגע.
הירידות יגיעו אחרי שתתיאש ותעבור ללונג.


חומר למחשבה. :twisted: