לאחרונה עלתה בכותרות שוב החברה SHE-IN מי שראה.
אם יש לכם ילדים, נערות, אישה או אפילו אתם עצמכם כנראה שאתם יודעים שזו לא פעם שמדברים עליה.
יחד עם הסופה שקרתה שבוע שעבר זה גרם לי לחשוב שמצפים מאיתנו להיות ערוכים למזגי האוויר השונים בעוד שהמחירים בארצנו הקטנטונת לא כל כך נגישים לכולם
(נכון אולי בסוף עונה דווקא כן אבל עד אז אדם צריך להמתין בסבלנות?)

ואז נתקלתי בכתבה הזו

"חורפים קצרים וקייצים ארוכים מייתרים את החלפת הארונות המסורתית ומאלצים את עולם האופנה לחשוב מחדש • מותגים ישראליים ובינלאומיים מגיבים באימוץ קולקציות רב־עונתיות גמישות, המורכבות מפריטים על־זמניים • במקביל, הצרכן לומד שקנייה בזול עולה ביוקר: "כל הרשתות המהירות מרעילות אותנו, לא רק שיין"

בהמשך הכתבה מדובר על צריכת אופנה מהירה או איטית גם מעניין מומלץ לקרוא