בוקר טוב.
זו שגיאה נפוצה להניח באופן אבסולוטי שקידום פוטים מניח עליה וזה מה שפיספסת בניתוח.
קידום אופציות הוא פונקציה של מרכז פוזיציה. אם אני כתוב על CALL 1440 ו PUT 1420
ובשבוע פקיעה אני מקדם ל 1430 ואז ל PUT 1440 אז לא ניתן לגזור מזה במדד 1445
שאני מעריך עליה = זו בסה"כ התאמה לספוט שאומרת שאני מנסה לאסוף עוד פרמיה
בשביל להקטין בעיתיות בתרחיש המשך עליות.
יש להניח תמיד שהקידום שלנו מאוחר (כמויות גדולות יחסית) והקידום המוקדם שרואים
אלו סוחרים שממהרים לקבוע עובדות דוגמת פריצה וכדומה. רבים קידמו ל PUT 1440
בשלב מוקדם וגילו במדד 1433 הפסד של 200% . בגדול, אם אין קידום של כמה אלפים
ומעל 3-4K אפשר לומר בודאות שזה לא אנחנו וככה צריך להתקדם ואם יש קידום גדול
יותר שהוא בודאות הכותבים צריך לבחון מה מרכז הפוזיציה והאם קידמנו מתוך שינוי
הערכה או מתוך רצון להגדיל פרמיה.

הערה חשובה: בשבוע פקיעה לעולם אין קידום מתוך שינוי הערכה. לא משום קבעון אלא
בשל חוסר יכולת לפעול בשילוב של פרמיה שלעיתים קרובות סטרייק שלם מניב בסה"כ
עשרות שקלים הפרש ולכן אין כל כדאיות.