על פי האתר הסיני היומי קבוצת Tencent מרחיבה את מערכת התשלומים הסלולרית wechat לחנויות בלמעלה מ -20 מדינות כדי לנצל את כוח הקנייה ההולך וגדל של התיירות הסינית לחו"ל.
ענק הרשתות החברתיות הודיע לחנויות זרות להגיש בקשה להתחברות ולהוות חלק מהתשתית לתשלומים ב- wechat בתנאי שלהם רישיון מסחר ואתר או יישום.
המהלך מאפשר לנוסעים הסיניים הטסים לחו"ל לשלם חשבונות על ידי סריקת קודים של wechat, המקושרת עם בנקים להמרה אוטומטית של תשלומי רנמינבי לסוג המטבע הנהוג בחנויות הזרות. מערכת התשלומים הקיימת תומכת בעסקים בתשע סוגי מטבעות, כולל האירו, הדולר, הפאונד והיין. עשרות חברות ביניהן RoyalPay Treadwell פרטנר, פלטפורמת התשלום האוסטרלית, משתפות פעולה עם Tencent בשירותים בלמעלה מ -20 מדינות ואזורים בדרום מזרח אסיה, אירופה, צפון אמריקה ואוסטרליה.
Wechat הוא יישום ההודעות הפופולרי ביותר בסין. יש לו 650 מיליון משתמשים קבועים ו -60 אחוזים מהם משתמשים בו לתשלום.
בשנה שעברה, מבקרים מהיבשת הסינית בילו ב- 165 מיליארד $ בתיירות בינלאומית, והיוו יותר מ -10 אחוזים מהצריכה העולמית בחו"ל.
קבוצת עליבאבא היריבה עיקרית של Tencent, מרחיבה אף היא את הנוכחות הבינלאומית של כלי התשלום הנייד שלה Alipay. ענק המסחר האלקטרוני מציע שירותים דומים בלמעלה מ -30,000 חנויות בדרום קוריאה, סינגפור והונג קונג.