שלום חברים !

ראשית, ברצוני שוב לברך את שחקן על פועלו בעניין.

באשר לדברי מנכ"ל החברה, אמנם הוא מציג התחייבות חוזית הכוללת התנתקות ע"פ דרישת הלקוח ועל כך הדעות יכולות לכאן או לכאן אך, כמובן שניתן למצוא צדק בדבריו מבחינה משפטית, הנקודה הבעייתית מבחינת החברה ( ואין היתייחסות לגביה ) מדוע המשך חיוב הלקוח נעשה בעוד האפשרות לפעול בתוכנה בזמן זה הופסק ?

האין בכך (באם הנתון נכון ) טעם לפגם ?

בכל אופן,לדעתי, גם במידה והלקוחה אינה "צודקת" מבחינה משפטית, ועל אף עלות ה"נזק" הנמוכה, החברה הייתה צריכה לפעול לשימור לקוחותיה בדרך "קצת" אחרת ( חכם ולא צודק ) מיום פנייתה הראשונה ולא לאחר התשתה ופנייה לעזרה במחוזות אחרים.

בכבוד רב,

לירן מורנו, עו"ד