בדרך באוטו, הבנתי עוד משהו:

אם עושים את השוקת הבינונית, והמדד מתחיל לרוץ, ונאלצים לסגור את האוכף, הרי יוצא מצב שיש שוקת קנויה בתוך שוקת מכורה. מה שאומר שהשוקת המכורה בכלל לא מסכנת אותנו, וזו בכלל פוזיציה של אפס ביטחונות.

המדד רץ, ונכנסים רווחים מהשוקת הקנויה + התמורה של המכירה של השוקת הבינונית. זה יפה.

כרגע, נקודת התורפה היחידה שאני רואה זה התסריט הבא:
-מרימים את האוכף בהתחלה.
-המדד מתחיל לרוץ בפתאומיות, וגם אולי סטיות התקן עולות. כל זאת לפני שהספיקה בכלל להיות שחיקה. כבר עלות האוכף גדולה מהמחיר ששילמנו עבורו, ואין אפשרות לסגור אותו בלי הפסד.

אולי בגלל זה משה אמר בפתיחה, שאם יש נפילה פיתאומית, קודם כל לסגור את רגל הפוט של האוכף, לא משנה מה.