הגברת בנידון נרשמה כמנויה לתוכנת בורסה גרף לפני כשנה. כמקובל בכל שירות חודשי וכפי שכתוב בצורה בולטת וברורה על טפסי המנוי באחריותו של הלקוח להודיע לנו כי ברצונו להפסיק את המנוי. הלקוחה שכחה לעשות זאת ובמשך חצי שנה אכן חויבה למרות שלא ברור האם השתמשה בתוכנה, גם בשיחות איתנו היא לא הכחישה שאכן שכחה לבטל את המנוי כך שאין כאן עניין של התעלמות מפנייה שלה.
בדיעבד היא מסתמכת על כך שביולי נשלח אליה מייל (פרסומי) שהציע לה לעשות מנוי לתוכנה אך היא לא הגיבה למייל או הודיע לנו בדרך כלשהי כי ברצונה להפסיק את המנוי. מייל זה היה כנראה מייל פרסומי אוטומטי או שנשלח בטעות למרות שהיתה רשומה כלקוחה מן המניין אבל עדיין אין זה הוגן לומר שהמייל הפרסומי שנשלח מסיר את אחריותה של הלקוחה לבצע את הפעולה הפשוטה והברורה שכל לקוח צריך לעשות כאשר ברצונו להתנתק משירות - להודיע לספק השירות שהוא מעוניין להתנתק.
אם זאת ולפנים משירות הדין הצענו ללקוחה החזר על חצי מתקופת השימוש, החזר שאמור להגיע אליה בימים הקרובים.

אנו פועלים רבות למען לקוחותינו, משפרים ומשדרגים את התוכנה ומספקים שירות ותמיכה בטלפון ובמייל אבל מצפים שבמקביל גם הלקוח יגלה אחריות ויודיע לנו כאשר הוא מעוניין להתנתק או כאשר יש לו תקלה על מנת שנוכל לפעול ולתת לו את השירות הטוב ביותר.

בברכה
גיורא אלון
בורסה גרף מקבוצת קו מנחה